Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Jasně, ale v Bavorsku by Angela neměla šanci, znám názory sousedů ve vsi. Ostatní Němci ji zvolí a zatáhnou tím do průseru celou Evropu. Ale kolik z nich je opravdu Němců? K tom víc třeba někdy v politickém vlákně.
Ale abych se vrátil k tématu, tedy VW. Ti mají ze všech automobilek nejvíc na triku masivní rozvoj naftových aut se všemi z toho plynoucími důsledky. Pro někoho pozitivními, pro druhého nedobrými, to je věc názoru. Ale na začátku bylo VW, když pominu pár taxi medáků.
Ale abych se vrátil k tématu, tedy VW. Ti mají ze všech automobilek nejvíc na triku masivní rozvoj naftových aut se všemi z toho plynoucími důsledky. Pro někoho pozitivními, pro druhého nedobrými, to je věc názoru. Ale na začátku bylo VW, když pominu pár taxi medáků.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Dokud se do toho nezačli srát pošahaní ekoteroristi, bylo vše ok.
Myslím, že kolem nás je mnohem více jedů a látek, které jsou mnohem škodlivější než dieselův motor a nikomu to nevadí. Vesele je konzumujeme a chutná nám... Podle mne má diesel své právoplatné místo pod sluncem a ne že ne.
Myslím, že kolem nás je mnohem více jedů a látek, které jsou mnohem škodlivější než dieselův motor a nikomu to nevadí. Vesele je konzumujeme a chutná nám... Podle mne má diesel své právoplatné místo pod sluncem a ne že ne.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Prosím o názor, jaká by mohla být aktuálně reálná cena na trhu:
VW Sharan 2.0tdi cfgb 125kw 6stupňová manualni převodovka, 5místná verze, model 2013, první registrace 9/7/2012, najeto originál 158tkm, plná servisní historie vw/porsche vč.servisní knížky. Černá metalíza Deep black pearl LC9X, třízónová klimatizace, předehřev Webasto, parkovací senzory přední + zadní, parkovací kamera, bixenonové natáčecí světlomety, denní svícení led, panoramatická střecha, navigace rns315, bluetooth jednotka rSAP s handsfree telefonováním, hlasové ovládání, maxidot, 3ramenný kožený volant s ovládáním rádia a infotainmentu, tempomat, elektricky výklopné tažné zařízení, start-stop systém, funkce auto-hold, elektricky stavitelné opěradlo sedadla řidiče, vyhřívaná výškově stavitelná přední sedadla, el.ovládaná sklopná vnější zrcátka, ztmavitelné vnitřní zrcátko, hlídání únavy řidiče, esp, alarm s hlídáním odtahu a vnitřního prostoru, kontrola tlaku pneu. 2 sady alu kol, letní 17\', zimní 16\',Původ Německo, dovezeno se 142tkm před rokem do CZ, zde jeden majitel. Odpočet dph není možný.
Ve 155tkm komplet nová spojka, nové přední destičky.
Díky a pokud jsem špatně zvolil téma, tak se omlouvám...
VW Sharan 2.0tdi cfgb 125kw 6stupňová manualni převodovka, 5místná verze, model 2013, první registrace 9/7/2012, najeto originál 158tkm, plná servisní historie vw/porsche vč.servisní knížky. Černá metalíza Deep black pearl LC9X, třízónová klimatizace, předehřev Webasto, parkovací senzory přední + zadní, parkovací kamera, bixenonové natáčecí světlomety, denní svícení led, panoramatická střecha, navigace rns315, bluetooth jednotka rSAP s handsfree telefonováním, hlasové ovládání, maxidot, 3ramenný kožený volant s ovládáním rádia a infotainmentu, tempomat, elektricky výklopné tažné zařízení, start-stop systém, funkce auto-hold, elektricky stavitelné opěradlo sedadla řidiče, vyhřívaná výškově stavitelná přední sedadla, el.ovládaná sklopná vnější zrcátka, ztmavitelné vnitřní zrcátko, hlídání únavy řidiče, esp, alarm s hlídáním odtahu a vnitřního prostoru, kontrola tlaku pneu. 2 sady alu kol, letní 17\', zimní 16\',Původ Německo, dovezeno se 142tkm před rokem do CZ, zde jeden majitel. Odpočet dph není možný.
Ve 155tkm komplet nová spojka, nové přední destičky.
Díky a pokud jsem špatně zvolil téma, tak se omlouvám...
Re: Volkswagen obecne
BOB: Proto jsem psal, že je to věc názoru. Pro někoho je diesel hrůza, pro jiného splněný sen. Mezi těmito krajními polohami je většina lidí, kterou vedou k jeho pořízení ekonomické důvody. Prostě radosti není tolik, ale ta úspora. A ta je stimulována nižší spotřební daní na naftu. Kolik zapřisáhlých liberálních odpůrců státního přerozdělování to s radostí využívá. Pokud jsou nastoleny stejné podmínky bez takto skrytých dotací, je benzin jako odpadní produkt při výrobě nafty levnější a zájem o diesel rapidně klesá, viz Švýcarsko.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Nafta je zatím nezastupitelná u kamionové dopravy. A ani Švýcarsko s tím nic neudělá. Celé je to debilní politika, kterou ve finále odserou lidi. Je to stejné, jako byly nedávno přímotopy...dotace a pak zvýšení cen, atd.
