Dříve M135i, nyní ///M2
Re: 125d vs M135i
jestli netrvas na benzinu a chces mit delsi dojezd, vzpominam si, ze i 125d v M paketu byla supr. Jelo to velmi dobre. Dyzl mi za jizdy nevadil, vyborny prubeh. Precti si tady test. Presne to odpovida
Mechanicky samosvor bych bral hned. Ale je fakt, ze ten novy eLSD dela pro trakci jako takovou i nemozne. Coz nekomu muze vyhovovat. Me to trochu stve, pac se to neda uplne odhadnout, co se bude dit. Ale je to jen problem pri promenlivem povrchu s ruznou prilnavosti. Rozumej mokro, vlhko sucho a prechody mezi nima. A to jen, kdyz to chces urvat .Na snehu no problem
Mechanicky samosvor bych bral hned. Ale je fakt, ze ten novy eLSD dela pro trakci jako takovou i nemozne. Coz nekomu muze vyhovovat. Me to trochu stve, pac se to neda uplne odhadnout, co se bude dit. Ale je to jen problem pri promenlivem povrchu s ruznou prilnavosti. Rozumej mokro, vlhko sucho a prechody mezi nima. A to jen, kdyz to chces urvat .Na snehu no problem
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Re: 125d vs M135i
Je fakt, že dojezd je s 50l nádrží mizerný,jinak jsi byl s dynamikou spokojený? Testy P.Jandy jsem samozřejmě přelouskal několikrát.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Kdysi jsem test 130i precetl alespon100x )). Vytiskl jsem si ho a nosil vsude sebou:-D. No nic
125d me prekvapila. M135i je jeste o kus dal. 125d je rychla az dost. M135i je jeste lepsi, podstatne. Musis vedet, jestli to vyuzijes;-). Precti ty testy jeste nekolikrat. Pj ma skutecne schopnost a um to auto dokonale popsat. Ale jiste veci cloveku dochazeji az po nekolikatem precteni;-).
Ja dyzl obecne nemam rad. Ale 125d jsem si dokazal predstavit pouzivat jako daily car, ten motor byl neuveritelne prijemny, vykony, usporny. O co je M135i vykonejsi, o to je mene usporny.
Takze sup a let je vyzkouset. To napovi nejvic
125d me prekvapila. M135i je jeste o kus dal. 125d je rychla az dost. M135i je jeste lepsi, podstatne. Musis vedet, jestli to vyuzijes;-). Precti ty testy jeste nekolikrat. Pj ma skutecne schopnost a um to auto dokonale popsat. Ale jiste veci cloveku dochazeji az po nekolikatem precteni;-).
Ja dyzl obecne nemam rad. Ale 125d jsem si dokazal predstavit pouzivat jako daily car, ten motor byl neuveritelne prijemny, vykony, usporny. O co je M135i vykonejsi, o to je mene usporny.
Takze sup a let je vyzkouset. To napovi nejvic
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Re: 125d vs M135i
Určitě by mi nafta stačila, ale rozhodl jsem se (alespoň v dohledné době) nekupovat další ostré auto, takže 135M je pro mě dobrý a nenápadný kompromis (doufám, že víc než dobrý )
Kdysi jsem 30tkm roční nájezd jezdil 300k Foresterem s 15l spotřebou, tak si snad se 135 polepším.
Kdysi jsem 30tkm roční nájezd jezdil 300k Foresterem s 15l spotřebou, tak si snad se 135 polepším.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Podle me pokud by cloveku nevadilo, ze ma porad vyplej stabilizak, tak by asi nebyl problem tam dodelat mechanickou speru treba od drexlera za pado.mmira píše:jinak nevim jak 125d, ale M135i ma e-LSD, ktery funguje pres pribrzdovani kol. mechanicky samosvor uz dlouho maji jen M modely.
Re: 125d vs M135i
Taky si myslím, že by to byla ideální úprava, jen to bude asi trochu problém u novýho auta kvůli záruce...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: 125d vs M135i
nejak se mi nezda, ze by se eLSD vypinal spolu s DSC. imho jede furt. mozna to pujde odpojit natvrdo, mit totiz aktivni oboje by imho bylo na rychle rozbiti ust
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: 125d vs M135i
Pred servisem musis zapnout stabilizaci.jarka píše:Taky si myslím, že by to byla ideální úprava, jen to bude asi trochu problém u novýho auta kvůli záruce...
U novych Porsche to normalne jde vypnout, nevim proc by to nemelo jit u BMW.mmira píše:nejak se mi nezda, ze by se eLSD vypinal spolu s DSC. imho jede furt. mozna to pujde odpojit natvrdo, mit totiz aktivni oboje by imho bylo na rychle rozbiti ust
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 125d vs M135i
A nebude to podobna blbost ako u vtedajsej E46 s DSC? Pri prvom zmacknuti ostalo aktivne ASR (ADB), ktore pribrzdovanim toto prave simulovalo, abo ?
And your 2000 328 is probably like my 2001 330, it has a single stage system. You press it once and DSC is off. Later versions let you press it once to disable DSC but keep ADB (Automatic Differential Brake, the sorta replacement for a limited slip diff) active, then you press and hold to shut them both off.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: 125d vs M135i
Ked uz sme u LSD - netocia sa pri mechanickom LSD obe kolesa rovnako rychlo, len krutiaci moment(vykon) je rozdielny, tym padom eLSD(reagujuce na odlisnosti pretacania kolies) by nemalo pracu?