Audi A6 2014-2015
Re: Audi A6 2014-2015
no tak na 120 uz muze bejt nacatej podvozek, bude to chtit treba olej v prevodovce, nevim jak rozvody a takovy veci. uz toho muze byt dost
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28162
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi A6 2014-2015
Mám 3.0TDI-R 2015 - kupované jako nové. Zatím jsem do auta nedal ani korunu, mimo pravidelných servisů a výměny předních brzdičů. Najeto mám o dost víc, než je tvůj limit.kollo píše:Dobrý deň,
uvažujem nad kúpou audi A6, rok 2014-2015. chcem sa opýtať, aký motor, prevodovku a max. počet km doporučujete pri kúpe tohto ročníka. Rozmýšľal som zatiaľ nad 3.0tdi biturbo.
Pokud bude auto servisované, neměl by být problém. Neserou se motory a ani podvozek.
...a to tam mám skoro 390k.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28162
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi A6 2014-2015
Když člověk moc netlačí na pilu, tak není problém jezdit velmi lehce nad 6l. Ve 160kmh to na 8⁰ to točí necelých 2000ot.HondaMan píše:Zas to jezdí za pusu...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi A6 2014-2015
To mluvíš o čem? O A1 tříválci?janjan píše:Já auto, co má víc, jak 50 tis. nechtěl.... prosezená sedačka, zničený lak, poškrábaná světla, brzdy+tlumiče na výměnu...olítaný...
Nepodceňuj ji tak
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Audi A6 2014-2015
Napadá ma ešte, či sa oplatí ísť do vzduchového podvozku
Re: Audi A6 2014-2015
BOB: Si najel 400k s jenom jednou výměnou brzd? To je mazec.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Audi A6 2014-2015
V kontextu jsem to spíš pochopil jako zvýšení výkonu na 390k.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28162
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi A6 2014-2015
Jistě. Výkon 390k. 400t km tam nemám Ale píšu - předepsaný servis, mezi který počítám i rozsvícení komtrolky brzdového opotřebení.
Ad vzduch: je to fajné...
Ad vzduch: je to fajné...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi A6 2014-2015
Pěkně jsi to sestříhal, ale ve 100 tis. prostě žádné auto zánovní není, tečkadriver píše:To mluvíš o čem? O A1 tříválci?janjan píše:Já auto, co má víc, jak 50 tis. nechtěl.... prosezená sedačka, zničený lak, poškrábaná světla, brzdy+tlumiče na výměnu...olítaný...
Nepodceňuj ji tak
Re: Audi A6 2014-2015
Ale je, minulý měsíc jsem kupoval Fabii3 se 150na budíku po firmě.
Volant, pedály, sedačka jako u nového auta, tříválec motor top, škoda servis, a to bylo základní holátko pod tři kila nové možná že stálo lehce přes 200 v akci nebo tak nějak. Co bys čekal od takového základu v nejlevnějších materiálech?
Jezdilo to venku dálky a vypadá to, že i u firmy se dá koupit zachovalá kára bez škrábance, lepší než po důchodci kamaráde.
A to je totální lowcost hrkačka a i tak je tam super kvalita ano. U A6 jsme kapku jinde, kolega má A6 C5 jako novou, po třech kilech vypadá na 50tis km ani kůže nepraská na fárerzicu po dvaceti letech, akorát měnil ovladače od nehtů a podobné prkotiny a tím to hasne. To, že většina aut je zhuntovaných neznamená, že kdo se k tomu umí chovat, tomu se to stejně po kilu vyhrká, jak uvádíš.
Volant, pedály, sedačka jako u nového auta, tříválec motor top, škoda servis, a to bylo základní holátko pod tři kila nové možná že stálo lehce přes 200 v akci nebo tak nějak. Co bys čekal od takového základu v nejlevnějších materiálech?
Jezdilo to venku dálky a vypadá to, že i u firmy se dá koupit zachovalá kára bez škrábance, lepší než po důchodci kamaráde.
A to je totální lowcost hrkačka a i tak je tam super kvalita ano. U A6 jsme kapku jinde, kolega má A6 C5 jako novou, po třech kilech vypadá na 50tis km ani kůže nepraská na fárerzicu po dvaceti letech, akorát měnil ovladače od nehtů a podobné prkotiny a tím to hasne. To, že většina aut je zhuntovaných neznamená, že kdo se k tomu umí chovat, tomu se to stejně po kilu vyhrká, jak uvádíš.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)