Dříve M135i, nyní ///M2
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
BMW to má v menu
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Menší report ze Sosnové. Počasí nakonec docela vyšlo a bylo sucho, jen pod mrakem. Okolo 8°C. Akce od BMracing byla dobře organizovaná. I když jsme měl začínat až v 13:30 tak neměli problém abych vyjel dřív když jsem dřív přijel.
Na akci byla docela zajímavá auta. Hodně závoďáků, různé okruhové hračky a tak všeobecně auta docela připravená na okruh (lepší gumy a podvozky).
Na co nejsem zvyklý z Mýta, ale Sosnová je asi zálodnější trať. Co jsem tam byl tak tam hned na začátku lotus polámal karoserii o gumy a musely ho vytahovat. Nakoenc dojel do depa, ale pak ho nalozili na odtahovku. Pak se tam objevilo krásné zelené AMG GTR. To jsem jen zahlédl jak po vyjeti na trať asi po 30m skončilo pusou o svodidla na cílovce (njn studené gumy a ulitlo mu to). Pak už jen většinu dne stál v depu než jel domů. A nakonec to tom docela rozbil leon na té nové rychlé části. Předek byl dost pomuchalný. V tomt omi to připomělo NS, kde je taky každou chvíli rozbité nějaké auto.
Z aut co se mi líbíla, tak asi nejvíc zaujal šedivý lotus cup250, ten teda lítal šíleně, bylo vidět jak je to krásně obratné a drží (majitel to taky uměl!), jsem vůbec neměl šanci uviset. Pak docela fajn yaris GR, ale dost potuněný, nějaké rally gumy asfalt, uvnitř skořepiny a polep nějakého rally jezdce, ale ten mi nepřišel že by letěl jako ten lotus. Taky pěkný lotus exige 350 ...
Hezká je i ta zadní část kdy jde vidět kdo má jaké koule a v jaké rychlosti to tam pošle Tam vyletět tak je game over ...
Jinak já si den užil. Auto fungovalo pěkně a myslím že jsem patřil k té rychlejší části osazenstva i přes nic moc gumy. Auto mi přijde na okruhu jako boj o grip zadní nápravy. Předek drží slušně, zahřeje se, ale zadek má tendenci furt ustřelovat. Gumy se mi vzadu nepovedlo pořádně zahřát, myslím že jsem byl max někde okolo 50°C. Zatím jsme s falkenama neměl pořádnou jízdu kdy bych si řekl, že drží. Předek šel krásně nad 70 a držel dost slušně, spíš by to chtělo zpevnění vepředu na podporu gum. Asi nahodím ta ramena. Protože přední gumy jsou zvnějšku úplně ojeté. Zadky jsou, ale taky už skoro na vyhození, uvnitř jsou na limitu ...
Musím říct že mi vyhovuje, pokud jsme na okruh s někým, kým můžu pokecat. Tentokrát tam nikdo nebyl, tak kromě ježdění to je trochu nuda. Jen jsem trochu pokecal s dvěma klukama s M2C a Z4M40i. Ta Z4 mi přišla fajn ze sedadla spolujezdce, určitě tužší auto než 1er. Bohužel tam byly spíš na klouzání než nějaké hledání limitů auta. Takže jak se to chová na limitu jsem necítil. Ještě si snad někdy do Sosnové zajedu, ale jen když se s někým domluvím, sám už asi ne.
Celý dem mi blblo gopro tak jsem si nenatočil nejlepší kolo, které mělo hodnotu 1:10,6. Určitě by šlo lépe, ale vzhledem k nic moc gumám jsem spoko
A cesta domů byla docela vzrůšo když někde za hradce začlo pršet a od Moravské třebové sníh s deštěm. No měl jsme sevřené půlky s tím vzorkem vzadu ...
Na akci byla docela zajímavá auta. Hodně závoďáků, různé okruhové hračky a tak všeobecně auta docela připravená na okruh (lepší gumy a podvozky).
Na co nejsem zvyklý z Mýta, ale Sosnová je asi zálodnější trať. Co jsem tam byl tak tam hned na začátku lotus polámal karoserii o gumy a musely ho vytahovat. Nakoenc dojel do depa, ale pak ho nalozili na odtahovku. Pak se tam objevilo krásné zelené AMG GTR. To jsem jen zahlédl jak po vyjeti na trať asi po 30m skončilo pusou o svodidla na cílovce (njn studené gumy a ulitlo mu to). Pak už jen většinu dne stál v depu než jel domů. A nakonec to tom docela rozbil leon na té nové rychlé části. Předek byl dost pomuchalný. V tomt omi to připomělo NS, kde je taky každou chvíli rozbité nějaké auto.
