Sorry že vám do toho kecám, ale na starých (tím myslím ze 70. let) BMW s hydraulickým posilovačem šlo přímo na převodce šroubem nastavit, jak moc tuhé řízení bude (zároveň to samozřejmě ovlivnilo i vůli v řízení a jeho ochotu se vracet do přímé polohy). Není možné, že to přetrvalo i u novějších modelů s hydraulickým posilovačem?Yngwie píše:Ad řízení) nevím, jestli jsme se pochopili dobře - některé e46 měly z nepochopitelného důvodu opravdu tuhé řízení a jiné naopak poměrně lehké. Například kupé 330ci 2002 Mpacket to vyloženě kazilo a stejný ročník jiný měsíc a opět Mp. naopak řízení jak má být (dle ETK jsem nenašel na převodce řízení rozdíly:-/
e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?
Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?
beaumont píše:Sorry že vám do toho kecám, ale na starých (tím myslím ze 70. let) BMW s hydraulickým posilovačem šlo přímo na převodce šroubem nastavit, jak moc tuhé řízení bude (zároveň to samozřejmě ovlivnilo i vůli v řízení a jeho ochotu se vracet do přímé polohy). Není možné, že to přetrvalo i u novějších modelů s hydraulickým posilovačem?Yngwie píše:Ad řízení) nevím, jestli jsme se pochopili dobře - některé e46 měly z nepochopitelného důvodu opravdu tuhé řízení a jiné naopak poměrně lehké. Například kupé 330ci 2002 Mpacket to vyloženě kazilo a stejný ročník jiný měsíc a opět Mp. naopak řízení jak má být (dle ETK jsem nenašel na převodce řízení rozdíly:-/
Podle mě to tady nejde u hřebenového řízení ... to šlo jen u e39 540i, která to myslím měla maticově.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?
Ako spravit riadenie fakt tuhe? Dufat, ze vam umrie pumpa posilovaca...tak ako sa to prihodilo mne...presna pricina zatial nieje znama(zisti sa zajtra) no vysledok zatial je krasne tuhe riadenie v ktorom citit uplne vsetko, aj to co clovek tak trochu nechce a hlavne spatne razy od vytlkov je dost citit, no clovek si zvykne, len na to parkovanie sa tazko zvyka...pri presadnuti do ineho auta ma clovek tendenciu odtrhnut volant
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?
Jo, to je možné. V 70. letech měly maticové řízení ještě všechny Bavoráky, nebo přinejmenším 5er, 6er a 7er co znám.Yngwie píše:Podle mě to tady nejde u hřebenového řízení ... to šlo jen u e39 540i, která to myslím měla maticově.beaumont píše:(...)na starých (tím myslím ze 70. let) BMW s hydraulickým posilovačem šlo přímo na převodce šroubem nastavit, jak moc tuhé řízení bude (zároveň to samozřejmě ovlivnilo i vůli v řízení a jeho ochotu se vracet do přímé polohy).
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?
beaumont: hele vůbec tomu nerozumím, ale myslím, že u dnešních BMW si klíčem tuhost řízení fakt nenastavíš
Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?
Domestikovaný kolega: Tak u těch s elektrickým posilovačem určitě ne
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?
Rozumite tomu spravne, ale nevim, jak moc to bude fungovat po faceliftu resp. s ED. Zrovna nedavno jsme nad tim s drugsterem bedovali u po FL 130i - plyn udela pokazde neco trochu jineho a kvuli sve nevyzpytatelnosti neni zrovna pratelsky. U preFL E90 ma jen dve "vyrazne pozy" - beznou a s vyslapnutou spojkou - pokud to u Vasi 3er bude jako u 1er, pak se muzete tesit extremne kreativni plyn, z kazdeho pridani vykouzli male prekvapenipavproch píše:Rozumím správně že e9x má "lepší/citlivější/rychlejší" elektronický plyn než e46?pjanda píše: Z negativ bych dodal elektronicky plyn, ktery se davkuje hure, nez by bylo zdravo. Toto je treba u E90 dotazene dale...
Hurá, už sa opět začínám těšit....
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?
Pridavam sve +1 330i ma nejlepsi brzdy v ramci cele trojkove rady a pokud jsou ve spravnem stavu, pusobi az predimenzovane. Maloktere jine silnicni auto ma s brzdami tak maly problem. Neplati to ale pausalne, treba u 330Cd jsem z brzd zrovna nadseny nebyl...TomasK píše:S tym som sa nestretol a nemam s brzdami najmensi problem, to co ubrzdia je vzdy nad moje ocakavania. Absolvoval som s nimi najstrmjsie europske klesanie, a mnoho horskych zostupov na ceste po Norsku, vzdy plne nalozene a bez problemov. Zalezi od vyuzitia, je mozne, ze zavod o prve miesto zostupu do Alpskeho udolia nevyhraju. A tiez moze zalezat od motorizacie. Tusim, ze 330i ma brzdy najvacsieho priemeru spomedzi vsetkych seriovych e46 3xx.Yngwie píše:- brzdy rychle vadnou
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?
Vse je relativni Zrovna v tomto pripade to chapu velmi dobre, vedle vetsiny Fordu se razeni BMW bude zdat vzdy mizerne. Ford ma presne, lehke, kratke, BMW maximalne to presne...Yngwie píše: Ad razení) u toho řazení proč spílám BMW (ne že by bylo hrozné, ale takový FORD Mondeo ST 2002 měl dle mého převodovku mnohem dále) - a další možný fakt je, že jsem nikdy neměl e46 s nájezdem pod 100tkm:)
Snad bychom se i pochopili, ale to bych si to musel poradne precist Toto je jina, ale nesetkal jsem se s tim. Nemohlo to byt jen stavem? I posilovac se unaviYngwie píše:Ad řízení) nevím, jestli jsme se pochopili dobře - některé e46 měly z nepochopitelného důvodu opravdu tuhé řízení a jiné naopak poměrně lehké. Například kupé 330ci 2002 Mpacket to vyloženě kazilo a stejný ročník jiný měsíc a opět Mp. naopak řízení jak má být (dle ETK jsem nenašel na převodce řízení rozdíly:-/)
Je zajimave, ze trh pravou kvalitu poznal a E46 v podobnem stavu (navic s X lety navic na krku) stoji dnes podobne nebo vice nez E90.Yngwie píše: S tím shánením slušného auta máte svatou pravdu ... člověk většinou zklamaně odjíždí. Opravdu zachovalé kousky stojí u e46 klidně 500 tis., což je už poměrně dost a skoro to svádí k přišetření koupi M3, která je super GT a mohla by vydržet i dalších 10 let v garáži:)
S M3 souhlasim, ale zase si nemalujte, ze za 500 tisic odjedete s lepsim pocitem. Mezi 500 a 600 tisici dnes opravdu zachovalou M3 nekoupite, to bude stejne zklamani. Chtelo to a chce to 700 tisic na neco poradneho, 800 na neco z hornich 10 (kusu ) a 900 na opravdovy skvost, ktery se bezne ani neprodava a musite si na nej pockat. Ceny i tady sly trochu dolu, ale zrovna u M3 E46 nemam pochyb, ze jiz brzy zamiri opacnym smerem...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: e46 vs e85 vs Z4M - má ještě e46 co říct?
k tomu řazení - jezdil jsem s 330i M pack se zkrácenými drahami a ačkoliv stále nebyly nejkratší, tak řazení bylo přesné a rozhodně nijak zásadně neznehodnocovalo dojmy z auta
Ain´t nobody got time for that