No, přezul sem na zimní s plecháčema a ten zvuk je pryč. Jsou blbě sjetý letní.Kjirka píše:Nevím, co máš za auto, resp. co to je za motor a jaký ročník. Pokud máš ale skutečně najeto jen tyhle km, nemusíš se ucpáním DPF vzrušovat. Na DPF není co repasovat, to jsou jen kecy a tahání peněz z kapsy. DPF se regeneruje automaticky při jízdě vyšší konstantní rychlostí. Pokud mu nedáš šanci a jezdíš neustále třeba město, filtr se může zaplnit a někdy je pak třeba vyvolat regeneraci nucenou. Dělá se to pomocí VAGu, zásadně ale za jízdy. Při regeneraci vzniká extrémně vysoká teplota a když se to udělá za klidu na dílně, je velká šance, že něco shoří, v lepším případě se jen zdeformuje.lupo222 píše:Četl jsem si o ucpávání a čištění DPF. Mám najeto 72000km a když jsem ho kupoval měl přesněji 67500km. Jezdím město 30%, mimo 50% a zbytek delši cesty( tam přes 60km). Zajímalo by mě, kdy bude ucpaný? Abych věděl zda mám už šetřit na nový nebo repasi.
K těm tvým diskům. Za 11 t. to prodává šejdíř importér a jen blázen to za ty peníze koupí. Disky se daj úspěšně rovnat a opravovat povrch. Jinak se dá na inzerát dneska sehnat jakýkoliv disk. Chce to hledat a vydržet chvíli. Ten zvuk zezadu nejspíš nevydává kolo. Nic moc tam není, ale pokud to není ložiskem, můžou ti viset motorek ruční brzdy, máš-li jí elektrickou. Ty se daj repasovat. Pokud visí, kolo se hřeje.
VW passat, rada
Re: VW passat, rada
Renault Clio V 1.0Tce - 2020
Honda PCX 125 - 2019
Honda PCX 125 - 2019
Re: VW passat, rada
no tak si nech udělat geometrii, než zničíš i ty zimní. To je v celku častej jev, že se na vnitřní straně gumy udělá pilka a pak to hučí.
Re: VW passat, rada
Geometrie se dělala 3x a nic. Vše je v pořádku.Kjirka píše:no tak si nech udělat geometrii, než zničíš i ty zimní. To je v celku častej jev, že se na vnitřní straně gumy udělá pilka a pak to hučí.
Renault Clio V 1.0Tce - 2020
Honda PCX 125 - 2019
Honda PCX 125 - 2019
Re: VW passat, rada
Co znamena blbe sjety letni a kde ti delali geo? Neni totiz geo jako geo a treba v takovem bestdrivu by ji umet meli, nicmene tomu tak nebylo..
Re: VW passat, rada
já měl tenhle problém na Oct. II a i na CC, kde mi první sada gum vydržela v obou případech asi 17 t. km. Vzadu to bylo na vnitřkách oskákaný, jako prase. No a gumy samozřejmě začaly hučet. Udělala se pořádně geometrie a bylo to v pořádku. Ta pilka, pokud jezdí člověk převážně sám, tam může být, ale jen minimální. Bohužel, čím širší guma, tím je na to háklivější. Ale je pravda, že tohle neslyším poprve, že ani po opakovaným seřízení geometrie zadní nápravy, se nepřestaly gumy výrazně blbě sjíždět. Jeden kolega tohle řeší už třetím rokem na B7 a dosud tu příčinu nenašel. A nemá ani adaptivní podvozek, že by třeba blbě fungovaly ty tlumiče. To je pak auto jen pro zlost.
Re: VW passat, rada
Odskákaný povrch a v X-CAR Kyjovoxik píše:Co znamena blbe sjety letni a kde ti delali geo? Neni totiz geo jako geo a treba v takovem bestdrivu by ji umet meli, nicmene tomu tak nebylo..
Ale třeba to bude tým že letni pneu néni nové. Chyběl cash, tak jsem si vzal 2 sezony jety.(12000 a 4500kč je velký rozdíl) Zimni co byly na autě, tak unich je klid. Ale já si myslím, že ty letní se zachvíli sjedou.
Renault Clio V 1.0Tce - 2020
Honda PCX 125 - 2019
Honda PCX 125 - 2019
Re: VW passat, rada
no pokud jsou už nějak blbě najetý, tak se samozřejmě není čemu divit. Kolikrát ta guma vypadá opticky dobře, ale ten, kdo jí jezdil asi moc dobře ví, proč to prodává. A když už teda v Kyjově, tak bych si raději zajel do autorizáku, kde mají určitě laserovou geošku a přesně ví, kolik mají toho Pašíka nastavit. A nebo do Hodonína. Obojí je myslím jedna firma.
Re: VW passat, rada
no, hlavne jestli jsou oskakany tak bych spis sel po tlumicich a ne po geo.. samozrejme vliv muze mit oboji
Re: VW passat, rada
tlumiče v 70 t. km ? No to určitě ne. Resp. je to naprosto nepravděpodobný.
Re: VW passat, rada
„Problém současného světa je, že hlupáci jsou si jistí, ale lidé inteligentní jsou plní pochybností.” Bertrand Russell
2.9T RWD