BMW Divize
Re: BMW Divize
Vahy podla eu normy s pasazierom
BMW m2 1565kg
Audi RS3 1565kg
Merc A45 1555kg
to su mi teda strasne rozdiely
ale tak ano oktavka rs je lahsia (1432kg)
BMW m2 1565kg
Audi RS3 1565kg
Merc A45 1555kg
to su mi teda strasne rozdiely
ale tak ano oktavka rs je lahsia (1432kg)
Re: BMW Divize
Jo a to je octavia kus auta.
Re: BMW Divize
A kolik tak by sis predstavoval, ze to ma vazit? Vzdyt sportaky jako Z4, cayman maji 1400 kg ...
Ale odklonili jsme se od tematu proc je CS o 55kg tezsi nez standardni M2
Ale odklonili jsme se od tematu proc je CS o 55kg tezsi nez standardni M2
Re: BMW Divize
Protože s motorem S55 a souvisejícím úpravami přišly věci jako dodatečné a větší chladiče apod., které prostě na váze přidávají. No a bohužel současně s těmito úpravami neudělali žádnou redukční dietu, pomocí které by to auto zase odlehčili na původní hmotnost (nebo nejlépe pod ní).
Třeba mě M2C hodně nalomila. Odstranili přesně ty nedostatky, které mi na M2 vadily. Líbí se mi použití S55 místo N55 se všemi těmi vychytávkami pro hard use, líbí se mi (konečně!) možnost individuální konfigurace jízdních profilů (a možnost uložení pod M buttons), líbí se mi odladění SW řízení motoru a elektroniky tak, aby ještě lépe vyhovovaly petrolheadům. Teda líbí se mi to takhle na papíře, zda bude realita skutečně tak růžová, to se teprve uvidí.
Třeba mě M2C hodně nalomila. Odstranili přesně ty nedostatky, které mi na M2 vadily. Líbí se mi použití S55 místo N55 se všemi těmi vychytávkami pro hard use, líbí se mi (konečně!) možnost individuální konfigurace jízdních profilů (a možnost uložení pod M buttons), líbí se mi odladění SW řízení motoru a elektroniky tak, aby ještě lépe vyhovovaly petrolheadům. Teda líbí se mi to takhle na papíře, zda bude realita skutečně tak růžová, to se teprve uvidí.
Re: BMW Divize
Pro upřesnění v techničáku mám pro O3 RS TSI 1425 kg. Na normální daily car slušné velikosti dobré. Ale zrovna u M2 bych čekal větší snahu o nižší hmotnost. Je to přece jen úplně jiná klasa. Samozřejmě je důležitý údaj kg/kW, ale v zatáčkách tu hmotnost vždy poznáš.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Jo ona ta S55 je vlastne biturbo. Akorat, je to zase cpani vahy na predek ... Co si budeme rikat, nejlepsi by bylo sehnat 1M. To je dle vseho znacne charakterni bastard.
Re: BMW Divize
a to si zober taku fabiu ta je este lahsia ako tvoj cayman911T píše:Jo a to je octavia kus auta.
Re: BMW Divize
Cupra nema pohotovostnu ani 1400kg a vsetkych premiovych konkurentov na okruhu vyfuka, a to aj v kombiku.
Cupra ST 265 manual (2016), Lancer 1.8mivec (2010)
Re: BMW Divize
Nezabudaj ze Z4 aj cayman je technicky kabrio so strechou.Vrooom píše:A kolik tak by sis predstavoval, ze to ma vazit? Vzdyt sportaky jako Z4, cayman maji 1400 kg ...
Popravde by som od auta velkosti M2 ocakaval pohotovostnu hmotnost tak 1450 kg. M2 v nejakej tej nadstandardnej vybave ma 1600 kg a to mi pride proste moc. To uz sme na dostrel M4.
Re: BMW Divize
Asi tak.jerry píše:Pro upřesnění v techničáku mám pro O3 RS TSI 1425 kg. Na normální daily car slušné velikosti dobré. Ale zrovna u M2 bych čekal větší snahu o nižší hmotnost. Je to přece jen úplně jiná klasa. Samozřejmě je důležitý údaj kg/kW, ale v zatáčkách tu hmotnost vždy poznáš.