BMW Divize
Re: BMW Divize
Prezuvat RFT samozrejme ide, ale nakolko je guma tuha, je tam vyssie riziko poskodenia ako disku tak aj pneumatiky. Zodpovednost je sice na servise, ale v skutocnosti to ide aj tak na vase triko pokial nedojde k nejakemu vacsiemu poskodeniu. Nemate ako zistit ako vyzera patka pneumatiky ked je obuta. Rovnako budete tazko dokazovat ze male oderky na disku tam predtym neboli pokial nie su nove. Dobre vybaveny pneuservis to dokaze obut bez toho, ale autorizaky sa pneuservisnymi pracami zaoberaju len okrajovo a podla toho ta robota aj vyzera.
Re: BMW Divize
teoreticky to zni jednoduse, ale praktiky to je vcelku horsi To ze mas mit vzduchu x a realny mas y muze byt ovlivneno z faktory. Sama vaha vzduchu zadny kontrolni mechanismus nema a pokud nezacne ukazovat absolutni hausnumera, tezko system pozna ze je vadna, leda by tam byla nejaka referencni a to neni. Zazil sem na x VW koncernovych autech vadnou vahu vzduchu a servis nebyl schopnej to odstranit prave z toh duvodu, ze rozdil by se poznal jen pri vymene, kterou se jim nechtelo riskovat.Dallen píše:Diagnostika je úrovni grafického znázornění hodnot hmotnosti vzduchu mi nepřijde jako pokročilá diagnostika, to je naprostý základ stejně jako sledování napětí LS, délka vstřiku, atd..
V podstatě stačí nalogovat teoretické a skutečné množství vzduchu s ohledem na otáčky/rychlost a polohu plynového pedálu a pak to ukázat někomu kdo tomu rozumí.
pp: Jestli tě to trápí skoro od začátku tak s váhou moc nepočítej, většinou se projevuje její nefunkčnost jinak, ale preventivně jí můžeš zkusit hodit do IPA. Osobně bych spíše než váhu hledal problém třeba v škrtící klapce jejím servo motorku, ale ten by se současně projevoval také občasným kolísáním otáček na volnoběh
edit: Ideálně můžeš vklidu vyčistit celé sání po klapku, pro klid
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
RFT si da na auto jen debil, sory vsem co je maji za uprimnost911T píše:Prezuvat RFT samozrejme ide, ale nakolko je guma tuha, je tam vyssie riziko poskodenia ako disku tak aj pneumatiky. Zodpovednost je sice na servise, ale v skutocnosti to ide aj tak na vase triko pokial nedojde k nejakemu vacsiemu poskodeniu. Nemate ako zistit ako vyzera patka pneumatiky ked je obuta. Rovnako budete tazko dokazovat ze male oderky na disku tam predtym neboli pokial nie su nove. Dobre vybaveny pneuservis to dokaze obut bez toho, ale autorizaky sa pneuservisnymi pracami zaoberaju len okrajovo a podla toho ta robota aj vyzera.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
911:Bond007 píše:RFT si da na auto jen debil, sory vsem co je maji za uprimnost911T píše:Prezuvat RFT samozrejme ide, ale nakolko je guma tuha, je tam vyssie riziko poskodenia ako disku tak aj pneumatiky. Zodpovednost je sice na servise, ale v skutocnosti to ide aj tak na vase triko pokial nedojde k nejakemu vacsiemu poskodeniu. Nemate ako zistit ako vyzera patka pneumatiky ked je obuta. Rovnako budete tazko dokazovat ze male oderky na disku tam predtym neboli pokial nie su nove. Dobre vybaveny pneuservis to dokaze obut bez toho, ale autorizaky sa pneuservisnymi pracami zaoberaju len okrajovo a podla toho ta robota aj vyzera.
Na tom něco je. Každopádně ale záruku dostanu spíš v BMW než v servisu.
Bond:
1) už to tam je z výroby
2) když tam není rezerva, tak je to řešení
3) i kvůli rft nepůjdu do nižšího profilu
4) měsíc jsem na tom jezdil a dá se to, pokrok nezastavíš
Re: BMW Divize
Nebudeme brát VW servis jako něco šikovnýho, ne?Bond007 píše: Zazil sem na x VW koncernovych autech vadnou vahu vzduchu a servis nebyl schopnej to odstranit prave z toh duvodu, ze rozdil by se poznal jen pri vymene, kterou se jim nechtelo riskovat.
RWD
Re: BMW Divize
1) To, ze je neco z vyroby jeste neznamena, ze to bude zakonite spravne/lepsibob píše:Bond:
1) už to tam je z výroby
2) když tam není rezerva, tak je to řešení
3) i kvůli rft nepůjdu do nižšího profilu
4) měsíc jsem na tom jezdil a dá se to, pokrok nezastavíš
2) Je tam dost mista napr. na sadu na opravu pneu
3) To u zimnich nikdo snad ani neocekaval, i kdyz by byly nonRFT
4) Mesice sem, mesic tam a mame tu po 2 letech provrzavaijici interier, tlumice v .... atd. Za me pokrok jiste ano, ale spravnym smerem a tim podle me RFT rozhodne zatim nejsou. Ale treba diky vyvoji jejich cas prijde....
Ma zkusenost je takova, ze 3er v Mpacketu na 18" s podvozkem od Sachs diky vymene RFT za NON prijemne zmekla a zlepsily se ji reakce atd. Proste znacny pokrok vpred jak jizdnimi vlastnostmi tak i pohodlim. Nechapal jsem, proc je tam minuly majitel mel....
BMW Driver M-B worker...
Re: BMW Divize
tak ono si hlavne myslet ze vas RFT nejak zasadne ochrani pred defektem je dost blahove
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
před defektem ne, ale...
uznávám, v létě je RFT poněkud zbytečně tvrdá (myslím bočnice) pro sportovní jízdu na mezi adheze, ale v zimě (kdy se jezdí mémně agresivně, teda aspoň já jo), je RFT supr na ty naše tankodromy (jezdím 225/45 R17 RFT) a už mnohoráte mi tvrdá bočnice zachránila kolo před zničením...
uznávám, v létě je RFT poněkud zbytečně tvrdá (myslím bočnice) pro sportovní jízdu na mezi adheze, ale v zimě (kdy se jezdí mémně agresivně, teda aspoň já jo), je RFT supr na ty naše tankodromy (jezdím 225/45 R17 RFT) a už mnohoráte mi tvrdá bočnice zachránila kolo před zničením...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
teda ja ti nevim, na reze temer stejny rozmer, jezdim s tim opravdu vsude mozne, ale ze by mi nekdy nekde hrozilo prorazeni, to opravdu ne. naopak, myslim, ze jsem ne nektere z der nacnul disk.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Souhlas, musim potvrdit, ze zvlast tuto zimu kdy je hlavne na slovenskych silnicich extremni tankodrom me rft gumy uchranili pred nejednim prorazenim. Ale vozim balony 205/55/16 + 225/45/17 kde je omezeni komfortu relativne male, u nizsich profilu to asi nebude nicmoc pohodli...pavproch píše:před defektem ne, ale...
uznávám, v létě je RFT poněkud zbytečně tvrdá (myslím bočnice) pro sportovní jízdu na mezi adheze, ale v zimě (kdy se jezdí mémně agresivně, teda aspoň já jo), je RFT supr na ty naše tankodromy (jezdím 225/45 R17 RFT) a už mnohoráte mi tvrdá bočnice zachránila kolo před zničením...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k