ad1: to musí vědět majitel
ad2: ten motor je již řadu pětiletek stejný a myslím, že více/méně patří mezi ty spolehlivější
Audi A6 3.2 FSI - vynechání zážehu
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi A6 3.2 FSI - vynechání zážehu
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi A6 3.2 FSI - vynechání zážehu
Jakmile někteří výrobci uspokojivě vyřešili protikorozní ochranu, hrozilo že ty auta najednou vydrží věčně a kdo potom bude kupovat nový.pavproch píše:Bobe nemáš tak úplně pravdu... vzhledem k oboru podnikání se občas nachomýtnu k jednání s kvalitáře automobilek... speciálně Schade... off record sem se dozvěděl tohle: oct. I gen byla navrhována na komplexní životnost 350 tis km, oct. II gen už jen na 250
To samé se týká i např. sdílených konzernových podvozkových skupin, dříve PQ35 a fčíl MQB...
Konkrétně u Audi se to lámalo v roce 1997. Kvalita skončila s posledními podélnými pětiválci. Pak začali místo kvality razit nabubřelou okázalost. Když vezmete vyšší střední třídu, tak u Audi bylo poslední kvalitní auto A6C4 (pak následovala Hitlerova pomsta C5 s parádní V6TDI, měchama v allroadu... samý pozitiva). U Mercedesu W124... na W210 koupili čínský plechy a bylo po renomé. U BMW možná E39 (což by znamenalo že si kvalitu udrželi o něco déle). Dneska je to jedno protože většina těch aut má najeto milión a díky tomu o moc spolehlivější než ty horší novější nebudou.
Re: Audi A6 3.2 FSI - vynechání zážehu
Tohle je bohužel trend 10 roků zpátky. Takže poslední dobou se začínají dostavovat konečné výsledky.řidičBOB píše:no ale auto má 315t km...tzn., že nebude asi 2 roky staré. Takže zde se ještě nebude jednat o to, cos výše popsal... Ten trend nastupuje hodně až poslední dobou a jde ruku v ruce s downsizem.
Mondeo 2004 Turnier 2.0i
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi A6 3.2 FSI - vynechání zážehu
nebyl bych až takový pesimista... Rozhodně to neplatí obecně. Nějaký pátek se už kolem aut motám a rozhodně bych neřekl, že třeba CCčko, které máme ve firmě 4 roky a má najeto přes 310t km, je nějaký krám, co je každou chvíli v servisu... Původní turbo, vstřiky, DSG, adapt. tlumiče, atd.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi A6 3.2 FSI - vynechání zážehu
To je to CCečko, které potvrzuje pravdilo Já mám tyhle zprávy od PSA, tam se jim to daří provádět v praxi a VW konkrétně taky, to je snad bez debat.
Taky si ale musíme přiznat, že se k tomu přblížila cena nových aut. Dnes golf ve výbavě 400, 10 15 roků zpátky v základu bez motoru. Někde se to projevit muselo.
Taky si ale musíme přiznat, že se k tomu přblížila cena nových aut. Dnes golf ve výbavě 400, 10 15 roků zpátky v základu bez motoru. Někde se to projevit muselo.
Mondeo 2004 Turnier 2.0i
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
Re: Audi A6 3.2 FSI - vynechání zážehu
+1Jelass píše:Taky si ale musíme přiznat, že se k tomu přblížila cena nových aut. Dnes golf ve výbavě 400, 10 15 roků zpátky v základu bez motoru. Někde se to projevit muselo.
Cenovej boj je pro kvalitu další hřebík do rakve. Všichni chtějí všechno nejlíp zadarmo, tak proč jim to nevyrobit, když je pak můžeme vosolit na servisu.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi A6 3.2 FSI - vynechání zážehu
Za to ale mohou uživatelé... Dneska nikdo nic nekoupí (a zvláště ne auta) bez slevy nejmíň 10%. Cesta za slevou je jednoduchá - ušetřit někde jinde.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time