Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 896
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 970ka »

Koukám,že v konfigurátoru mají základní modely jen 8mi kvalt PDK, Carrera S má navíc manual 7mi kvalt a GT3 má 7mi kvalt PDk,nebo manual 6ti kvalt GT.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1919
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Zajda »

Podíval jsem na DE press kit web když na globálním jsem nic nenašel. Je to stále 6MT.
https://presse.porsche.de/prod/presse_p ... id=1177918
Prosil bych jednu v Riviera Blue a s 90litrovou nádrží :-)

Hodil jsem převody do stroje:
992 GT3 6MT.jpg
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 896
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 970ka »

GT3 už je pro mě moc.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1983
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Lachende Bestien »

Než ten manuální šestikvalt je asi lepší zvolit to jejich oblíbené a mezi automaty obecně celkem povedené pékádéčko.
7kvalt už by mohl být zajímavější.
Pochopitelně se kupci takto relativně dost drahých benzínových hraček praktičností a spotřebou příliš nezabývají, ale zpřevodování působí celkem nepříliš účelně - jednička a dvojka proklatě dlouhé, a zase třeba poslední 6. převod točí cca 2,5 tácu ve 100 km/h. Prostě k autu za bezmála 4 míče se moc nehodí, i když to vyvažuje povedený zvukový projev poctivého šestiválce a fakt, že na dlouhé dálniční přesuny se podobné hračky zpravidla nevyužívají.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5748
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od M.Z. »

970ka píše:GT3 už je pro mě moc.
Pokud s tím nehodláš drtit okruhy, tak zbytečnost.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1919
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Zajda »

Lachende Bestien píše:Než ten manuální šestikvalt je asi lepší zvolit to jejich oblíbené a mezi automaty obecně celkem povedené pékádéčko. 7kvalt už by mohl být zajímavější.
Militantní okruhoví jezdci raděj dají přednost následné RS verzi, ti silniční si rádi užijí interakci se skvostným motorem v plném rozsahu. A pokud bys kupoval s vidinou investice, manuál v podobném autě je jackpot.
Lachende Bestien píše:zpřevodování působí celkem nepříliš účelně - jednička a dvojka proklatě dlouhé, a zase třeba poslední 6. převod točí cca 2,5 tácu ve 100 km/h. Prostě k autu za bezmála 4 míče se moc nehodí, i když to vyvažuje povedený zvukový projev poctivého šestiválce a fakt, že na dlouhé dálniční přesuny se podobné hračky zpravidla nevyužívají.
Opět tě jen míjí účel s jakým to bylo navrženo. Tedy pro radost z bytí. Jednička není extrémně dlouhá, to jen že motor točí 9000. Kratší ji nikdy k rozjezdům nebudeš potřebovat a takhle ji můžeš právě použít i při jízdě a není to pak jen mrtvá váha jako v běžných autech. A dál jsou kvalty napráskané za sebou aby motor padnul po přeřazení rovnou do varu. U 7° automatu si mohli dovolit ještě agresivnější převody a 7° je otáčkově stejně jako 6° u manuálu.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od jarka »

Zajda píše:Podíval jsem na DE press kit web když na globálním jsem nic nenašel. Je to stále 6MT.
https://presse.porsche.de/prod/presse_p ... id=1177918
Prosil bych jednu v Riviera Blue a s 90litrovou nádrží :-)

Hodil jsem převody do stroje:
992 GT3 6MT.jpg
První co mě napadne, když vidím ty převody, že bych to pokrátil :) (i o 20% a mělo by to pořád dostatečnou maximálku). Pak si ale člověk uvědomí výkon toho auta a celý potenciál - to je prostě úplně jiný svět. Je super, že se ještě něco takovýho dneska vůbec vyrábí.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Vrooom »

https://www.autoforum.cz/predstaveni/po ... pretvarka/
Podle nás za tím stojí snaha prodat verzi s automatem i těm, kteří by se jinak „styděli”, že mají v GT3 automatické řazení, které ze strany nadšenců nikdy není přijímáno pozitivně - takto bude při pohledu zvenčí stěží poznat, co má auto za převodovku. Na oficiální vysvětlení zatím čekáme.
K zdejsimu clanku bych dodal, ze ta hlavice je zmenena protoze Preuninger i u automatu rad radi hlavici, misto padel, coz by s tim "USB stickem" co je v normalni 911 moc dobre neslo :-)

Auto uzasne. Pro me budouci 911 touring jako daily :-)
(ale bohate by mi stacil i camyn GTS 4.0 :x )
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5658
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Snowman000 »

Vrooom píše: Auto uzasne. Pro me budouci 911 touring jako daily :-)
(ale bohate by mi stacil i camyn GTS 4.0 :x )
Podpisujem :ymhug:
Vrooom píše: K zdejsimu clanku bych dodal, ze ta hlavice je zmenena protoze Preuninger i u automatu rad radi hlavici, misto padel, coz by s tim "USB stickem" co je v normalni 911 moc dobre neslo :-)
Bolo to vo videu s Chrisom Harrisom ak si dobre pamatam
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Vrooom »

Treba tohle GTS :x (cena uplne silena ...)

Obrázek
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... e0059cf76c
Odpovědět