BMW Divize
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW Divize
135i zní moc pěkně. Ale ten má minimálně performance výfuk, zní mi to jeste jako kdyby měl aftermarket downpipe. N55 má ale vcelku odlišný sound.
Všechny 135i měly hydrauliku na rozdíl od zbývajících jedniček po FL. Ale nevim no, asi bys nebyl nadšenej z podvozku.
P. S.: týpek si hraje na Sennu a přitom ani meziplyny nedává.
Všechny 135i měly hydrauliku na rozdíl od zbývajících jedniček po FL. Ale nevim no, asi bys nebyl nadšenej z podvozku.
P. S.: týpek si hraje na Sennu a přitom ani meziplyny nedává.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 203
- Registrován: čtv 03 led 15:19
Re: BMW Divize
No vono je to tam ve třetí vteřině napsaný...doriftonigga píše:Ale ten má minimálně performance výfuk, zní mi to jeste jako kdyby měl aftermarket downpipe.
Re: BMW Divize
Co je s podvozkem?
Minimalne tady to je tail happy dost, i kdyz se mi nechce verit ze je to stock. Jinak je ten ediff prekvapive dost schopna vec. (taky mi prijde, ze se mu to nejak malo naklani na seriovku)
A ono kazdy bmw bude dost nedotacivy, ono to je vsechno nastaveny bezpecne.
Nevim jak je na tom N54, ale az jednou budu potrebovat zadni sedacky, tak by to mohlo byt zajimavy (taky by si to mohlo narozdil od M135 lip drzet cenu).
Minimalne tady to je tail happy dost, i kdyz se mi nechce verit ze je to stock. Jinak je ten ediff prekvapive dost schopna vec. (taky mi prijde, ze se mu to nejak malo naklani na seriovku)
A ono kazdy bmw bude dost nedotacivy, ono to je vsechno nastaveny bezpecne.
Nevim jak je na tom N54, ale az jednou budu potrebovat zadni sedacky, tak by to mohlo byt zajimavy (taky by si to mohlo narozdil od M135 lip drzet cenu).
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW Divize
Na non-RFT gumách to je takový celý měkký a houbovitý.
Mekky zadní silentbloky způsobují nestabilitu pod plynem (jel jsem čiplou aj stock verzi) a v zatáčkách, kdy se auto jakoby pohne a jako by šlo do smyku a přitom furt drží stopu. Při výměně musi cel náprava dolů.
Tlumiče na českých cestách nestíhají, mlátí a přitom se to houpe.
Můžeš jezdit tak na 6/10 a přitom vnějšky předních gum sjedeš hnedka, protože odklony skoro nulový - tzn. min. třeba upgrade na ramena z M3.
To auto je prostě nedodělaný. Do F2x investovali daleko víc R&D.
Mekky zadní silentbloky způsobují nestabilitu pod plynem (jel jsem čiplou aj stock verzi) a v zatáčkách, kdy se auto jakoby pohne a jako by šlo do smyku a přitom furt drží stopu. Při výměně musi cel náprava dolů.
Tlumiče na českých cestách nestíhají, mlátí a přitom se to houpe.
Můžeš jezdit tak na 6/10 a přitom vnějšky předních gum sjedeš hnedka, protože odklony skoro nulový - tzn. min. třeba upgrade na ramena z M3.
To auto je prostě nedodělaný. Do F2x investovali daleko víc R&D.
Re: BMW Divize
To mi zni jako standardni nastaveni. Ono to je vzdycky takove vymekle, ale zase jsou pak ty auta hodny a vsechno probiha docela plynule a ma to tendenci se srovnat.
Tady neco z me zahradky kde je videt, ze i kdyz clovek po smyku zatoci naopak tak pokud to neprovokuje tak skonci akorat v nedotacivosti (a to jsem se snazil prehozeni jeste podporit brzdama a odlehcenim zadku aby se prekmytl). V apexu zavazela guma tak z ni mel clovek trochu respekt aby byl raznejsi.
