BMW Divize
Re: BMW Divize
jo v us taky půlka nove prémie se žluťákama, ono se totiž za ně tučně připlácí i tam
Re: BMW Divize
Pokud to mají jako já, tedy v noci maximálně po městě a jednou za čas mimo, tak proč vyhazovat za příplatek?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
V UK jsem potkal týpka, co říkal, že najezdí 30k ročně jenom po Londýně ![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
Já jezdím víc venku, ale z 90% ve dne. V noci je i s nejlepšíma světlama hůř vidět, k tomu plno zvěře, tak se tomu vyhýbám. Paradoxně na oktě i miatě mám xenony, ale byly tam, nepřiplácel jsem. Na pandě do města žluťáky no problém.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
A jaktoze si jako Ital nekoupil Giulii QV?řidičBOB píše:![]()
![]()
![]()
Ale on docela umí. Od 18ti jezdí v autech typu Vanquish, S8, S63 AMG, atd... Ale vlastně všechno je jednou poprvé
To spíš, že mu to já rozložím na atomy
Cim by se to melo lisit? "berlina" je limuzinaBond007 píše:Cim se to lisi od obyc m3?řidičBOB píše:Kamarád v IT vyměnil RS4 za tohle. Tak su zvědavé, když tam pojedu, co to umí...
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
Re: BMW Divize
Neska asi 350 km po ty kuwa klouzavym (jednou mi to teda šklihlo fest, už sem se viděl v příkopě a to sem jel sotva 20kmph) a rozsvítilo sa enem raz, dyž sem se zapoměl a pohnal to do (rozsolené a vyschlé) dálnici k redline.... po dojezdu domů sem tam nalil nějaký utěsňovač elejových netěsností od liqui-moly (3decy hustého sračkólu)..... a uvidíme....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28207
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Vroom: Na to jsem se ptal i jeho otce, když si kupoval svůj první AM (DB9 Volante). A ten mi říkal, že italské auto si koupí jenom idiot a 2x to platí pro supersporty
Co je znám 20 let, tak žádné italské auto se v té rodině nevyskytovalo...
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Re: BMW Divize
No, nevim jestli je zrovna AM v tomto lepsi?! ![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
Re: BMW Divize
Od nalití utěsňavací sračky najeto asi 500 km - fčera do ta3 ve sračkách čili piánko, neska z ta3 na vymrzlé rozsolené D1 + I/18 - místama sem "musel" pozávodit dvě 30d se závoduchtivýma pylothama (čti opakovaně až 200kmph a redline) a NErozsvítilo sa to ANI jednou....pavproch píše:Neska asi 350 km po ty kuwa klouzavym (jednou mi to teda šklihlo fest, už sem se viděl v příkopě a to sem jel sotva 20kmph) a rozsvítilo sa enem raz, dyž sem se zapoměl a pohnal to do (rozsolené a vyschlé) dálnici k redline.... po dojezdu domů sem tam nalil nějaký utěsňovač elejových netěsností od liqui-moly (3decky hustého sračkólu)..... a uvidíme....
Takže buď ta těsnící sračka LiquiMoly zafungovala (sice nevím jak, ale to neva) nebo je to poslední vzepětí N53 před smrtí...... musím sa fuckt podívat na podmínky vodtahu co ho mám v pojistce.....
![Tongue :p](./images/smilies/10.gif)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Celé tuA ona anomálie, o které jsme dosud nevěděli a na voze se zřejmě objevila až s dokončováním vývoje? Ta spočívá v řešení brzdového systému, které je u aut s motorem vpředu nevídané - používá zadní brzdové kotouče, které jsou větší než ty přední.
Nemyslím si, že je to až taková zvláštnost.... já to na SÉRIOVÉM 330xi e91 MY2011 dostal taky (přední 330, zadní 336mm). A moc to nebrzdilo.... po dočasné montáži 348mm dopředu (z 335i) to sice brzdilo ale zase to moc nechtělo zatáčet (moment setrvačnosti).... takže neska tam sou 340mm/dvoupístek/slotted-dimpled a brzdí to jaxfiň a přitom to i pěkně zatáčí.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.