řidičBOB píše:pjanda: je možné, že jsem jednu 1M viděl na CZ značkách?
Teoreticky ano, ale musela by byt dovezena individualne a nekym, kdo si dodani treba v Nemecku pohlidal uz davno. Je to na to rozdelovnik jak na Favority v Mototechne, v CR zatim nebyl uspokojen nikdo a i velmi nadseni zajemci zatim ostrouhali.
Chteli jsme na toto tema napsat clanek, ale nakonec jsem si rekl, ze nebudeme vice kopat do ceskeho zastoupeni, za toto nemuze a kritiky sklidilo uz tak dost...
RedBaron píše:Japonci driftují jako o život v neskutečných úhlech a to všechno na foukačkách. Tím to nebude...
To samozřejmě vím, ale to jsou auta na drift postavená, naladěná s ALS atp. V tohle jako eko sériovce se turbo může chovat trochu jinak.I malej lag nebo ne zcela korektní chování el. plynu může mít na pokusy o drift negativní dopad.
Urcite to tak muze byt, jsou auta, se kterymi se z techto duvodu driftuje dost slozite bez ohledu na to, ze s jinymi auty teze koncepce jde dobre. Ale jestli je to tak, ne bo je to ridicem, to se uvidi az pri prakticke zkusenosti
řidičBOB píše:pjanda: je možné, že jsem jednu 1M viděl na CZ značkách?
Teoreticky ano, ale musela by byt dovezena individualne a nekym, kdo si dodani treba v Nemecku pohlidal uz davno. Je to na to rozdelovnik jak na Favority v Mototechne, v CR zatim nebyl uspokojen nikdo a i velmi nadseni zajemci zatim ostrouhali.
Chteli jsme na toto tema napsat clanek, ale nakonec jsem si rekl, ze nebudeme vice kopat do ceskeho zastoupeni, za toto nemuze a kritiky sklidilo uz tak dost...
Tomu rikam vykopat si vlastni hrob Ale mam jinou informaci a vzhledem k tomu, ze auto porad nema ani import, bych se divil, kdybych se mylil. Podle me ma na mysli tri potvrzene objednavky, jinak se to auto neda ani poradne objednat. Vidim to na 20 x projeveny zavazny zajem a 3 x ziskani kvoty. Mohu se mylit, ale sam vim prave jen o trech prirazenych kvotach.
Treba nam to pan Pfeffer prijde objasnit sam, kdyz se tam parkrat kazdy podiva odkazem odtud, vsimne si toho
Auto neobsahuje žádné technicky unikátní díly, jejichž výrobní náročnost by ospravedlňovala zpoždění. Motor je pouze lehce modifikovaný. Podvozek bez elektronicky nastavitelných tlumičů. Převodovka manuální. Diferenciál standardní emkový.
BMW 1 M kupé není limitovaná série
Auto není vyráběno v limitované sérii. Původní zprávy o maximálním počtu 2700 vyrobených kusů dementovalo samo BMW s tím, že auta se budou vyrábět v neomezeném množství až do prvního čtvrtletí 2012, kdy skončí produkce současné jedničkové řady. Pokud by šlo o limitovanou sérii, BMW by tuto skutečnost jistě marketingově využilo a nenechalo brát dealery objednávky na auta, která by následně nebyla vyrobena.
BMW 1 M kupé se vyrábí na stejné lince jako ostatní jedničky
Auta vyrábí továrna v Lipsku. Montují se v ní společně s dalšími variantami jedničkové řady. A ty jsou na trhu dostupné takřka ihned. Objednejte si třeba 135i a máte ji v garáži za pár týdnů. Dlužno podotknout, že kromě jedniček se ve stejné fabrice montují i nové X1. I tento model podle všeho trpí děsivými dodacími lhůtami. Závod v Lipsku je přitom schopen vyrobit cca 15 tis. aut za měsíc, což je více než dost.