Zajíždění motoru vypadá jako slušná alchymie, ale snad pán z motor"sportu" ví velmi dobře, o čem mluví.
Otázkou zůstává, zda zvládnete plnit instrukce i bez asistenta, který vás bude upozorňovat na padající cihly na akcelerační pedál...
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
A nemůže být "nevýdrž" starého motoru způsobená pouze tím, že pp prvních 100 000km dodržoval interval výměny oleje po 30k? (Pokud se nepletu)
Mimochodem, na autě mám najeto cca 4kkm a palubní počítač ukazuje 3000km do výměny oleje. Má být až ve 30 000/podle zátěže. Asi to moc honím
pp: Otázkou je, jak moc ti ten závodní servisák popisoval zajíždění závodních motorů a "obyč". Ale každopádně to zní rozumě a držel bych se toho. Furt lepší rada od někoho, komu pod rukama projde x-motorů než moudra z webu. Co vím, tak závodníci se s tím až tak nemažou, stejně to každou chvíli musí preventivně přeskládat. Myslím, že úspěch je, že se to vůbec chystáš zajíždět .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
jarka píše:pp: Otázkou je, jak moc ti ten závodní servisák popisoval zajíždění závodních motorů a "obyč". Ale každopádně to zní rozumě a držel bych se toho. Furt lepší rada od někoho, komu pod rukama projde x-motorů než moudra z webu. Co vím, tak závodníci se s tím až tak nemažou, stejně to každou chvíli musí preventivně přeskládat. Myslím, že úspěch je, že se to vůbec chystáš zajíždět .
tak ono hlavne zavodnici jsou radi ze jim motor vydrzi jeden zavod takze bych to zas tak neprecenoval Ale cokoli lepsi nez ten puvodni napad se zajizdenim
Mám dotaz: má tady někdo zkušenost s novou generací 30i? Tj. motory kód B něco. Mám totiž dilema. Chci pořídit na nci jara nvý povoz s MT a tímpádem mi vypadlo hodně kandidátů. Vpodstatě jsem to zúžil na 340i a 430i GC.
Proč takto? Protože se mi nebetyčně víc líbí GranCoupé, které ale LCI už nemá 40i s manuálem. Trojka v sedanu je dle mých subj. preferencí výraně škaredší auto. Navíc to má být auto do práce a hlavní rodinný, což führer splňuje lépe vzhledem k využitelnějšímu přístupu do kufru. Denní nájezd bude min 2x30km do práce, což už taky není málo, ale naftu rozhodně ne. Dle spritmonitoru ale není rozdíl spotřeb zas tak výrazný. Na jaře samozřejmě vyzkouším v Cartecu, co půjde, 40i tam mají, ale nepředpokládám, že seženu na testovačku 30i motor v čemkoliv.
Stepan píše:No jestli jsou kandidáti 340i a 430i, tak není o čem. Pro 340i mluví dva válce navíc a dál je zbytečné pokračovat
Tak tak, tu neni moc o com! A k tomu ešte objednať svor a je to dokonalé
Ten motor myslím ze uz ma Bond vo svojej 140i a ide to jak splasene no zároveň bych sa toho absolútne nebál na daily...jo a aby toho nebolo málo tak GC priestorovo hlavne vzadu znatelne horšie ako 3er...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...