BMW Divize
Re: BMW Divize
Rozmysli si ještě tu GO
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
omezený budget, chce velke a pohodlné auto... ve 160 na tempomat rozdíl nepoznáš...rhinos píše:může mi někdo vysvětlit myšlenkové pochody člověka který si koupí 5er F11 s 520d?
Naopak, pokud nejsi fanda do aut a nechceš jezdit aktivně, tak je to nejracionálnější volba...
Kolega si takhle koupil A6 2.0TDI a je spokojený byť už jsem od něj také slyšel, že by mohlo jet trochu lépe.
2.9T RWD
Re: BMW Divize
Neska sem se asi dvě hodiny hrabal na m4Zlikovi....
A už to otlučení od kamínků není vidět, čili ně už nevadí....
EDIT: Jaxem tu psal, origoš nálepky na prahy stojí v autorizáku přes 4 litry, tyhle mě přišly na řádově tři stovky.....
A už to otlučení od kamínků není vidět, čili ně už nevadí....
EDIT: Jaxem tu psal, origoš nálepky na prahy stojí v autorizáku přes 4 litry, tyhle mě přišly na řádově tři stovky.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Pavle, jak vidím ty mapy na dveřích tak neuvažoval si, že by si autu dal nějakou péči?
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
Když tohle vidím tak mám z vás černý svědomí, miata by se něco takovýho taky zasloužila, ale mě to tak strašně nebaví se starat o tyhle vizuální věci...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
@dll: to je enem nedobře umytá špína... předloni dostal celoplošně bleskovku, kterou sa normálně matlají enem bentleje a rollsy, to mu musí stačit.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27905
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
HM: pak je blbé, když potřebuješ zrychlit a ono tě potlačí eresová Octa Těch pár vteřin studu, že jedeš sic v BMW, ale na motor už nezbylo, je hrozných.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW Divize
Tomu rozumím a má volba by to nebyla.
Podívej se ale jak jezdí majorita. Dojedeš je, oni zkontrolují, že na tempomatu mají opravdu 145 (libovolné jiné číslo +-20), dokončí předjíždění a pak se v lepším případě zařadí zpět do pravého pruhu. Zdali je dojela Fabie, Octa RS nebo RS6 řeší/pozná málokdo.
Druhou věcí je budget. Stejna jako SuperB se žlutýma si nekupuješ, když máš na L&K, tak A6 2.0TDI se nekupuje s rozpočtem 3 mio. Vždy to bude alternativa k SuperB nebo Passatu.
Podívej se ale jak jezdí majorita. Dojedeš je, oni zkontrolují, že na tempomatu mají opravdu 145 (libovolné jiné číslo +-20), dokončí předjíždění a pak se v lepším případě zařadí zpět do pravého pruhu. Zdali je dojela Fabie, Octa RS nebo RS6 řeší/pozná málokdo.
Druhou věcí je budget. Stejna jako SuperB se žlutýma si nekupuješ, když máš na L&K, tak A6 2.0TDI se nekupuje s rozpočtem 3 mio. Vždy to bude alternativa k SuperB nebo Passatu.
2.9T RWD
Re: BMW Divize
Ale problém bude v tom, že Passat za cenu A6 2.0TDI bude "lepší" auto než to A6 2.0TDI, protože část ceny prostě utratíš za ty čtyři kroužky na kapotě a nezbyde ti na výbavu. Jasně, někde ve fízlozemi jako je Rakousko si někdo klidně může koupit vyšší střední ve dvoulitru, ale v palbě (=víc výbavy než má Pašík vůbec v nabídce), protože stejně se rychlejc jezdit "nedá". Ale to nebude případ pražského taxikáře
Já to prostě nepochopil. Nejsem na značky zatíženej, auto jsem vybíral podle toho, co dávalo smysl. A když mi to, co jsem chtěl, umělo nabídnout VW, nešel jsem pro BMW. Protože BMW by za ty peníze neumělo to, co umí VW. Kdybych měl o půl mega víc (na měsíční splátce o řekněme 5-6k), chtěl bych R6/V6 a na VW se ani nekoukal. Pořád nevidím smysl v pořízení normálního (=dvoulitr nafta, standardní výbava) auta od prémiové značky. Zbytečné náklady. Fuj.
Já to prostě nepochopil. Nejsem na značky zatíženej, auto jsem vybíral podle toho, co dávalo smysl. A když mi to, co jsem chtěl, umělo nabídnout VW, nešel jsem pro BMW. Protože BMW by za ty peníze neumělo to, co umí VW. Kdybych měl o půl mega víc (na měsíční splátce o řekněme 5-6k), chtěl bych R6/V6 a na VW se ani nekoukal. Pořád nevidím smysl v pořízení normálního (=dvoulitr nafta, standardní výbava) auta od prémiové značky. Zbytečné náklady. Fuj.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
jenže to právě není pravda, ikdyž to tady tlačíš ve více vláknech
výbavou minimálně lepší podvozek/motor/pohon všech kol/kvalitu zpracování/odhlučnění etc. prostě nedoženeš
samozřejmě je to o prioritách a ty má každý jiné, ale něco je prostě objektivní
ze své zkušenosti vím, že oholená předchozí A3 byla jak kvalitativně, interiérem tak i podvozkově jinde než Octavia II Elegance
to samé nabušený Passat 4M vs. relativně skromná A4 quattro a nebo i zde zprofanovaný 320xD
ovšem nerozporuju, že dnes i v prémii je nutnost připlatit si minimálně za lepší sedačky/potahy, pže ten základ je prostě otřes, ikdyž u BMW to platilo co si pamatuju vždy minimálně od e46
výbavou minimálně lepší podvozek/motor/pohon všech kol/kvalitu zpracování/odhlučnění etc. prostě nedoženeš
samozřejmě je to o prioritách a ty má každý jiné, ale něco je prostě objektivní
ze své zkušenosti vím, že oholená předchozí A3 byla jak kvalitativně, interiérem tak i podvozkově jinde než Octavia II Elegance
to samé nabušený Passat 4M vs. relativně skromná A4 quattro a nebo i zde zprofanovaný 320xD
ovšem nerozporuju, že dnes i v prémii je nutnost připlatit si minimálně za lepší sedačky/potahy, pže ten základ je prostě otřes, ikdyž u BMW to platilo co si pamatuju vždy minimálně od e46