Vw scirocco zkusenosti
Re: Vw scirocco zkusenosti
A NEBO GOLF 7 R :
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vw scirocco zkusenosti
Nenapsal jsem, že to není možné...jenom, že je to na hraně možností. Nesdílím totiž názor, že čipovat motor, který má ve své nejvyšší sériové verzi 300k, je úplně správné...a to s ohledem na fakt, že takové auto si nekupuje někdo, kdo sotva překročí 2000ot. Chápu ale, že zastánci nesmyslných čiptuningů, jsou schopni kdejakých blbostí a to bez ohledu na životnost.
Čipovat maloobjemový 300 koňový fén na 389 koní, je do nebe volající hovadina.
Čipovat maloobjemový 300 koňový fén na 389 koní, je do nebe volající hovadina.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne sob 14 lis 22:36, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Vw scirocco zkusenosti
TAK CO ? KDE JSOU HRANICE ?
Ten první graf je Scirocco, v základu 265 koní. To nevýšení není nic dramatickýho. U toho Golfa je to už hodně a vzhledem k tomu, že to je DSG, chtělo by to vyměnit jí za DQ500. Motor to vydrží.
Ten první graf je Scirocco, v základu 265 koní. To nevýšení není nic dramatickýho. U toho Golfa je to už hodně a vzhledem k tomu, že to je DSG, chtělo by to vyměnit jí za DQ500. Motor to vydrží.
Naposledy upravil(a) Kjirka dne sob 14 lis 22:39, celkem upraveno 1 x.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vw scirocco zkusenosti
na podporu svého pokřiveného názoru nemusíš psát CAPS LOCKEM.
Technické možnosti jsou velké - tedy v možnosti čipovat. Otázkou je, co na to řekne motor a další součásti, které na to, bez dalších úprav, nejsou stavěné - říká se tomu životnost.
Scirocco R bude mít taky problém, aby ten výkon adekvátně přeneslo na přední nápravu.
Technické možnosti jsou velké - tedy v možnosti čipovat. Otázkou je, co na to řekne motor a další součásti, které na to, bez dalších úprav, nejsou stavěné - říká se tomu životnost.
Scirocco R bude mít taky problém, aby ten výkon adekvátně přeneslo na přední nápravu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Vw scirocco zkusenosti
tak pokřivenej možná pro tebe, já s tím mám letité zkušenosti. Samozřejmě, že něco odejít může a pravděpodobně taky odejde, ale ten motor má mnohem větší potenciál.
To Šíro žádnej problém nemá. Já nejsem teoretik.
To Šíro žádnej problém nemá. Já nejsem teoretik.
Naposledy upravil(a) Kjirka dne sob 14 lis 22:45, celkem upraveno 1 x.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vw scirocco zkusenosti
Nějaká dlouhodobá zkušenost nebo jenom slib čiptunera?Kjirka píše:Motor to vydrží.
EDIT: takže slib čiptunera. Těch už jsem, za svůj věk, slyšel vcelku dost. A mám na to vlastní názor, který mám také ověřený praxí. Aby nedošlo ke zbytečnému misunderstandingu, tak jediné auto, které nemělo úpravu ŘJ, byl 3.6V6 FSI. A to i přes to, že se našlo pár čiptunerů, kteří mi slibovali nárůst výkonu o cca 15%
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Vw scirocco zkusenosti
řekněme, že dlouhodobá zkušenost s více auty. Tam odejdou jiný věci, jako třeba homokynetický klouby, ale motor to vydrží.
Re: Vw scirocco zkusenosti
s atmosférou 3,6 se toho moc vymyslet nedá a navíc to je motor, kde jde v průběhu provozu výkon rapidně dolu. Takže máš místo 300 koní po poměrně krátký době třeba o 10% méně.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vw scirocco zkusenosti
neřekl bych...najel jsem na tom 250t km a výkon byl pořád stejný...rozhodně ne o 10% níž
Nicméně - back to Scirocco. Pokud má někdo na Rko, tak proč ne. Pokud mu ale rozdíl cca 200t přijde jako neadekvátní, tak je rozumné volit 2.0TSI + úpravu. To auto je lehké a při úpravě na nějakou hodnotu kolem 250k, to není pro jakoukoliv komponentu vůbec žádný problém. Proto 2.0TSI.
Nicméně - back to Scirocco. Pokud má někdo na Rko, tak proč ne. Pokud mu ale rozdíl cca 200t přijde jako neadekvátní, tak je rozumné volit 2.0TSI + úpravu. To auto je lehké a při úpravě na nějakou hodnotu kolem 250k, to není pro jakoukoliv komponentu vůbec žádný problém. Proto 2.0TSI.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne sob 14 lis 22:57, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time