Dobře ty Ale teď beze srandy - je milion různých názorů jak zajíždět motor, někdo bude tvrdit lehce na něj, někdo že je potřeba opravdu mu naložit. Ale na čem se shodnou vpodstatě všechny prameny - co nejvíc měnit zatížení a otáčky a nekodrcat s ním na volnoběh. Ano, tolerance jsou dnes minimální atd., a právě proto se dneska motory zajíždí spíš stovky až tisíce než desetitisíce kilometrů. A ta podstatná část - vymezení vůlí pístních kroužků, má své místo v krátkém okénku na začátku tohohle procesu a potřebuje kompresní zátěž z jedné i druhé strany - akceleraci a brždění motorem. Není to samozřejmě tak, že by šlo o život a smrt toho motoru, ale spíš o tom, jestli tvůj exemplář pojede o ten poslední kousíček líp a bude žrát minimum oleje oproti průměru nebo naopak. Jinak u vlastního auta bych první výměnu oleje a filtru udělal po několika stovkách km bez ohledu na to, co by mi kdo říkal (pokud by prodejce vyslovil něco jako 30 000 km, asi bych ho rovnou kopl do holeně), prostě vypláchnout ten největší bordel ze zajíždění. Nevím jak je to u M135, ale třeba u někdejšího 1M byl oficiálně první servisní interval ve 2000 km, kdy se měnily náplně motoru i převodovky.M.Z. píše:Však už je taky po něm, totálně jsem ho odrovnal...
Ze zajímavosti kolik metalického bordelu produkuje i zajetý motor - aneb co se nachytalo na magnetickou náhradu standardní výpusti olejové vany mezi 17 a 24 tisícema mil života 135i:
http://www.1addicts.com/forums/showthre ... c+magnetic
Každopádně doufám, že ti to auto bude dělat radost, potenciál na to má, už záleží jen na tvém potenciálu