Dříve M135i, nyní ///M2
Re: 125d vs M135i
no mne na M135i to taky skubne, tak jak pise Alex. Ale i pri vytocene 4,5 a preradit vys. Rekl bych, ze to dela casteji v nejakem konkretnejsim rozmezi otacek. cca 6-6,5 tis otacek. Je to mozne? Zkusim odzkouset.
Jeste bych rekl, ze obecne mam pocit, ze u 130i, M3 e90, M135i, je lepsi radit rychle. Pak je to plynulejsi . A desne zalezi na praci s plynem. Furt je potreba hlidat otacky. Nejde se naucit nejaky timing a ten pouzivat porad. Musis reagovat na momentalni podminky. No snad mi nekdo rozumi
Jeste bych rekl, ze obecne mam pocit, ze u 130i, M3 e90, M135i, je lepsi radit rychle. Pak je to plynulejsi . A desne zalezi na praci s plynem. Furt je potreba hlidat otacky. Nejde se naucit nejaky timing a ten pouzivat porad. Musis reagovat na momentalni podminky. No snad mi nekdo rozumi
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Re: 125d vs M135i
rozumí... moje N53 se taky chová svéhlavě..... zato N52 ve sport modu je předvídatelná a opakovatelná, to je radost s ní pracovat...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 125d vs M135i
jo a z5 k těplotě woleje - neska řidičské orgie (500km m4Zlikem) v tym hicu - chvílema mi to ukazovalo i 35 st C a těplota nedoleznla ani jednou ke 120....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 125d vs M135i
Tak brzdy na M135i vychází na 53 bez dph...
Re: 125d vs M135i
origo BMW nebo AP?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: 125d vs M135i
Ty silnější origo BMW. Podle mě to budou také Bremba stejně jako ty co jsou na autě z výroby.
Předek: kotouče, brzdiče, desky
Zadek: brzdiče a desky
Předek: kotouče, brzdiče, desky
Zadek: brzdiče a desky
Re: 125d vs M135i
aha, BMW performance. to jsou, pokud vim, Bremba - 6pistkova na predek.
ma ale cenu na M135i delat brzdy? nemel jsem pocit, ze by s nimi MZ mel na NS problem. a to je pritom vubec nesetril.
ma ale cenu na M135i delat brzdy? nemel jsem pocit, ze by s nimi MZ mel na NS problem. a to je pritom vubec nesetril.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: 125d vs M135i
Brzdy nejsou slabinou auta, naopak fungujou velmi dobře.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Zvláštní, já jim po NS úplně přestal věřit. Nicméně je pravdou, že mám najeto 18 000 Km a je dost možné, že se to na fungování podepsalo.
Podotýkám, že nemám problém s výdrží, ale s brzdným účinkem. Po tom co jsem dal závodní kapalinu se pedál přestal propadat. Strašně ale cítím, jak se perou s váhou auta a musím na ně chodit hodně brzo.
Podotýkám, že nemám problém s výdrží, ale s brzdným účinkem. Po tom co jsem dal závodní kapalinu se pedál přestal propadat. Strašně ale cítím, jak se perou s váhou auta a musím na ně chodit hodně brzo.
Re: 125d vs M135i
Alex89: Ono je to velmi často tím, že málokdo umí dobře brzdit (a to nechci být nějak zlej, bo se se správným bržděním pořád peru a furt to pořádně neumím). Na okruhu brzdit razantně a krátce, ať se brzdy co nejmíň zahřívají a čím lepší matroš tím to bývá složitější. U závodních desek co jsem jezdil je vždy potřeba ze začátku razantně, potom ale snižovat tlak na pedál, protože tím jak se zahřívají tak i líp brzdí a když tohle člověk nedělá, tak líp nebrzdí jen jdou rychleji do kopru (částečně lze tuhle poučku asi vztáhnout i na trochu lepší oem materiál). Lehce se o tom píše, ale správný brždění je podle mýho jedna z nejtěžších věcí na okruhu (a to do toho ani nemotám správný podřazování s meziplynem, když má člověk ještě k tomu správně pracovat s brzdovým pedálem).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).