Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
nejsi tady sam...
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Dneska mi udělali v Ingolstadt radost.
Přesně podle mého gusta S6Avant totální spokojenost, štve mě akorát tempomat na třetí páčce a né na volantu, a kdyby šly ještě velké diesely bez MildHybrid technologie, paměť sedaček nahoře supr akorát doufám že budou prodlužovací sedáky...
Přesně podle mého gusta S6Avant totální spokojenost, štve mě akorát tempomat na třetí páčce a né na volantu, a kdyby šly ještě velké diesely bez MildHybrid technologie, paměť sedaček nahoře supr akorát doufám že budou prodlužovací sedáky...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Ty displeje jsou ultra peklo
Nevím, zda jsem schopen to překousnout... Třetí páčka mi neva - jsem na to zvyklý už od R36tky. Mám to i v Touaregu, tudíž GR, který to má na volantu, mi přijde jako krok mimo - příliš mnoho tlačítek k ovládání. Ale zvyknout se na to dá.
Tak se mi pořád víc a víc zdá reálná myšlenka Arteon ShootingBrake V6. Tam není je zatím více/méně vše, jak má být. Dokonce i klasické budíky lze, při troše dobré vůle zachovat...zatím.
Nevím, zda jsem schopen to překousnout... Třetí páčka mi neva - jsem na to zvyklý už od R36tky. Mám to i v Touaregu, tudíž GR, který to má na volantu, mi přijde jako krok mimo - příliš mnoho tlačítek k ovládání. Ale zvyknout se na to dá.
Tak se mi pořád víc a víc zdá reálná myšlenka Arteon ShootingBrake V6. Tam není je zatím více/méně vše, jak má být. Dokonce i klasické budíky lze, při troše dobré vůle zachovat...zatím.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Já se těším na klimatronic ovládaný hlasem, v tom se lišíme.
Jinak ACC na tom volantu je nejlepší se vůbec neučit. Pro mozek je nejlepší si uvědomit, že to je NAPROSTO shodné, jako ta třetí páčka, akorát od sebe k sobě je stříbrné +- a vzdálenost je ten střed.
Pak to umíš ovládat plnohodnotně dřív, než to poprvé nastartuješ a nemáš problém přesedat.
Jinak ACC na tom volantu je nejlepší se vůbec neučit. Pro mozek je nejlepší si uvědomit, že to je NAPROSTO shodné, jako ta třetí páčka, akorát od sebe k sobě je stříbrné +- a vzdálenost je ten střed.
Pak to umíš ovládat plnohodnotně dřív, než to poprvé nastartuješ a nemáš problém přesedat.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
ACC na volantu je nejlepčejší
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Já jsem polokonzerva.
Jakákoliv elektronika navíc je potencionální průser. Třeba v 3 týdny starém Kariaqu se vysral SOS systém a každých 5 minut hlásil, že nefunguje Po hodině jízdy byl kolega zralý na sebevraždu o strom.
Jakákoliv elektronika navíc je potencionální průser. Třeba v 3 týdny starém Kariaqu se vysral SOS systém a každých 5 minut hlásil, že nefunguje Po hodině jízdy byl kolega zralý na sebevraždu o strom.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
jet z kopce bez zátěže, ochladit motor a pak restart.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Tušíte jestli se dá v A4 B9 dodělat Apple carplay pouze nějakým softwarovým odblokováním? Danke
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Co jsem slyšel, tak to není o SW, ale o HW.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time