BMW Divize
Re: BMW Divize
Bal by som sa toho SMG. To sa sere aj v serii, 40kw navyse bude vyzadovat prevodovku z M3 pripadne to rovno prerobit na manual.
Re: BMW Divize
Že by se SMG sralo v sérii? Mám najeto 152 000 km a jediná porucha byla ve 150 000 km výměna hydraulického čerpadla převodovky. Jak jsem studoval fóra, je to zákonité - lidem to odchází kolem 130 000 km. Což si vysvětluji opotřebením. Stačí odemknout auto a už čerpadlo tlakuje. Samo odchází i spojka, to je ale běžný spotřebák a určitě záleží, jak se k tomu kdo chová. Takže počítám v budoucnu se spojkou.911T píše:Bal by som sa toho SMG. To sa sere aj v serii, 40kw navyse bude vyzadovat prevodovku z M3 pripadne to rovno prerobit na manual.
Tato úprava výkonu je verze i pro SMG - upravují i SW převodovky (vyšší verze s větším výkonem již nedoporučují). Navíc tahle převodovka byla i u M verze, nevím, jestli se nějak lišila, takže si myslím, že nebude problém.
Úprava SW je znát, převodovka řadí jemněji a trochu dřív. Zatím, protože se to zajíždí (cca 800 km točit do 4000 ot) jsem nezkoušel kickdown ani sportovní režim (ten je brutální i v sérii a je mi líto převodovky, kór když jde o 2 stupně dolů).
Proto, když budu chtít jet pilu, budu řadit pádly, protože můžu přitom pracovat plynem a převodovce i spojce to ulehčit.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám
. Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera
.
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
Re: BMW Divize
Tomu říkám tuning ![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Celková cena byla 4 692 Eur (instalace turbokitu, vícepráce - zarezlé šrouby výfukového potrubí).mmira píše:Na kolik to celkově vyšlo a jak jednoduché / složité to bylo?
Auto bylo přistaveno v pondělí ráno, hotové bylo v pátek.
Dělala to přímo firma G-Power. Velice profesionální a příjemný přístup. Je to malá dílna v podstatě na vesnici, která je specializovaná na BMW. Doporučuji vyhledat co dělají.
K přestavbě dodali TUV SUD a protokol o měření pro legalizaci u nás (to mě teprve čeká).
Takže to bylo jednoduché
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Ale teď trochu popis:
Odstraní komplet sání i zvukový systém od motoru do kabiny. Nainstalují držák kompresoru, kompresor, nové sací potrubí, nové potrubí stlačeného vzduchu, otevřený filtr, systém ventilů, mazání turba a dají nový benzínový fitr s vestavěným regulátorem tlaku paliva, delší pohonový řemen, napínací kladky.
Přeprogramují SW převodovky a motoru. Dali mi diagnostickou zásuvku s USB pro případné přeprogramování řídících jednotek a slíbili, že pošlou odpovídající SW.
Přikoupil jsem si nový řemen, filtr a napínací kladky za 300 Eur (normálně mi to dali s tím, že až dorazím domů, tak to zaplatím).
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám
. Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera
.
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
Re: BMW Divize
Celkom palba.
Treba to u vas legalizovat? Kto to pozna?
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
Treba to u vas legalizovat? Kto to pozna?
Re: BMW Divize
Jsem to cekal cenove i horsi. S tema parametrama to uz urcite pojede moc hezky.
Re: BMW Divize
Na STK by mohli vysírat, ale legalizace bude asi opruz. Budou na tebe hledět, jak z jara, podle mě budeš první vlaštovka. No někdo tu cestičku musí prošlapat ![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
5t EUR uz je docela palka za 40 kW. zvlaste s ohledem, ze budou muset nasledovat brzdy, protoze tohle serie neukociruje.
ale palec nahoru, penize je potreba utracet
ale palec nahoru, penize je potreba utracet
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Až to dotáhnu do velkého TP, tak dám vědět jaký byl postup. Očekávám opruz a boj s úředníkem. Zjišťoval jsem již jak na to, tak dám vědět. Momentálně překládám dokladyM.Z. píše:Na STK by mohli vysírat, ale legalizace bude asi opruz. Budou na tebe hledět, jak z jara, podle mě budeš první vlaštovka. No někdo tu cestičku musí prošlapat
![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)
Ještě uvažuji o samosvoru se stejným převodem nebo kratším?
Toť otázka.
Ale spíš stejný převod, jede to s tím pěkně, má to lehkej zadek, tak aby to pak jen moc nehrabalo (nezdá se mi kratší převod k SMG), zbytečně nežralo a neřadilo jak zběsilý.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám
. Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera
.
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
Re: BMW Divize
Jasně, je to rozmarmmira píše:5t EUR uz je docela palka za 40 kW. zvlaste s ohledem, ze budou muset nasledovat brzdy, protoze tohle serie neukociruje.
ale palec nahoru, penize je potreba utracet
![Big hug :ymhug:](./images/smilies/6.gif)
Na druhou stranu, proč by to auto nemohlo být alespoň trochu jiný než ostatní. Vždyť žijeme jen jednou a krátce, tak dokud udržíme volant a šaltpáku, je třeba si to užívat.
A děsím se Orwellova světa, až budeme v autech mít černý krabičky, který nás budou online udávat, že na prázdný klikatý silnici jedem rychleji než se smí
![Nerd :-B](./images/smilies/26.gif)
K brzdám - pro běžný provoz stačí. Až budu dávat nové kotouče, tak dám všude děrovaný Zimmermany.
Na okruh s tím nemířím. Chci si užívat nízkého letu
![Cool B-)](./images/smilies/16.gif)
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám
. Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera
.
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)