BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

ja za to nemožu, před mnou jich bylo víc pomalých v rychlým pruhu.... :D :ymblushing:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

a popravdě řečeno sem teho měl po třech dnech za volantem už dost a dojížděl sem domů (skoro) předpisově...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Chlopi, komentáře vítány.... sice sem už rozhodnutý, ale stejně si ráth přečtu Vaše názory...

"Normální" podnikatel si po třech letech kupuje nový povoz..... já ne... asi nejsu "normální" :ymhug: (čti: díky Bruseli * si už prostě "nové" nekupim, bo....)

Za ty tři roky a kousek ale brambor už má nalítáno skoro čtyřikrát kolem Koule, takže místo pořízení nového budu investovat do (preventivního) servisu a oprav....

Fčíl vynechám motor a bebechy kolem teho, tam už mám celkem jasno, co s tím provedu - prostě takovou malou "generálku" a mírné upgrade v mezích zákona...

Chcu ale i hrabat do podvozku, vlastně sem už začal (viz lepčí brzdy z 335ix vepředu....). Mám to vymyšleno takle:
- komplet nový stavitelný podvozek KW V3 (ale dolů pudu enem o povinné minimum 15mm)
- silnější stabíky UUC (už sou objednány z U.S. of A., bo nikdo jiný imho nedělá "lepší" stabíky pro xDrive verze)
- komplet výměna všech silenbloků př. i zadní nápravy za nové OEM BMW (opět imho totiž nikdo nedělá komplení sadu pro xDrive...)
- 18" OZ Ultraleggera na léto (a stávající 18" Styling 193 na zimu)

Otázka na ty, co furt leží pod autem: bude to fungovat?

(že to bude nižší až tak moc neva, bo na lyže sa bude halt víc jezdit leguánem....)


* Brusel podle vzoru Prdel
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Dal bych urethany, jejich vliv na stabilu auta bude významnej, vliv na komfort minimální.
U aftermarket sportovních podvozků na daily může být problém s přílišnou tvrdostí, zjistil bych si předem, jestli lze dodatečně objednat měkčí pružiny.

Jinak by to fungovat mělo, pokud ty americký stabíky nebudou moc tvrdý. A předpokládám, že přijdou v setu s urethanama.
RWD
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

začnu vodzadu:

stabíky přindou s pouzdrama, esli budou ale PUr nevím, asi jo

co sem kde če, tak si fšici podvozky KW chválí, že komfort (skoro) jako OEM...

PUr slinebloky - njn, ale kdo dělá pro Xdrive i předek? zadek je RWD a AWD stejný (aspoň podle ETK), ale předek sa liší a PUr slinebloky pro xDrive předek sem nikde nenašel... a dávat dopředu OEM a dozadz PUr by imho tomu auto spíš uškodilo než pomohlo...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

A tak to jsem nevěděl, že na předek problém. A pokud jsou reference o podvozku na konkrétní model, pak ok.
RWD
Uživatelský avatar
rejdy
Autoškolák
Příspěvky: 52
Registrován: ned 17 srp 17:59

Re: BMW Divize

Příspěvek od rejdy »

pavproch píše:
pavproch píše:neska opět několikero potvrzení psaného výše: dynamické zrychlení mého brambora a konfekční 320d (e90) 80-200 není nijak výrazně odlišné.... ujížděl sem mu (opakovaně) ale neblo to zdaleka rozdílem třídy, apíš tak o prsa vietnamské závodnice (a to až blízkosti omezovače....)... jak tu psal jarka, tristní to pocit....
nejenom 320d... neska sem na I/20 z KV nach Pilzeň dojel závoduchtivého a ctižádostivého pilota v Prassatu B7 (sedan) 2.0 TDI..... abych ho pojezdil, musel sem brambora drtit až do omezovače.... chjo no..... #-o

Já měl před dvěma týdny docela pozitivní zkušenost (e36 328i coupé, 2 os. na palubě, cca 45l benálu, dva kufry v kufru) vs. diesel při cestě z Livigna na úseku Mnichov - Degendorf. Jak jsme si s tátou celou dobu pochavlovali, že jsou zahraniční šoféři v klidu (žádný kličkování z pruhu do pruhu při lehčí zácpě přes Mnichov, žádný vyblikávání, jízda na zadku apod.), tak to porušil až mladej německej letec v OIII RS TDI, kerej v situaci, kdy levej pruh jel plnej 140-150 a pravej plnej cca 110-120 neustále vyblikával (a to i podstatně silnější auta). Když se to pak otevřelo, tak sem to sice pohnojil, neb ve 140km/h jsem tam nechal 5r. stupeň (takže jen 3500rpm a podle ofiko grafu cca 140 koníků), ale do 200kmh sme i přesto jeli uplně stejně, a to v tom frajer seděl sám. Následovalo omezení rychlosti, po skončení ve 100kmh meziplyn za 3 a mladej to cca ve 130, když viděl, že ujíždím, vzdal. Celkem mě ta naše stařenka potěšila...
e36 328i coupe
Alex89
Autoškolák
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 19 pro 15:36

Re: BMW Divize

Příspěvek od Alex89 »

Pár let zpět, když jsem měl 330Ci (E46) tak mě to taky vysvětlila 328i (E36). Resp. byl jsem rád, že jsem se ho na rovince držel :D
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od Dallen »

pp: Tuhej zadek a mekej predek moc nevadi, bude to trosku vic pretacivy.

Atak jinak delej stim co myslis, jen bacha aby ses pak nedostal do stavu kdy te treba auto z dlouhe cesty v cesku bude tvrdosti srat.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

dík

jo, z přílišné tvrdosti mám taky trošku obavy, snad to nepřeženu, no...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět