Bmw e46 bazar prosím o radu

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Uživatelský avatar
metaljohn
Mistr volantu
Příspěvky: 553
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Svitavy/M. Boleslav

Re: Bmw e46 bazar prosím o radu

Příspěvek od metaljohn »

Na jiným fóru se kdosi taky ptal na E46 320, tak zkopíruju odpověď, trochu jsem se rozepsal:
metaljohn píše:
Malldoren píše:Díky za rady, koukni teda po jinech motorizacích. Já měl konkrétně namysli před FL 110kw. Chtěl sem slyšel takovýty věci na co trpí, kde mě čeká investice a na co si dát při koupi v (bazaru), ale samozřejmě radši ne. Co se týče spotřeby, když budu jezdit tak abych nebyl vyloženě brzda provozu vejdu se do 9l? Za kolik to pojede když tomu budu šlapat na krk je mi jedno. A další věc.. nerad bych aby mě předjel dvacetiletej klouček s čiplou 1.9TDI..
Mám 323i a se spotřebou se rozhodně vlezeš do 9l. Delší trasy po hlavních tazích jezdím za 7,5l a jedu normálně plynule kolem 100, žádná eco rally. Samozřejmě pak si někde zablbneš na okresce a šup nahoru :) Dlouhodobou mám 8,9, ale tam celkem často má svoje místo ježdění pro radost za 12 atd :D
Malldoren píše:O to nejde, jen by mě to nasralo :D Dobrá tak tedy trochu jinak, mám +/- 100k a chci bmw 32x (100-125kw) bez investic . Další věc co mě zajímá, na co dát pozor když pro něj pojedu.
Pokud máš 100 bez nějaké rezervy, tak bych ještě počkal a tak 20 si přišetřil. To auto má 14 let a nájezdy nejsou nejmenší = vždycky bych počítal s nějakým spotřebákem. Sehnat auto bez investic by bylo celkem štěstí. Já třeba měnil komplet brzdy. Naopak na podvozek jsem za 50tkm musel kupovat jenom dva silentbloky, nic víc.

Pozor bych dával jako u všech ojetin na klasický místa. U E46 specificky bych si pohlídal, jestli během řazení uslyšíš tupou ránu zezadu. Trpí na to hodně E46 a může jít o silentblok diferenciálu, případně vůli v diferenciálu apod. Tam je variant spoustu. Dá se to řešit a nestojí to raketu, dá se s tím klidně i jezdit, ale lepší je to bez, že :)

Některý modely před fl měly problém s vytrháváním nápravy = ideálně najet na rampu a podívat se.

Motor musí běžet sametově bez nějakých pazvuků. Pohlídej si plechy nad svodama, jestli jsou čistý. Jestli ne, tak výměna těsnění ventilovýho víka. Ale to stojí do 1000, takže žádnej ranec.
Samozřejmě musí táhnout hezky odspodu bez nějakýho škubnutí.

To je tak všechno, co mě napadá. Kdyžtak koukni na http://www.e46.bmwklub.cz Ale ne všechno se tam dá brát teď vážně :))
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
Odpovědět