Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1921
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od Zajda »

M.Z. píše:Však už je taky po něm, totálně jsem ho odrovnal...
Dobře ty :)) Ale teď beze srandy - je milion různých názorů jak zajíždět motor, někdo bude tvrdit lehce na něj, někdo že je potřeba opravdu mu naložit. Ale na čem se shodnou vpodstatě všechny prameny - co nejvíc měnit zatížení a otáčky a nekodrcat s ním na volnoběh. Ano, tolerance jsou dnes minimální atd., a právě proto se dneska motory zajíždí spíš stovky až tisíce než desetitisíce kilometrů. A ta podstatná část - vymezení vůlí pístních kroužků, má své místo v krátkém okénku na začátku tohohle procesu a potřebuje kompresní zátěž z jedné i druhé strany - akceleraci a brždění motorem. Není to samozřejmě tak, že by šlo o život a smrt toho motoru, ale spíš o tom, jestli tvůj exemplář pojede o ten poslední kousíček líp a bude žrát minimum oleje oproti průměru nebo naopak. Jinak u vlastního auta bych první výměnu oleje a filtru udělal po několika stovkách km bez ohledu na to, co by mi kdo říkal (pokud by prodejce vyslovil něco jako 30 000 km, asi bych ho rovnou kopl do holeně), prostě vypláchnout ten největší bordel ze zajíždění. Nevím jak je to u M135, ale třeba u někdejšího 1M byl oficiálně první servisní interval ve 2000 km, kdy se měnily náplně motoru i převodovky.

Ze zajímavosti kolik metalického bordelu produkuje i zajetý motor - aneb co se nachytalo na magnetickou náhradu standardní výpusti olejové vany mezi 17 a 24 tisícema mil života 135i:
http://www.1addicts.com/forums/showthre ... c+magnetic


Každopádně doufám, že ti to auto bude dělat radost, potenciál na to má, už záleží jen na tvém potenciálu %%-
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od pavproch »

v CarTecu sa nebudou dívat divně na první (placenou) výměnu woleje už ve 2000km, bo takový požadavek už znají (ode mně) .... :D

já teda bramborovi hned při první jízdě (cca 80km) dal "sodu".... od odjezdu ze salonu pořád střídavě zrychlovat/zpomalovat, prvních pár kilometrů do 2, jak rostly kilometry a teplota woleje tak do 3, potem do 4tis otáček a po cca půlhodině už až skoro do omezovače.... neska motor (něco přes dva roky a skoro 90tis km) jde jako zvon (mechanicky, oproštěno od posratých EURlimitů), wolej nežere (litr na servisní interval).... ale asi ne každý a ne vždy má to srce se takle chovat k nové "milence" ..... přiznávám, že sem takle zajížděl motor poprvé.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5756
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Zajda: vím o čem mluvíš, taky vždycky hned měním olej na novém autě, myslím, že 30s volnoběh ten motor nezabil.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od retron »

jestli jste nekdy videli vyjizdet auta primo z fabriky, tak byste nejake zajizdeni vubec neresili...
probiha to asi nasledovne, zenska (obvykle) vyjeze z montazni haly na testovaci polygon, ihned 1 plnej, 2 plnej, pak zatacky leva prava a nekdy i retardery, japonci mivaji i vodni sprchu, pote se auto zhasne, odstavi na parkovisti a ceka se na logistiku.
a potom to nadseny novy majitel "zajizdi" 5tis km :D pravda je, ze to pak chce menit jizdni rezimy a casto radit, nedavat prvnich 1500 km maximalku a hlavne to nepodtacet ikdyz k tomu moderni ekosipky svadeji.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od mmira »

a to kdybyste jeste videli, co se deje na vystupu z motorarny. to si predstavte, ze toho chudacka sotva smontuji, ani nema cas se rozkoukat, uz vali na stolici a sup s nim do maxima. musi se prece zjistit, jak se drobek povedl ;-)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5756
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Jasně, tady platí, co oči nevidí, to srdce nebolí :D
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od honziss »

retron píše:jestli jste nekdy videli vyjizdet auta primo z fabriky, tak byste nejake zajizdeni vubec neresili...
probiha to asi nasledovne, zenska (obvykle) vyjeze z montazni haly na testovaci polygon, ihned 1 plnej, 2 plnej, pak zatacky leva prava a nekdy i retardery, japonci mivaji i vodni sprchu, pote se auto zhasne, odstavi na parkovisti a ceka se na logistiku.
a potom to nadseny novy majitel "zajizdi" 5tis km :D pravda je, ze to pak chce menit jizdni rezimy a casto radit, nedavat prvnich 1500 km maximalku a hlavne to nepodtacet ikdyz k tomu moderni ekosipky svadeji.
+1 - byl jsem nekolikrat svezen autem na test okruhu vystupni kontroly v automobilce (tim prochazi kazdy vyrobeny ks) a postup je zhruba nasledujici:

- auto sjede z pasu a projede sprchou aby se zjistilo jestli do nej netece, pripadne se upravi nastaveni pantu a dorazu
- natoci se to, sedne to nej technik a postupne vyzkousi vsechny cudliky a fce interieru
- vyjede je na polygon, zkusi se rucka, spojka a brzdy v stoupani, pak nasleduje brutalni dlazdena silnice pri cca 50kmh
- no a pak plnej na 100kmh + plny brzdy do zastaveni
- zase plnej, klopenka pod plnym, rovinka pod plny kde se to rozjede blizko maximalce, brzdy, zatacka
- parkoviste a hned chcipnout
- cely to trva cca 5 minut kdyz se nic nenajde a neladi

Od mistnich jsem slysel ze po tomhle jsou v motoru spony jak vlasy deda vseveda...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
drugster
Pan Řidič
Příspěvky: 295
Registrován: sob 19 úno 19:05

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od drugster »

Teda takhle ublizovat memu milaskovi. Fuj, hnus :)
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od honziss »

Takze ja bych to s tim mazlenim po nakupu moc neprehanel... :D

Ale jinak gratulace k M135i, jsem zvedavej na dojmy.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od d1.8t »

Základ je stejnej jako F20 116d 8°steptronic, jen to bude o trochu rychlejší. :D
RWD
Odpovědět