Vw scirocco zkusenosti

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Kjirka
Autoškolák
Příspěvky: 37
Registrován: sob 14 lis 20:14

Re: Vw scirocco zkusenosti

Příspěvek od Kjirka »

20151024_134638.jpg
Kjirka
Autoškolák
Příspěvky: 37
Registrován: sob 14 lis 20:14

Re: Vw scirocco zkusenosti

Příspěvek od Kjirka »

A NEBO GOLF 7 R :
11224550_1110272849003947_4324647163787590594_o.jpg
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27861
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Vw scirocco zkusenosti

Příspěvek od řidičBOB »

Nenapsal jsem, že to není možné...jenom, že je to na hraně možností. Nesdílím totiž názor, že čipovat motor, který má ve své nejvyšší sériové verzi 300k, je úplně správné...a to s ohledem na fakt, že takové auto si nekupuje někdo, kdo sotva překročí 2000ot. Chápu ale, že zastánci nesmyslných čiptuningů, jsou schopni kdejakých blbostí a to bez ohledu na životnost.
Čipovat maloobjemový 300 koňový fén na 389 koní, je do nebe volající hovadina.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne sob 14 lis 22:36, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Kjirka
Autoškolák
Příspěvky: 37
Registrován: sob 14 lis 20:14

Re: Vw scirocco zkusenosti

Příspěvek od Kjirka »

TAK CO ? KDE JSOU HRANICE ?
Ten první graf je Scirocco, v základu 265 koní. To nevýšení není nic dramatickýho. U toho Golfa je to už hodně a vzhledem k tomu, že to je DSG, chtělo by to vyměnit jí za DQ500. Motor to vydrží.
Naposledy upravil(a) Kjirka dne sob 14 lis 22:39, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27861
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Vw scirocco zkusenosti

Příspěvek od řidičBOB »

na podporu svého pokřiveného názoru nemusíš psát CAPS LOCKEM.

Technické možnosti jsou velké - tedy v možnosti čipovat. Otázkou je, co na to řekne motor a další součásti, které na to, bez dalších úprav, nejsou stavěné - říká se tomu životnost.
Scirocco R bude mít taky problém, aby ten výkon adekvátně přeneslo na přední nápravu.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Kjirka
Autoškolák
Příspěvky: 37
Registrován: sob 14 lis 20:14

Re: Vw scirocco zkusenosti

Příspěvek od Kjirka »

tak pokřivenej možná pro tebe, já s tím mám letité zkušenosti. Samozřejmě, že něco odejít může a pravděpodobně taky odejde, ale ten motor má mnohem větší potenciál.
To Šíro žádnej problém nemá. Já nejsem teoretik.
Naposledy upravil(a) Kjirka dne sob 14 lis 22:45, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27861
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Vw scirocco zkusenosti

Příspěvek od řidičBOB »

Kjirka píše:Motor to vydrží.
Nějaká dlouhodobá zkušenost nebo jenom slib čiptunera?

EDIT: takže slib čiptunera. Těch už jsem, za svůj věk, slyšel vcelku dost. A mám na to vlastní názor, který mám také ověřený praxí. Aby nedošlo ke zbytečnému misunderstandingu, tak jediné auto, které nemělo úpravu ŘJ, byl 3.6V6 FSI. A to i přes to, že se našlo pár čiptunerů, kteří mi slibovali nárůst výkonu o cca 15% :ymcowboy:
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Kjirka
Autoškolák
Příspěvky: 37
Registrován: sob 14 lis 20:14

Re: Vw scirocco zkusenosti

Příspěvek od Kjirka »

řekněme, že dlouhodobá zkušenost s více auty. Tam odejdou jiný věci, jako třeba homokynetický klouby, ale motor to vydrží.
Kjirka
Autoškolák
Příspěvky: 37
Registrován: sob 14 lis 20:14

Re: Vw scirocco zkusenosti

Příspěvek od Kjirka »

s atmosférou 3,6 se toho moc vymyslet nedá a navíc to je motor, kde jde v průběhu provozu výkon rapidně dolu. Takže máš místo 300 koní po poměrně krátký době třeba o 10% méně.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27861
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Vw scirocco zkusenosti

Příspěvek od řidičBOB »

neřekl bych...najel jsem na tom 250t km a výkon byl pořád stejný...rozhodně ne o 10% níž ;-)
Nicméně - back to Scirocco. Pokud má někdo na Rko, tak proč ne. Pokud mu ale rozdíl cca 200t přijde jako neadekvátní, tak je rozumné volit 2.0TSI + úpravu. To auto je lehké a při úpravě na nějakou hodnotu kolem 250k, to není pro jakoukoliv komponentu vůbec žádný problém. Proto 2.0TSI.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne sob 14 lis 22:57, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět