to jsem ti rikal uz pri jizde, ze to nechces slyset je tvoje bolest. proste vuci stejne stare konkurenci je to cecko hlucne jako takove. motoricky docela v klidu, byt ty otacky u toho automatu se mi zdaly na dizl pomerne vysoke.ExFun píše:Goes: založ si na provokace vlastní vlákno...
Mercedes-Benz C220 CDI
Re: Mercedes-Benz C220 CDI
Re: Mercedes-Benz C220 CDI
nesmysly neposlouchám. A4 máme doma a je výrazně hlučnější... Problém C je, že je naopak velmi tiché na dobrém povrchu, proto hluk od kol na českých panelkách, což je jedinný citelnější zdroj hluku, působí rušivě.
A4 naproti tohu hlučí i aerodynamicky a motorem, takže hlud od kol tak nějak zapadá a v autě je víceméně konstatní hladina hluku na špatném i dobrém povrchu. V obou případech ale vyšší než u C.
Plácat můžeš co chceš, ale auto, u kterého ve 140km/h na dobrém povrchu je slyšet škrábnutí prstem po látce není hlučné ani omylem.
A4 naproti tohu hlučí i aerodynamicky a motorem, takže hlud od kol tak nějak zapadá a v autě je víceméně konstatní hladina hluku na špatném i dobrém povrchu. V obou případech ale vyšší než u C.
Plácat můžeš co chceš, ale auto, u kterého ve 140km/h na dobrém povrchu je slyšet škrábnutí prstem po látce není hlučné ani omylem.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Mercedes-Benz C220 CDI
ano a proto jsme na sebe ve 130 kriceli. chapu.
Re: Mercedes-Benz C220 CDI
hele nech toho, nema to smysl, od nepameti plati, ze to co sis poridil ty je to jedine spravne. to, ez pote, co to prodas zmenis nazor je taky naprosto bezne (jablkova afera apod..), tudiz vratme se k tematu.
Re: Mercedes-Benz C220 CDI
Jestli to nebude třeba tím, že si kupuju pro mě to nejlepší a měním to až je něco lepšího... Jak sám s radostní uvádíš - vývoj je vývoj... TIger vs. XP je něco jiného než SnowLeopard vs. W7 ...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Mercedes-Benz C220 CDI
takze je vice nez pravdepodobne, ze na MB zmenis naprosto zasadne nazor, az poridis nove. To je ostatne bezne.
Nicmene zpet k C220 CDI - motor jako problem nevidim po strance hluku, ten byl ok. Aerodnymicky hluk je horsi a odvalujici se kola, resp. schopnost tlumit hluk od podvozku byl bidny. Na to, ze to nemelo ani AMG podvozek apod. nic extras. Ale samozrejme "nic extras" v ramci tridy.
Nicmene zpet k C220 CDI - motor jako problem nevidim po strance hluku, ten byl ok. Aerodnymicky hluk je horsi a odvalujici se kola, resp. schopnost tlumit hluk od podvozku byl bidny. Na to, ze to nemelo ani AMG podvozek apod. nic extras. Ale samozrejme "nic extras" v ramci tridy.
Re: Mercedes-Benz C220 CDI
Je to samozrejme mozne, kazdy vnima zvuk a hluk jinak a kazdy zvuk a hluk je jiny. Mi vadi napr. temer podprahove duneni dizlu, neni hlasite, ale vadi mi pri delsi jizde dizlem, proto sem taky musel prodat dizla a kupit benzin. Ale u tveho MB mi to nijak nevadilo. Nicmene kdyz srovnam hluk u sveho auta a tveho, coz jsou generacni souperi, pak proste za sebe rikam, ze je tvoje hlucnejsi jak po strance aerodynamiky, tak po strance hluku od podvozku. Chrastici sloupek vzadu resit nebudu, to s tim nema co docineni.
Re: Mercedes-Benz C220 CDI
Já s tvým autem nejel, ale novější A4 má otec a poznaty z posouzení jsem napsal výše. Ostatně to samé říká a otec a další A4 si už nekoupí. To samé konstatovala i notářka manželovi do telefonu, když mu říkala, že jí celý den bolela hlava, ale naštěstí jede tichým autem a už to odeznívá..
Víc k tomu říct neumím. Přeměřování ptáků možné v reálu s pravítkem...
Víc k tomu říct neumím. Přeměřování ptáků možné v reálu s pravítkem...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek