BMW Divize
Re: BMW Divize
merlin: Ja mam proti turbu asi tolik co proti automatu - nemam rad, kdyz je povinne A ono se bohuzel povinnym pomalu stava, alterantivy mizi.
merlin & ExFun: Je pochopitelne, ze vetsina aut se vzdy proda v jinych nez vykonnych verzich, ale pochybuji, ze nekdo v poslednich dvaceti letech prodal ve stredni tride v Evrope tolik atmosferickych benzinovych R6 co BMW. Netroufl bych si tvrdit, ze poptavka po takovych motorech se obecne snizila, uprimne neznam snad jedineho cloveka, ktery by mi kdy rekl, napsal, cokoli jako: "mel jsem BMW s R6 a uz ho nechci ani videt", jakkoli nepochybuji, ze takovi lide existuji Nicmene tohle neni reseni, ktere se opousti, ty motory jsou velmi uspokojive a R4 s turbem rozhodne neni plnohodnotna nahrada. Pro me osobne to je lose-lose - prijdu o charakter, odezvy, zvuk, jakousi noblesu... a spotrebu mam vyssi. A jiste nejsem jediny clovek na svete s takovou zkusenosti pri srovnani R6 atmo/R4 turbo.
Ale souhlasim s tim, ze BMW uz pred par lety zamirilo jinam a vetsina takovychto zakazniku jej opustila uz z jinych duvodu a motor uz mnoho nezmeni. Viz uz mnou parkrat zminovana prupovidka z komunikace s mistnim prodejcem par let zpet: "Mysleli jsme si, ze si po predstaveni nove generace trojky (E90) prijedou soucasni zakaznici pro nove auto. Vetsina z nich po vyzkouseni podekovala a uz jsme je nevideli. Mame zakazniku dost, ale jsou to uplne jini lide nez par let zpatky."
merlin & ExFun: Je pochopitelne, ze vetsina aut se vzdy proda v jinych nez vykonnych verzich, ale pochybuji, ze nekdo v poslednich dvaceti letech prodal ve stredni tride v Evrope tolik atmosferickych benzinovych R6 co BMW. Netroufl bych si tvrdit, ze poptavka po takovych motorech se obecne snizila, uprimne neznam snad jedineho cloveka, ktery by mi kdy rekl, napsal, cokoli jako: "mel jsem BMW s R6 a uz ho nechci ani videt", jakkoli nepochybuji, ze takovi lide existuji Nicmene tohle neni reseni, ktere se opousti, ty motory jsou velmi uspokojive a R4 s turbem rozhodne neni plnohodnotna nahrada. Pro me osobne to je lose-lose - prijdu o charakter, odezvy, zvuk, jakousi noblesu... a spotrebu mam vyssi. A jiste nejsem jediny clovek na svete s takovou zkusenosti pri srovnani R6 atmo/R4 turbo.
Ale souhlasim s tim, ze BMW uz pred par lety zamirilo jinam a vetsina takovychto zakazniku jej opustila uz z jinych duvodu a motor uz mnoho nezmeni. Viz uz mnou parkrat zminovana prupovidka z komunikace s mistnim prodejcem par let zpet: "Mysleli jsme si, ze si po predstaveni nove generace trojky (E90) prijedou soucasni zakaznici pro nove auto. Vetsina z nich po vyzkouseni podekovala a uz jsme je nevideli. Mame zakazniku dost, ale jsou to uplne jini lide nez par let zpatky."
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
PJ: jak jsem napsal, u BMW je to specifičtější, ale myslím, že poptávka po víceválcích klesá. Jednak se silně mění statut aut. Dnes už v podstatě nehrají roli. Vzpomínám si, že někdy v 90. letech platilo v D, že sedlák si nekoupil Mercedes ani když na něho měl. Auta plnila určitou sociální poznávačku. S tím tak nějak byl spojen i objem a výkon. To už neexistuje.
Druhak si myslím, že hodně lidí výkon opravdu nevyužije. S tím je spojena i možnost jej využít. Normy a restrikce (ne ty výrobní, ale ty chování na silnici) se také zužují. Teď jsem byl v AUT a tolik měření jsem nezažil v ČR za celý rok. Taky houstne provoz, takže spíš vznikají 80km/h / 120km/h kolony vozidel atd. Dobře je to vidět i na Belgii, kde běžně najdeš střední třídu v naprosto plné náloži s 1,6motorem. Taky proč by potřebovali víc na jejich 50 město 110dálnici...
Třeťak je to cena PHM. Prostě v režimu 50-130 v koloně si víceválce vezmou víc. Jejich výhody se neprojeví.
A pak tlačí i stát samotnou poptávku zdaněním výkonu/objemu...
Prostě stát tlačí nabídku, ale i poptávku do menších objemů....
Druhak si myslím, že hodně lidí výkon opravdu nevyužije. S tím je spojena i možnost jej využít. Normy a restrikce (ne ty výrobní, ale ty chování na silnici) se také zužují. Teď jsem byl v AUT a tolik měření jsem nezažil v ČR za celý rok. Taky houstne provoz, takže spíš vznikají 80km/h / 120km/h kolony vozidel atd. Dobře je to vidět i na Belgii, kde běžně najdeš střední třídu v naprosto plné náloži s 1,6motorem. Taky proč by potřebovali víc na jejich 50 město 110dálnici...
