BMW Divize
Re: BMW Divize
zrovna JaraXovi nároky na komfort budou úplně jinde než u normálního člověka
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
Nejsme si uplne jisty jestli s tim ma zrovna extra zkusenosti
Re: BMW Divize
Ty woe, až dyž sem fčíl odroloval mainpage AF.cz, taxem zistil že ta neuer 8er tu už je....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Jsem to na žádný bawo nikdy nedal, zkušenosti mám jen z aut kamarádů, na závodních autech se to nechalo, na civilech to všichni sundali.Vrooom píše: mmirka, d1.8t:
Jarax se ale proti tem uretanum odmitave netvaril, pry to stejne neni auto na komfort ... Jak jsou na tom s tuhosti ty mekci verze (treba ta cervena strongflex)
Červená je měkčí, na 1er jsem měl předek v Powerflexu, zadek ve žlutým Strongflexu. Jako daily uplně v pohodě, z pohledu ovladatelnosti auto významě přesnější, ovladatelnější. Na zadek jsem kupoval 16ks. Na fotce větší část z nich.
RWD
Re: BMW Divize
Když už pyrát, tak se vším všudy, ne? A minimálně jedna z nich je silně nadčasová A vůbec, nebudu to komentovat. Ať se to vyšetří. Já nikoho neovlivňoval ani neúkoloval. Je to kampaň.Stepan píše:Zajda: Ty RZ jsou photoshop nebo real? Co člověka vede k tomu, nechat si dát takovou RZ?
Nebo jen orientoval stopu na výjezd, aby měl šanci předjet to auto co ho zdržuje a nechce pustitnenapadny.sofer píše:No nevim, spíš měl pilot menší koule. Jak píše Vrooom, pokud ten Megane byl skutečně RS, tak by tě v zatáčkách sfouknul -pavproch píše:Hele, přesně naopak, v zatáčkách sem měl díky zkrácení a xDrive navrch, na rovinkách měl díky (zřejmě) výrazně nižší hmotnosti nepatrně lepší dynamiku on...
iksdrajv neiksdrajv.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: BMW Divize
pri vsi ucte, kterou chovam k jeho znalostem, jsem presvedcen, ze o tomhle vi kuloveVrooom píše:Jarax se ale proti tem uretanum odmitave netvaril, pry to stejne neni auto na komfort ... Jak jsou na tom s tuhosti ty mekci verze (treba ta cervena strongflex)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Jj viz vyse ...
Ty jsi M3 na nekterych mistech uretanama osadil?
Ty jsi M3 na nekterych mistech uretanama osadil?
Re: BMW Divize
jo, od SuperPro. k tomu unibal na zadnim vlecenem ramenu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
neska sem 220km do ta3 dojel bez ztráty desítky, ale ... nejede to uplně 100%.... chjo no....pavproch na BMW klubu píše:Kuwa, kuwa, kuwa.... taxem fčera dostal nepříliš optimistickou odpověd na otázku ohledně rozsvěcující se kontrolky mazání při dostatku oleje....
MOHLY BY to být přidřené misky ojničncíh ložisek, prý se to u N53 po 200+tis km občas stává.... ach jo...
Jelikož mi chybí jen asi 400 km do řádného servisu, tak to opatrně dojedu, při servisu udělám Engine Flush od Millerse, potom průplach, dám nový CFS + filtr a budu jezdit "normálně" a budu to sledovat - dyž sa ta kontrolka rozsvítí znova, tak.... olej ven, motor ven, vana ven a prohlídka/výměna... chjo no... dyž už to bude tak, tak přitem nechám udělat i celou generálku motoru (kterou sem sice plánoval až na 300tis km, ale co už, tak ji halt udělám už při necelých 240 tis km...)
Btw, můj dvorní mechanik si s 3er předefčírem sjel (na STK a ME a zpět = schopen, odveden na 2 roky... ufffff.... :twisted: ) a oznámil mi , co já v poslední době cítil taky ale nechtěl si to připustit.... ze skoro 300 hlavého stáda co tam bylo, takových nějakých 50 kobyl umřelo..... navíc to někdy lehce cuká v tahu, nejde tak lineárně jak šlo dřív a furt temu ty nepadají otáčky při větším zápřahu.... prostě v tym motoru je něco (skoro) špatně.... a budeme to muset řešit....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
To je radost, to máš tak za kilo ne?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3