BMW Divize
Re: BMW Divize
Odpovím trochu oklikou... např. když 3er e9x byla "nová", tak se mi zdál SW v něm "strašně" složitý a s každou kravinou sem jezdil do autorizáku.... a dneska už téměř každý "garážista" s univerzální diag dokáže udělat základní věci (servisní intervaly atd.) a lidí, co dokážou opravdu do hloubky s tím SW pracovat je už taky docela dost... takže bych se výhledu do budoucnosti (aspoň s E9x, nemluvím o současných modelech f, g) až tak nebál...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Tak myslím ještě i e9x relativně dobrý. Ale co současné "počítače na kolech" prezentované špičkovými modely. Ten nástup elektroniky je bohužel exponenciální. Nechci řešit, zda je to k něčemu dobré (za sebe myslím, že ne), ale jak to bude fungovat i po letech? Obávám se, že to s auty skončí jako s pc, tedy po 10 letech do šrotu. Tyhle "autopočítače" ani nemají už žádné genius loci, stejně jako ty počítače.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Ale ved si budes moct urobiť update online...aktivovať AWD, pridať par koní, abo predĺžiť dojazd...veď to bude tak skvelé
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
A pak to najednou zamrzne, nepomůže ani restart a tak odtah nebo pěkně po svých. Obojí už známe a bude to taky exponenciálně přibývat. Bože jak my lidi si umíme v zájmu pokroku komplikovat život
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Jakože když večer sníš až moc čočky, tak ráno do práce nepojedeš, protože tvůj carbon finger print by přesáhl týdenní limit?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
.....stejne je prima mit v 10°C na zadokolce s LSD stare zimaky
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
V tom se neshodneme zásadně.jerry píše: současné "počítače na kolech" prezentované špičkovými modely. Ten nástup elektroniky je bohužel exponenciální. Nechci řešit, zda je to k něčemu dobré (za sebe myslím, že ne), ale jak to bude fungovat i po letech? Obávám se, že to s auty skončí jako s pc, tedy po 10 letech do šrotu.
Respektuji, že to není určeno pro každého a každý to nevyužije. Ale zase není pravda, že to je zásadní problém a že se to pokazí.
-Když jsem někdy v roce 2000 měl v autě originál navigaci, taky jsem si to myslel. Dodnes (cca20let) funguje totéž třeba v obyčejné jedničkové Fabii, bezproblémů jsou na to i díly kdybys rozbil display atd... Fabia nebyla žádný hi-tech drahý model a drží 20let... Podle mě ty originál systémy jsou hodně kvalitní...
--Kdybys koupil nějakou náhražku navi Alpine, tak ji měníš co pár let, protože to už je vše v horší kvalitě, než bylo za starých časů, to je ale dáno lepší cenou než kdysi, prostě to jsou polozmetky, tohle by asi naplňovalo tvou prognózu.
---Potom jsou případy, kdy koupíš TV za 8tis euro, pračku s tepelným čerpadlem, atd a a za tři dny klekne, to se taky stane.
Ale tady hned vidíš tři případy jakosti, a neházel bych vše do jednoho pytle, něco vydrží a něco ne
..................................
Dneska má Golf Highline s příplatkovou výbavou okolo 150ti řídících jednotek a takový GTE jich může mít asi ke 200ks.
Není to tak, že čím jich je víc, tím víc se to sype.
Spíš se řeší to, jako ta TV za 8tis euro, zmetky z výroby, že první generace AdBlue měla poddimenzované jedno čidlo a to shořelo po záruce, a podobné kixy. Během pár let to vyřešili zcela jinou konstrukcí, a tak je to se vším, zmetky se sypou, ale co je povedené, drží a je jedno kolik tam toho je.
Spíš než těch 200ŘJ se řeší obyčejné svíčky, když ne, tak shoří cívky. Oleje, spalovací prostor, rozvody, potkané motory, stará písnička...
Kolikrát se Ti pokazila řídící jednotka ABS v nějaké staré káře? Nikdy nikomu.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Driver: Ehm, takze ta navigacia je normalne pouzitelna, ano? Neni nahodou rovnako pribrzdena ako akykolvek telefon povedzme z roku 2000 a jej data su tiez uplne aktualne ano?!
Jo a ku kazivosti novych aut sa radsej nejdem moc rozpisovat ale ze by boli oprostene o detske nemoci tak to teda ani nahodou...
Jo a ku kazivosti novych aut sa radsej nejdem moc rozpisovat ale ze by boli oprostene o detske nemoci tak to teda ani nahodou...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Starý a ještě "poctivý" bavoraky e39, e38 a myslím že i e46 trpely na ABS jednotku Bosch, kdy se v ní vlivem teploty od motoru prerusily spoje a vyřadila komplet abs i asc/dsc. Jinak ale souhlasím, že jerryho pohled je zbytečně "ustraseny", je to jak píše driver - dnes je to vykoupeno cenou. V 90. letech navigace s obrazovkou velikosti dnešních mobilů stála klidně statisíce, dnes jsou to víceméně desítky tisíc a hodně aut to má dokonce v základu. A to neřeším, že toho umí mnohem, ale mnohem víc.