pavproch píše:Náhodou jakási šance tu je - protože sem ještě nenarazil na druhého vlastníka N53, který by si stěžoval na nepadající otáčky, tak dyž tam bude kompletně nový N53, tak třeba....
Škoda, že je PP taková konzerva. Mohl by natočit, aspoň při stání na místě, jak to vypadá, když dá plnej kotel a pak pustí pedál, jak rychle mu (ne)padají otáčky. Poslední dobou o tom přemýšlím a chtěl bych to vidět.
Nenatočím (protože neumím a nechcu se to učit... chytrý mobil by to sice zvládnul, ale já ne...)
Zopakuju popis problému:
Plně zahřáté auto, jakmile po něm začnu chtít "výkony" (typicky aktivní jízda proti kopci), při řazení nahoru:
a) noha z plynu
b) sešlápnout spojku
c) vyřadit nižší rychlost
d) zařadit vyšší
e) pustit spojku
Poté, co udělám c), tak by otáčky měly padat dolů ale ony ne, vyletí napřed ještě o 100-200 nahoru a až pak začnou pomaliiiiiiiičku padat dolů....
Ale jenom, když to chvilku honím.... tj. ne vždy.....
Chjo no.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Bond007 píše:Ja jen jako reference: zajizdeli jsme vzdycky vsechny auta pianko, 540i i 550i slouzily v hodne ostrym rezimu, s motorem zadnej problem a obe auta doted jezdi zcela bez problemu a najezd bude nekde mezi 300-400 tisici. Takze myslim ze pp udelal dve chyby, napred to zkurvil na zacatku a pak s tim jezdil jak s hnojem.. priste bych doporucoval volit opacnej postup
pavproch na BMW klubu píše:Kuwa, kuwa, kuwa.... taxem fčera dostal nepříliš optimistickou odpověd na otázku ohledně rozsvěcující se kontrolky mazání při dostatku oleje....
MOHLY BY to být přidřené misky ojničncíh ložisek, prý se to u N53 po 200+tis km občas stává.... ach jo...
Jelikož mi chybí jen asi 400 km do řádného servisu, tak to opatrně dojedu, při servisu udělám Engine Flush od Millerse, potom průplach, dám nový CFS + filtr a budu jezdit "normálně" a budu to sledovat - dyž sa ta kontrolka rozsvítí znova, tak.... olej ven, motor ven, vana ven a prohlídka/výměna... chjo no... dyž už to bude tak, tak přitem nechám udělat i celou generálku motoru (kterou sem sice plánoval až na 300tis km, ale co už, tak ji halt udělám už při necelých 240 tis km...)
Btw, můj dvorní mechanik si s 3er předefčírem sjel (na STK a ME a zpět = schopen, odveden na 2 roky... ufffff.... :twisted: ) a oznámil mi , co já v poslední době cítil taky ale nechtěl si to připustit.... ze skoro 300 hlavého stáda co tam bylo, takových nějakých 50 kobyl umřelo..... navíc to někdy lehce cuká v tahu, nejde tak lineárně jak šlo dřív a furt temu ty nepadají otáčky při větším zápřahu.... prostě v tym motoru je něco (skoro) špatně.... a budeme to muset řešit....
neska sem 220km do ta3 dojel bez ztráty desítky, ale ... nejede to uplně 100%.... chjo no....
Servis proveden dle popisu výše, fčíl s tím budu normálně jezdit a uvidíme.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
pavproch píše:Z jiného soudeku: neska sem vpodvečer vyrazil na chvílu m4Zlikovat.... dojel sem 750iL (současná generace) a.... neujel mi.... snažil sa, ale nešlo mu to, ve výjezdech ze zatáček mu to kvičelo a šel pod plynem lehce bokem, já za ním s m4Zlikem bez zaváhání čistou stopou.... pak to (asi) vzdal a ubral, takže sem ho i přefiknul....
Jsem si na tebe včera vzpomněl. Na konci podvečerní projížďky jsem už jel piánko na kopec jen tak kochandu a nalepila se mi na zadek octavia nebo superb a furt se mě snažil po rovině tlačit. Naštěstí přišlo pár prudších zatáček - během 3-4 zatáček jsem mu odskočil tak daleko, že na další rovině úplně ztratil chuť na nějaký dotahování se (halt správná koncepce je v zatáčkách k nezaplacení a ani nevadí, že je to dejchavičný).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Mě se zase snažil školit asi 60-letý řidič Superbu 2,5 tdi (pravděpodobně napičovaného), když na konci obce zpomalil na 40 a když jsem se chystal na předjetí, tak z výfuku vyletěl kýbl sazí a chtěl mi zřejmě ukázat, jak se jezdí v technických pasážích
No, aspoň má doma o čem přemýšlet...