Z aut co se mi líbíla, tak asi nejvíc zaujal šedivý lotus cup250, ten teda lítal šíleně, bylo vidět jak je to krásně obratné a drží (majitel to taky uměl!), jsem vůbec neměl šanci uviset. Pak docela fajn yaris GR, ale dost potuněný, nějaké rally gumy asfalt, uvnitř skořepiny a polep nějakého rally jezdce, ale ten mi nepřišel že by letěl jako ten lotus. Taky pěkný lotus exige 350 ...
Hezká je i ta zadní část kdy jde vidět kdo má jaké koule a v jaké rychlosti to tam pošle Tam vyletět tak je game over ...
Jinak já si den užil. Auto fungovalo pěkně a myslím že jsem patřil k té rychlejší části osazenstva i přes nic moc gumy. Auto mi přijde na okruhu jako boj o grip zadní nápravy. Předek drží slušně, zahřeje se, ale zadek má tendenci furt ustřelovat. Gumy se mi vzadu nepovedlo pořádně zahřát, myslím že jsem byl max někde okolo 50°C. Zatím jsme s falkenama neměl pořádnou jízdu kdy bych si řekl, že drží. Předek šel krásně nad 70 a držel dost slušně, spíš by to chtělo zpevnění vepředu na podporu gum. Asi nahodím ta ramena. Protože přední gumy jsou zvnějšku úplně ojeté. Zadky jsou, ale taky už skoro na vyhození, uvnitř jsou na limitu ...
Musím říct že mi vyhovuje, pokud jsme na okruh s někým, kým můžu pokecat. Tentokrát tam nikdo nebyl, tak kromě ježdění to je trochu nuda. Jen jsem trochu pokecal s dvěma klukama s M2C a Z4M40i. Ta Z4 mi přišla fajn ze sedadla spolujezdce, určitě tužší auto než 1er. Bohužel tam byly spíš na klouzání než nějaké hledání limitů auta. Takže jak se to chová na limitu jsem necítil. Ještě si snad někdy do Sosnové zajedu, ale jen když se s někým domluvím, sám už asi ne.
Celý dem mi blblo gopro tak jsem si nenatočil nejlepší kolo, které mělo hodnotu 1:10,6. Určitě by šlo lépe, ale vzhledem k nic moc gumám jsem spoko
A cesta domů byla docela vzrůšo když někde za hradce začlo pršet a od Moravské třebové sníh s deštěm. No měl jsme sevřené půlky s tím vzorkem vzadu ...
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Já do poslendí chvíle nevěděl jeslti pojedu. A nekonec zvítězila viroza zkurvena. BTW zadek je se svorem?
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
co to jelo pred tebou na konci toho videa? nejaka bila britska hracka z minuleho stoleti? taky mu to je dobre.
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
tipuji škoda 100
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Škoda, že jsi nejel bylo to fajn. I když na druhou stranu jsi alespoň ušetřil gumy
Ano mám svor.
Jo byla to nějaká starodávná škodovka
https://eu.zonerama.com/BMracing/Photo/ ... /376887776
Ano mám svor.
Jo byla to nějaká starodávná škodovka
https://eu.zonerama.com/BMracing/Photo/ ... /376887776
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Starodávná škodovka, se poseru
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
asi už nejsme nejmladší Na téhle starodávné škodovce jsem se učil jezdit a celkem jsem měl 4. Zadokolka, manuál, motor nad zadní nápravou, prakticky 911
Pravda vyděsí
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Hezkej report, je vubec nejakej organizator na kteryho si dat pozor? Zatim sem snad nikde nezaznamenal nekoho nespokojenyho s tim jak se u nas organizuji track days. Appka na mereni kol vypada dobre, mrknu
Ja sem odjel dalsich par km a vsechno co sem psal o upravach plati, ten predek rozhodne doporucuju udelat, ja su spokojenej po vsech strankach. Vcera pak bylo mokro tak sem si rikal ze stejne budu menit gumy tak ze se na jednom velkym prazdnym parkovisti trochu sklouznu. No rekneme ze kombinace auta bez svoru, s automatem a ridicem lopatou moc driftu podle predstav nevykouzlila
Goodyear slibuje zacatek kvetna tak snad
Ja sem odjel dalsich par km a vsechno co sem psal o upravach plati, ten predek rozhodne doporucuju udelat, ja su spokojenej po vsech strankach. Vcera pak bylo mokro tak sem si rikal ze stejne budu menit gumy tak ze se na jednom velkym prazdnym parkovisti trochu sklouznu. No rekneme ze kombinace auta bez svoru, s automatem a ridicem lopatou moc driftu podle predstav nevykouzlila
Goodyear slibuje zacatek kvetna tak snad
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i