Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Eda »

Ja sem o vikendu nahodil MHD a ted prezul na cupy, idealni na nadchazejici studenou vlnu
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Eda »

No tvl @-)

Rano do prace zima a studeny auto a gumy takze v klidu, navic olej se me zahral akorat jak sem vjel do mesta tak nebylo kde tomu nalozit. Zrychleni na pruznost ale znatelnej rozdil, az me celej den vrtalo v hlave jestli to neni jen jiny mapovani plynu a jen pocit. Ted cestou zpet za mensiho provozu uz sem dal par plnejch a ta zmena je neuveritelna, jede to o hodne jinak. Poprvni mam v aute pocit jestli to neni uz moc. Sportovni display me ukazuje cca 320kw a 600+Nm, nevim jak moc se tomu da verit, to me prijde nejak moc. Dal sem stage 1 a mapu pro 98 oktanu
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Spectral »

Eda: Hmm, to zní dobře :ymdaydream: Ale papírově má být Stage 1 pro B58 slabší než tebou uváděné parametry, ne?
:ar!
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2621
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

A udělalo to něco s odezvou plynu? Dokázal bych si představit lepší reakce v nižších otáčkách, ale nevím zda to je eko nastavení nebo turbo lag.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5765
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od M.Z. »

Dle info, je to otázka emisního nastavení a úprava by to měla vyhladit.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Eda »

Jo, odezva plynu v nizkejch otackach je prave dost poznat, i v comfort rezimu. Obcas me prislo ze by to prave dole melo jet vic, jakoby to bylo schvalne uskrceny a to ted uplne zmizelo, mista kdy sem slapl na plyn jen lehce a pak si rikal ze sem mel dat vic odpadly. Lag to podle me neni, asi fakt mapovani kvuli emisim jak pise M.Z.

Spectral: MHD samotny udava pro stage 1 az 420k a 580Nm, na vyber jsou 3 mapy - 95, 98 a 102 oktanu. Nemecky fora tvrdi ze 420-430 koni je bezny na 98 oktanovou mapu, ze 95 je cca 400k a 102 pak zbytecna a neznatelnej rozdil oproti 98 okt, ze tam uz je limit pruchodnost katu atd.

Stahl sem dragger apku a zkusil 100-200 akorat se me vubec nedari z toho dostat 100-200 :D Dal sem zacatek mereni 90kmh a myslel ze to z toho vytahnu ale mam ted hromadu mereni 90-xxx a presne 100-200 nikde. Tech 90-200 je 9.24s, 90-160 je 5.24s (disciplina na autorevue a zacinal sem na 4ku takze dokonce podle jejich pravidel hehe) je to apka v telefonu takze GPS z mobilu a bude tam nejaka chyba oproti modulu s lepsi GPS. Z grafu me jde nastavit 98.93 Kmh - 200.6 Kmh a to je za 8.67s uff. Klesani 6m na 360m takze z kopce to nebylo
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2621
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Ono to ve vyssich otackach reaguje krasne, ale dole to dava pocit, ze se to nafukuje das plnej v 1500, zacne to zrychlovat a pak to za chvili nabere grady jako by se to nafouklo. Ale tak jestli to ted reaguje hned tak je to super. (mluvim o comfort plynu)
Ty časy jsou super.
8.67 by bylo hoodne rychle. Se podivej jaka auta tam ty casy delaji
https://autotopnl100-200.com/100-200/
Treba giulia qv tam ma 8.54
Ale taky tam je manualni M140 (2018 BMW M140i 440HP SLS Manual) co to ma za 8.33. Takže možné je všechno.
Ale tady maji s MHD 1 9.7
https://youtu.be/3FiTjQCP2Kw?t=746
Me by to to taky lakalo, ale s mym vyuzitim mam strach o odolnost a ze bude cely drivetrain trpet.
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Eda »

Jasne, cas beru s rezervou, taky me to prijde az moc rychly takze ocekavam ze po premereni na necem presnejsim to bude horsi. Urcite teda pomohlo ze bylo 6 stupnu, studenej vzduch. Koupil sem super license takze vcetne monitoringu, s tim si planuju hrat dal. Porad mam rozjednanou brzdu a zkusim pujcit i draggy s modulem kde je to GPS presnejsi. To jejich mereni vypada ze je na 95 mapu a ze maji automat bez xHP, to sem zaskrtaval ze mam pri remapu jinak to omezeje vykon (ale dost mozna jen na nizsi stupne).

Pristi tyden ve stredu jdu na trackaday do Brna, uz je nejvyssi cas tunit i ridice :)
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2621
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Hlavni je ze to je citelne rychlejsi. :-) Tak pak napis report z Brna, tam to hezky proveris zda to pak dokaze i ubrzdit ten vykon. Rychla trat, tam tomu hezky das. Ja uz mam od NS jinou barvu trmenu ve predu nez vzadu ... :D
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Eda »

Trackday se povedl, predpoved pocasi byla do posledni chvile strasna ale nakonec to tak hrozny nebylo. Mel sem koupeny jizdy na odpoledne, dopoledne sem utracel za cizi auta. Dal sem 2 kola v nove M2, pak 3 v GT4 RS a pak 4 v GT3 RS a na konci dne pak jeste 2 kola v M4 CSL. Kazdy auto jiny, bylo by to asi na dlouho ale kdybych si mel vybrat co si vezmu dom tak GT4 RS. U M4 CSL jim ten vykon neverim ani chvilku, to je hrozna bestie a tam sem se cely 2 kola divil jak to muze tak fungovat. Dojezdil sem v 1 a ve za ctvrt hodky zaclo lit. Ve 2 byla rozprava a zacatek odpolednich jizd a to furt prselo tak sem sel na obed, vratil se a prselo furt. Mokro, vzduch 4 stupne a trat 1 stupen, trochu sem s obutejma Cupama sbiral odvahu tam vubec vyjet. Nastesti pak prestalo prset tak nikde nebyly louze a bylo jen mokro, na tom se jet dalo. Skoda ze byl zakazenej drift :( Mokro ale melo obri vyhodu ve chlazeni, uplne odpadlo davat oddech gumam, dostal sem se na 50 stupnu a vic ani prd. Brzdy to zvladaly dobre, urcite lip jak serie, hlavni zasluhu bych rekl ze maji endless desky. Co se vykonu tyka tak pocitove to jede furt moc a co sem mel porovnani tak s novyma RS3 sem na rovinkach jel minimalne rovinu a myslim ze sem nastval i par lidi v GT3, tam proste staci nemit idealne zarazeny a neujedou vubec (rovne..) a i kdyz maji tak je rozdil miniaturni. Bylo to videt oproti minule v rychlosti na rovinkach, na cilove sem mel +24 Kmh oproti minule a to byl na mokru urcite pomalejsi vyjezd. Nejlepsi cas 2.51 ale nevim jakou to ma relevanci. Celkove to bylo nic moc pro ego, Yaris GR a RS3 v tom pocasi byly jinde, na druhou stranu sem obcas prohanel GT3 na starejch cupech :D Pro me velkej bonus v tom ze auto trpelo o dost min a tim padem sem objel vyrazne vic kol nez minule. Do auta ted vrtat nebudu a pokusim se letos objet vic trackdayu

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Odpovědět