Třeťak je to cena PHM. Prostě v režimu 50-130 v koloně si víceválce vezmou víc. Jejich výhody se neprojeví.
A pak tlačí i stát samotnou poptávku zdaněním výkonu/objemu...
Prostě stát tlačí nabídku, ale i poptávku do menších objemů....
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: BMW Divize
ExFun: K jednomu cili je to tlaceno ze vsech stran, s tim souhlasim, takze je to tam, kde to melo byt Mame nesmyslne vysoke ceny paliv, mame nesmyslna/nesmyslne nizka omezeni rychlosti na vsech typech silnic, ktera jsou navic az hystericky vymahana. K tomu je zde az nesmyslny tlak na pasivni bezpecnost aut namisto bezpecnosti aktivni/snahy naucit lidi lepe ridit a navic vsechny omezujici faktory na strane nabidky pramenici bud z bezpecnostni (povinne bezpecnostni systemy vseho druhu) nebo ekologicke retoriky (regulace spotreby). Kdyz se tohle vsechno secte, nemuze byt vysledek jiny.
Presto rikam, ze prirozena poptavka za dnesnimi resenimi nemiri a porad si udrzuje mnohem vice racionality. Pokud by to tak nebylo, tak me tlachy na toto tema v clancich nikdo necte a jsou drtive odsuzovany. Realita je ale spise opacna a vzdy me zarazi, kdo vse je schopen to podporit odkazy z jinych stranek, for... Tato skupina se spise rozsiruje.
I tak vim, ze to je prohrany boj a je asi jen potazka casu, nez odroste generace, ktera poznala neco jineho... Lidem ve veku kolem dvaceti let soucasny stav mnohdy az tak zvlastni neprijde, vyrostli v tom.
Presto rikam, ze prirozena poptavka za dnesnimi resenimi nemiri a porad si udrzuje mnohem vice racionality. Pokud by to tak nebylo, tak me tlachy na toto tema v clancich nikdo necte a jsou drtive odsuzovany. Realita je ale spise opacna a vzdy me zarazi, kdo vse je schopen to podporit odkazy z jinych stranek, for... Tato skupina se spise rozsiruje.
I tak vim, ze to je prohrany boj a je asi jen potazka casu, nez odroste generace, ktera poznala neco jineho... Lidem ve veku kolem dvaceti let soucasny stav mnohdy az tak zvlastni neprijde, vyrostli v tom.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Nj, současná doba je ve všech oblastech tak obrovské sociální inženýrství, že se o tom ani autorům Sci-Fi nesnilo... Auty počínaje, mobily konče. Zkus si dnes koupit telefon, co zvládne všechny kdysi běžné funkce -volání, sms, kontakty, kalendář, a lokálni synchronizaci s PC bez nutnosti datového připojení... Taky vymírají...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: BMW Divize
tak jsem dnes chtel konecne vytahnout M3 a jen si skytla. tak abych honem shanel nabijecku . mam nechutny abstak
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Historia sa opkauje Mal som uplne rovnaky problem, ked mi "bejby emtri" stala pocas snehovej nadielky pod plachtou a s vykukujucim sa slnkom som potreboval dostat davku, nateseny utekal do garze, strkam klucik do zapalovania, rohlik na tvari , privieram oci a v tom cvak. A bolo po srandemmira píše:tak jsem dnes chtel konecne vytahnout M3 a jen si skytla. tak abych honem shanel nabijecku . mam nechutny abstak
www.tomaskroner.com
Re: BMW Divize
naprosto stejně cca měsíc zpátkyTomasK píše:Historia sa opkauje Mal som uplne rovnaky problem, ked mi "bejby emtri" stala pocas snehovej nadielky pod plachtou a s vykukujucim sa slnkom som potreboval dostat davku, nateseny utekal do garze, strkam klucik do zapalovania, rohlik na tvari , privieram oci a v tom cvak. A bolo po srandemmira píše:tak jsem dnes chtel konecne vytahnout M3 a jen si skytla. tak abych honem shanel nabijecku . mam nechutny abstak
Pravda vyděsí
Re: BMW Divize
jeden testík
Bmw 535d M Sport vs Jaguar XF Diesel S
Bmw 535d M Sport vs Jaguar XF Diesel S
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Re: BMW Divize
Tak toto mě ale pěkně štve. Osobně to vnímám jako větší tragédii než čtyřválce v "rodinném" F30. Fungl nová Zet-čtyřka s šestiválcem, to byl můj tajný sen, který si už nestihnu splnit...pjanda píše:Samozrejme, BMW samo ma prace dost, aktualne treba meni sestivalce za ctyrvalce u Z4...
http://www.autoforum.cz/bleskovky/bmw-z ... -ctyrvalec
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
mmira: a co takto startovacie kable?
pjanda: len aby neprislo k omylu, ak bude na vyber 6V atmosfera alebo 4r Turbo, tak beriem jednoznacne atmosferu.
P.S. Nasiel som statistiku predaja BMW 3er (Auto Moto ud Sport), R6 tam tvori len 5,8% z celkovej produkcie...
pjanda: len aby neprislo k omylu, ak bude na vyber 6V atmosfera alebo 4r Turbo, tak beriem jednoznacne atmosferu.
P.S. Nasiel som statistiku predaja BMW 3er (Auto Moto ud Sport), R6 tam tvori len 5,8% z celkovej produkcie...
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť