BMW Divize
Re: BMW Divize
Nahodou ta M4 na bmwklubu s R18 a bez navi by ti slusela
Re: BMW Divize
To víš, že sem si ji fšimnul.... navíc je aji v saphire schwarz....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Zdravím,
zkusím se zeptat majitelů vrtulí, zda někdo neřešil podobný problém, a sice vibrace volantu v rychlosti cca 100 - 130 km/h.
Vůz: e36 328i coupe, série, staggered setup 225/45 R17, 245/40 R17 Michelin PS4, na STK i pocitově při jízdě bez vůlí, geometrie OK, preventivně měněny zadní silentbloky ramen (plné M3 verze stejně jako předtím, předchozí bez viditelného opotřebení)
Pneumatiky vyvažovány na třech různých vyvažovačkách, posledně na Hunteru GSP 9700 s přítlačným válcem včetně kontroly pneu i disku - bez házivosti či jakéhokoliv problému.
Vibrace jsou cca v těch 100 - 130 ale ne pořád, někdy se volant ani nehne, pak během třeba půl kilometru bez viditelné změny kvality povrchu (D1 třípruh před Chodovem, D6 od Kladna) se zas začne trochu klepat. Auto nikam netáhne, nikde nic nebouchá.
Než začnu měnit všechno možný na přední nápravě - neměl jste někdo podobný problém a zdárně jej vyřešili?
Díky moc, Jakub.
zkusím se zeptat majitelů vrtulí, zda někdo neřešil podobný problém, a sice vibrace volantu v rychlosti cca 100 - 130 km/h.
Vůz: e36 328i coupe, série, staggered setup 225/45 R17, 245/40 R17 Michelin PS4, na STK i pocitově při jízdě bez vůlí, geometrie OK, preventivně měněny zadní silentbloky ramen (plné M3 verze stejně jako předtím, předchozí bez viditelného opotřebení)
Pneumatiky vyvažovány na třech různých vyvažovačkách, posledně na Hunteru GSP 9700 s přítlačným válcem včetně kontroly pneu i disku - bez házivosti či jakéhokoliv problému.
Vibrace jsou cca v těch 100 - 130 ale ne pořád, někdy se volant ani nehne, pak během třeba půl kilometru bez viditelné změny kvality povrchu (D1 třípruh před Chodovem, D6 od Kladna) se zas začne trochu klepat. Auto nikam netáhne, nikde nic nebouchá.
Než začnu měnit všechno možný na přední nápravě - neměl jste někdo podobný problém a zdárně jej vyřešili?
Díky moc, Jakub.
e36 328i coupe
Re: BMW Divize
Od tý doby co jsem na ignácovi nastavil nulovou přední sbíhavost, tak taky pozoruju že je citlivější na vibrace v řízení kolem 100kmh. Pokud víš že to jde ze předu a máš nulu, tak zkus malinko sbíhavost a uvidíš. Ber to jako tip, ale pokud je to mezi 100-130 tak to právě bývá nevyvážeností, a nemusí to být diskem ale třeba i špatnou montáží (je třeba správně nasadit kolo - vymezovací kroužky, správně dotáhnout kola na moment, očistit dosedací plochy pod diskem a pro sichr ještě pod kotoučem). To moje tipy. Mě teď začalo házet zadní kolo na miatě po Mostu a nějak se nemůžu donutit nechat to vyvážit...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
U Zafiry OPC mi dělaly vibrace kulové čepy.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Ja si myslim ze mat pod kapotou par koni navyse nikdy neni naskodu. Nakoniec nikto ta nebude nutit to auto tlacit na hranicu moznosti. A nebudes tu vyplakavat ako si nemohol predbehnut nejake 3.0TDI.. By som do takeho auta uz nedal ani korunu keby bol motor k.o.pavproch píše:Vy ste oba ještě mlaďoši zdravoši plní síly, mně teda ta nemoc, její léčba (vypadá to, že úspěšná ) a následky té léčby teda rozhodně na sebevědomí a řidičském umu nepřidaly, právě naopak....
Re: BMW Divize
Ne,ne, nic nehučí, auto je od podvozku uplně tichý. Ještě to dneska projedu a zkusím vykoumat, kdy jsou ty vibrace větší a kdy buď menší, nebo žádné. Jestli opravdu neni v háji nějakej čep s tím, že někdy se ta vůle projeví a někdy ne...rhinos píše:nehuci ti loziska?
Letos už to stejně asi víc řešit nebudu, za chvíli půjde do garáže a příští rok by se holt daly nový ramena včetně čepů a případně táhla řízení.
e36 328i coupe
Re: BMW Divize
Já to měl na E46 taky, bylo to taky jenom někdy, utichlo to i po výměně kotoučů (a to mi ani skoro neházely)
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
Re: BMW Divize
vyfasoval jsem v L.A. na letišti X3 28 xDrive, tipuju ze to sice asi bude foukanej dvoulitr, ale dneska jsem si uvědomil, že tlačítko start/stop stačí zmáčknout pouze jednou a nikdy více... vivat amerika!