Měl jsem benzínový 3.6FSI, najedu kolem 70t km za rok a ceny benzínu nebo spotřeba mne moc neberou. Za rok jsem projezdil pár set tisíc km. Na plnou 70l nádrž v průměru 400-450km. Pak jsem šel do nafty, na plnou dám dvojnásobek a peníze, které ušetřím, mohu užít jinde. A málo to není. Ale i kdyby cena nafty odpovídala skutečnosti, pořád mám výhodu dojezdu, kdy zejména v Německu nemusím koukat, jestli dojezd odpovídá nejbližší benzínce.
Jako soukromé auto mám samozřejmě benzín a vždy jsem měl.
Nicméně - bez ohledu na naftu nebo benzín, VW dělá dlouhodobě kvalitní auta, která jsou žádaná...ať už z toho nebo onoho důvodu. Neříkám, že jsou nejspolehlivější, nejhezčí nebo lepší než konkurence. Ale je to takový dlouhodobě stabilní průměr.
Měl jsem benzínový 3.6FSI, najedu kolem 70t km za rok a ceny benzínu nebo spotřeba mne moc neberou. Za rok jsem projezdil pár set tisíc km. Na plnou 70l nádrž v průměru 400-450km. Pak jsem šel do nafty, na plnou dám dvojnásobek a peníze, které ušetřím, mohu užít jinde. A málo to není. Ale i kdyby cena nafty odpovídala skutečnosti, pořád mám výhodu dojezdu, kdy zejména v Německu nemusím koukat, jestli dojezd odpovídá nejbližší benzínce.
Jako soukromé auto mám samozřejmě benzín a vždy jsem měl.
Nicméně - bez ohledu na naftu nebo benzín, VW dělá dlouhodobě kvalitní auta, která jsou žádaná...ať už z toho nebo onoho důvodu. Neříkám, že jsou nejspolehlivější, nejhezčí nebo lepší než konkurence. Ale je to takový dlouhodobě stabilní průměr.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
S kamiony souhlas, taky u aut s vysokým nájezdem, ale proč diesel tlačit všude. Diesel je dobrý sluha, ale zlý pán. Pokud se dostanou do rukou mas miliony aut, co už měly být na vrakovišti, tak je to právě u dieselů trága. Při každým přidání zasviní vše okolo sebe, lejou tam kdeco, v tom je ten problém. Je mi jasné, že to není tvůj případ, ale dav to tak dělá. Podívej se třeba na Paříž minulý týden, 4/5 z aut diesely, polovina z nich vraky a výsledek je jasný.
A legislativa tomu dloudobě nahrává. Kdyby byly ceny rovné, tak si diesel koupí jen ti, co fakt hodně jezdí. A ti se o auto většinou dobře starají a auta v kratším horizontu opotřebí. Mimochodem ti, co provozují páchnoucí vraky stejně nakonec prodělají, ne u čerpačky, ale na neustálých opravách. Ale to nepochopí, proto by právě pro ně rovné ceny paliv byly požehnáním. Prostě čeho je moc, toho je příliš.
Proti VW autům nic nemám, sám mám O3 RS a jsem spokojen. Dokonce si myslím, že za posledních 20-30 let šel VW nahoru a naopak prémie spíš dolů k lidu. Pak to ale už nejsou prémie, ale platíš předraženou image. V tomhle VW zvolil dobrou cestu. Ale pod tlakem chtivosti ještě většího krajíce šli do věci, se kterou souhlasit nemůžu. I kdyby jí dělali i druzí, tak podvod je podvod. Nemám z toho radost, víc mi to mrzí, kam se vše ubírá.
A legislativa tomu dloudobě nahrává. Kdyby byly ceny rovné, tak si diesel koupí jen ti, co fakt hodně jezdí. A ti se o auto většinou dobře starají a auta v kratším horizontu opotřebí. Mimochodem ti, co provozují páchnoucí vraky stejně nakonec prodělají, ne u čerpačky, ale na neustálých opravách. Ale to nepochopí, proto by právě pro ně rovné ceny paliv byly požehnáním. Prostě čeho je moc, toho je příliš.
Proti VW autům nic nemám, sám mám O3 RS a jsem spokojen. Dokonce si myslím, že za posledních 20-30 let šel VW nahoru a naopak prémie spíš dolů k lidu. Pak to ale už nejsou prémie, ale platíš předraženou image. V tomhle VW zvolil dobrou cestu. Ale pod tlakem chtivosti ještě většího krajíce šli do věci, se kterou souhlasit nemůžu. I kdyby jí dělali i druzí, tak podvod je podvod. Nemám z toho radost, víc mi to mrzí, kam se vše ubírá.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Volkswagen obecne
To snad ani nejde nakonfigurovat, ne? Já si občas hraju s konfigurátorem a když se docela rozšoupnu, tak se s nejsilnějším benzínem dostanu na 1,4. Dostat se na 1.8 si snad ani neumím představitStepan píše:http://www.tipcars.com/volkswagen-passa ... 57010.html
1,8mio za Passat?! Ten prodejce nějak drasticky upadl?
A v popisu výbavy vidím kožené sedačky, ale už je zase nevidím v interiéru