Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Já myslel, že RS TDI má nalevo "polofalešný" a napravo falešný zatímco RS TSI má oba polofalešné.
E:
a mám pravdu
E:
a mám pravdu
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Volkswagen obecne
nema nekdo zkusenost s golfem 4 motor 2,8 ? vubec mi nechce za studena startovat , jak mile se podari zahrat motor tak chyta bez problemu
Re: Volkswagen obecne
Ještě k těm koncovkám - lidi, pokud je koncovka součástí nárazníku, tak IMHO nikdy nebude spojená s výfukem fyzicky. Protože by se v provozu buď urval nárazník nebo ohnul výfuk.
Re: Volkswagen obecne
Rozumim na co narazis, ale pokud ma byt neco nazvano „koncovka vyfuku“, tak to samozrejme bude vzdy pevne spojeno s vyfukovym potrubim.
Ty designove bazmeky pod naraznikem nazyvejme treba pruduchem, ci propusti vyfukovych spalin.
Ty designove bazmeky pod naraznikem nazyvejme treba pruduchem, ci propusti vyfukovych spalin.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Volkswagen obecne
Jestli to jde nedestruktivně sundat, vyhodil bych to do popelnice.Stepan píše:
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Volkswagen obecne
Fuj to je ošklivé toto, to vypadá, jak kdyby to tam ani nemělo být..
Re: Volkswagen obecne
Tak proti tomu nic nenamítámctrl_j píše:Rozumim na co narazis, ale pokud ma byt neco nazvano „koncovka vyfuku“, tak to samozrejme bude vzdy pevne spojeno s vyfukovym potrubim.
Ty designove bazmeky pod naraznikem nazyvejme treba pruduchem, ci propusti vyfukovych spalin.
Re: Volkswagen obecne
zaběhněte na dvtv a podívejte se na ty obrovské reklamy. VW je svůj V6 TDI v Amaroku náležitě hrdý. Člověk se až diví, proč ho nedají i do Passatu
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))