50i s 270 kW je skvely motor, zazil jsem ho hlavne v 650i a ma vse co ma spravny osmivalec mit - charakter, zvuk, je efektivni... Jak je na tom s zivotnosti netusim, tuhle informaci nemam. Jen bohuzel jak v 5er, tak 6er funguje jak ma jen do implementace posledni generace Efficient Dynamics (tak 2009?), pak uz pry neni poslusny. Nemam zkusenost, ale pokud to rika "Starej Batman" (mladeho Batmana otec ), coz podle vseho neni zrovna zadny zavodni ridic, pak to bude asi hodne spatne...richard74 píše:Ano mozeme byt radi ze sa nam tie nove bmw nerozpadavaju pod zadkom ze tam zatial len sem tam niekde zavrze To je asi ta radost hlasana firmou
pjanda.Aky je podla vas motor V8 benzin neviem oznacenie Myslim ze sa zacal davat do pofaceliftovej 750,650 koncom roka 2005 Dozvedel som sa u bmw ze tam okolo 120tis km praskaju hlavy je to pravda Inak zatah zvuk super... teda podla mna lajka
BMW Divize
Re: BMW Divize
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Holt bude potřeba nakoupit mírně jetý kusy a vydržet než tohle nesmyslný bláznění skončí.
RWD
Re: BMW Divize
to jen tak neskončí a bude to jenom horší
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW Divize
Do vydani se to prilis nehodi, a tak to pridam alespon do fora. Chris Harris dostal moznost svezt se s prototypem M5 F10 (posledni oficialni upoutavka zde http://www.autoforum.cz/bleskovky/nove- ... kci-video/) a poridil z toho take kratke video:
Jeho dojmy jsou vcelku bezcenne vzhledem k jeho loajalite k BMW, a tak je zde nema smysl podrobneji rozebirat ("trochu horsi odezva na plyn" je asi to jedine, co neco naznacuje a "sedmistupnovy dvouspojkovy automat" jedine co neco noveho rika, zbytek jsou vesmes plane reci "dojezd 400 mil" - to se zvlast povedlo , "dojezd, prevodovka, tocivy moment" - to je take dobre shrnuti prednosti), nicmene zaujaly me reakce lidi z 5post, vesmes majitelu M5. Ti az prilis casto komentuji zvuk novinky slovy "vysavac" a "sekacka". Nejlepsi hodnoceni je "STi"
Posudte sami
Jeho dojmy jsou vcelku bezcenne vzhledem k jeho loajalite k BMW, a tak je zde nema smysl podrobneji rozebirat ("trochu horsi odezva na plyn" je asi to jedine, co neco naznacuje a "sedmistupnovy dvouspojkovy automat" jedine co neco noveho rika, zbytek jsou vesmes plane reci "dojezd 400 mil" - to se zvlast povedlo , "dojezd, prevodovka, tocivy moment" - to je take dobre shrnuti prednosti), nicmene zaujaly me reakce lidi z 5post, vesmes majitelu M5. Ti az prilis casto komentuji zvuk novinky slovy "vysavac" a "sekacka". Nejlepsi hodnoceni je "STi"
Posudte sami
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
- Mikey89
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 13
- Registrován: sob 26 úno 23:02
- Bydliště: JBC
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Náhodou má pěkný zvuk, aby taky ne, pořád je to V8, i když foukaná..... Atmosférám holt odzvonilo, co se dá dělat, jen škoda že nenabízí manuál, ještě před 10 leti byla M5 s automatem něco nemyslitelného...
BMW E34 520i Orientblau Metallic
Re: BMW Divize
Do X1 proč ne, s tím stejně jezdí lopaty a manželky, a pro ně se "turboprůběh" točivého momentu hodí více. Jinak ale souhlas.pjanda píše:Presne tak, tato zmena neprinasi zadnou uzivatelskou vyhodu, je to jen ulitba normam. N20 nemusi a jiste nebude spatnym motorem, vzdy ale bude v primem srovnani horsi nez N52. Dale netreba mnoho resit...
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
Jo a ty brzdy z CSL zatím nechci
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
Tohle je trochu klise. Podivejte se na nasledujici:Arnie J píše: Do X1 proč ne, s tím stejně jezdí lopaty a manželky, a pro ně se "turboprůběh" točivého momentu hodí více. Jinak ale souhlas.
Prubeh vykonu N52 190 kW
Prubeh vykonu N20 180 kW
Jiste, N20 ma o 10-15 procent vice tociveho momentu v nizsich a strednich otackach a tedy i o neco vyssi vykon, je ale treba to vnimat v cele sve siri.
Graf neprozrazuje celou realitu, je vzdy umirneny, ale i zde je to videt a znate to z praxe sam: turbo ma vzdy mensi rozsah pouzitelnych otacek. Pod nejakych 1 600 ot. bude N20 bez zivota (N52 funguje od volnobehu), ale hlavne mu chybi vykon ve vysokych otackach. Nad nejakych 6 500 ot. uz se nebude dit nic (N52 funguje jeste daleko za 7 000 ot.).
To znamena, ze turbo ma minimalne o stejnych 10-15 procent uzsi spektrum pouzitelnych otacek (to jsem optimista, realne to bude vice), o ktere musi mit delsi prevody, aby rozlozilo svuj vykon do stejneho spektra rychlosti. Ve vysledku tak Vami zminena vyhoda mizi, i v nizsich otackach pojede atmosfera stejne nebo lepe diky kratsim prevodum, ktere ji pritom jinak nic neuberou.
Ze tohoto stavu BMW nevyuziva a N52 je parovan s jeste delsi (spise absurdne dlouhou, opet ulitba normam) prevodovkou nez N20 je vec jina. Nic to ale nemeni na tom, ze kdybychom na vec pohledli racionalne a reseni byla optimalizovana pro uzivatele, ne pro normy (to by ale zadny N20 ani nevznikl...), neprinese ani "manzelky a lopaty" turbo zadnou vyhodu. Naopak i v tech prima turbootackach si ridic bude muset na akci motoru nejakou pulsekundu pockat zatimco atmosfera netrpi prodlevami, coz vysledek dale zhorsi v neprospech turba.
Turbo misto atmosfery samo o sobe opravdu neprinasi zadnou uzivatelskou vyhodu. Je to jen nahrazka, ktera lepe obstoji v testu normovane spotreby, ne lepsi reseni.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
já prostě nechápu co všichni na tom točivém momentě vidí, kolikrát člověk čte básnění v různých časopisech apod. jako kdyby u některé M5ky ho nebylo dost
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW Divize
http://www.autoforum.cz/predstaveni/bmw ... ne-parade/
profil docela pěkný
ale na ten předek si pořád nemůžu nějak zvyknout
a žádnej atmosférickej motor a manuál
profil docela pěkný
ale na ten předek si pořád nemůžu nějak zvyknout
a žádnej atmosférickej motor a manuál
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!