Porsche Cayman 2013
Re: Porsche Cayman 2013
Zdá se mi to, nebo je nová generace Caymanu o něco větší než předchozí?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Porsche Cayman 2013
ano
Po stránce podvozkové Cayman dostal stejnou hliníkovou platformu, jakou se pyšní i Boxster. Ta oproti předchozí generaci narostla o 60 mm mezi nápravami, rozšířen byl také rozchod kol. A to o 36 mm vpředu a 5 mm vzadu. Základní verze přitom používá 18palcové ráfky, za nimiž se skrývají brzdy o průměru 315 mm, pro esko jsou standardem devatenáctky a 330 mm kotouče.
Po stránce podvozkové Cayman dostal stejnou hliníkovou platformu, jakou se pyšní i Boxster. Ta oproti předchozí generaci narostla o 60 mm mezi nápravami, rozšířen byl také rozchod kol. A to o 36 mm vpředu a 5 mm vzadu. Základní verze přitom používá 18palcové ráfky, za nimiž se skrývají brzdy o průměru 315 mm, pro esko jsou standardem devatenáctky a 330 mm kotouče.
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Re: Porsche Cayman 2013
Kdyz ctu, ze novy naslapany Kaja bude mit ctyrvalec s povinnym automatem tak je mi do place. :'( Asi pred tydnem jsem ridil minuleho Kaju S a to byl narez, vyborne rizeni, nejlepsi razeni co jsem v zivote zazil, vsechno ostatni taky supr. Novy Boxster uz me tolik za srdce nechytil (jakkoliv je to spickove auto), ale teprve tohle (ctyrvalcovy automat) bude opravdovy srac (ridicsky) ve srovnani s minulou generaci.