Tady neco z me zahradky kde je videt, ze i kdyz clovek po smyku zatoci naopak tak pokud to neprovokuje tak skonci akorat v nedotacivosti (a to jsem se snazil prehozeni jeste podporit brzdama a odlehcenim zadku aby se prekmytl). V apexu zavazela guma tak z ni mel clovek trochu respekt aby byl raznejsi.
Re: BMW Divize
Jaxem tu přednedávnem psal a fotil sjeté zadní gumy na m4Zlikovi, tak konečně máme ten tankodrom u nás v ulici alespoň trochu průjezdný, taxem byl u Plachého na geošku.... po víc než měsíci, N52 to je narozdíl od jankovitého N53 slast pro duši, nohy, ruce, plyn a brzdu.... geoška OK, odklony vzadu větší jen o cca 40úhlových minut než OEM nastavení....
Spolu s Pepou Vojtkem - suma sumárum budu jezdit, kontrolovat stav zadních gum zevnitř a prostě měnit častěji.....
Spolu s Pepou Vojtkem - suma sumárum budu jezdit, kontrolovat stav zadních gum zevnitř a prostě měnit častěji.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
To plavanie maju na svedomi na 90% pneumatiky s prilis mekymi bocnicami. Treba obut poriadne gumy a az potom riesit cokolvek ine.doriftonigga píše:Na non-RFT gumách to je takový celý měkký a houbovitý.
Mekky zadní silentbloky způsobují nestabilitu pod plynem (jel jsem čiplou aj stock verzi) a v zatáčkách, kdy se auto jakoby pohne a jako by šlo do smyku a přitom furt drží stopu. Při výměně musi cel náprava dolů.
Re: BMW Divize
ne u BMW. to ma ve zvyku zadni vlecena ramena ulozit do silene velkeho kusu gumy, ktery se velice rychle vyzvejka. pak se zacne cela zadni naprava vlnit ze strany na stranu. to je imho i problem u M2, ktera to ma stejne. M3/4 uz ma v tomto miste unibal.
u me M3 to vypadalo stejne do doby, kdy jsem presne na tohle misto nedal prave unibal. od te doby je zadek presny jak ziletka.
EDIT: beru zpet, M2 tam ma unibal taky. pak ale nechapu, proc se na zadku prevaluje. no nic to nemeni na to, ze civilni verze, vcetne stare 135i, tam maji kus gumy, ve ktere to plave.
u me M3 to vypadalo stejne do doby, kdy jsem presne na tohle misto nedal prave unibal. od te doby je zadek presny jak ziletka.
EDIT: beru zpet, M2 tam ma unibal taky. pak ale nechapu, proc se na zadku prevaluje. no nic to nemeni na to, ze civilni verze, vcetne stare 135i, tam maji kus gumy, ve ktere to plave.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Chlopi, poradí někdo - jak píšu vedle, neska sem vytáh m4Zlika po asi měsíci nebo 6 týdnech "na vzduch" .... ač je (i v garáži) těplo, tak se mu moc startovat nechtělo - slabá baterka (už má , tak jak m4Zlik) 8let.... sem ji strčil na c-tek, dobiju, ale....
Kdesyk sem četl, že existujou nějaké (váhově) "lehčí" baterky, že sa prý dá proti Pb akumulátoru ušetřit nějakých 10 kilo aji víc.... nemáte někdo nějaký odkaz/kam se nasměřovat? Žebych si (aji m4Zlikovi) přes zimu udělal radost....
Btw, dyž sa tam dá jiná než Pb baterka, nebude BC řvát že eeeeeee ? (Fčíl je tam Pb OEM BMW 70Ah, 760A)
Kdesyk sem četl, že existujou nějaké (váhově) "lehčí" baterky, že sa prý dá proti Pb akumulátoru ušetřit nějakých 10 kilo aji víc.... nemáte někdo nějaký odkaz/kam se nasměřovat? Žebych si (aji m4Zlikovi) přes zimu udělal radost....
Btw, dyž sa tam dá jiná než Pb baterka, nebude BC řvát že eeeeeee ? (Fčíl je tam Pb OEM BMW 70Ah, 760A)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.