Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5666
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od Snowman000 »

breadvan píše:Pod to bych se 10x podepsal ;) Nemyslim si, ze mel pavproch jen "smulu na spatny kus". Spis se jedna o jeden z mnoha prikladu, kam se take BMW od dob e39/e46 s kvalitou posunulo. Bohuzel.
Tym netvrdim, ze nemalo problemy a ze mam stav noveho auta, to ani zdaleka, ved uz si nieco prezilo, ale kvalita musela ist u novych aut rapidne dolu a nie je to len zalezitost BMW, ale vsetkych a tak ako bola kedysi "smola trafit spatny kus" teraz je "stastie chytit dobry kus" 8-}

Uz len vidiet kto to vyraba a ako, tak mam dost...spoluobcan hnedsej pleti cudzieho prizvuku skace na linke po palubke okolo radicky aby to tam zapadlo na aute za cca 30tisic € v jednej nemenovanej fabrike v strednych cechach...videne na vlastne oci :-$

To PP: Zelezo je vzdy v pohode, tam neni co posrat ;) nahovno je vacsinou to vsetko naokolo no najviac ten blbec s kalkulackou, ktory katovalkosty...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5666
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od Snowman000 »

A odporucam niekedy navstivit nejake servisne skolenie nejakej automobilky pri uvadzani noveho modelu. Vdaka EU a jej zakonom tam moze ist hocikto, no neni to lacna zalezitost a je to dost strazene(preco asi), a daju sa tam dozvediet uzasne veci hlavne o nadimenzovani jednotlivych komponentov ;))
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16775
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od pavproch »

tak sem neska věnoval chvíli času (a krapet benzínu) studiu "problému cirkulárka" a....

na stopro to nemá souvislost s HVAC (absolvoval sem asi 20min jízdu s vypnutou klimou i vypnutým větráním a po zhasnutí motoru cirkulárka zase zavile zavyla....)

ze tří dnešních sledování to dvakrát zavylo, jednou ne.... nicméně to asi opravdu bude ta vodní pumpa - po zhasnutí zahřátýho motoru a zvednutí haubny je slyšet z levé strany bloku motoru (před spolujezdcem) buďto šumění nebo vytí (dycky chvilku jo, chvilku neeee, přesně tak jak psali na e90post)... akorát, že to (prozatím) nevyje pokaždé....

btw, vedlejším efektem dnešní jízdy s vypnutým HVAC je poznání, že nepadajícící otáčky, divné bzučivé zvuky z motoru v nízkých a pískavé zvuky ve vysokých otáčkách a nahodile nefukční tempomat (ze tří nastartování neska jednou nenaskočil, zrovna když sem jel s vypnutou HVAC) nemají s klimou nic společného....

dalším objektem mého zájmu bude těsnost podtlakové hadice před mufflerem
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
vojtadub
Pan Řidič
Příspěvky: 237
Registrován: sob 26 bře 23:17

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od vojtadub »

Tyjo, koukam, ze to je vcelku masakr (jeste, ze mam alfu :D ) ..
Jinak ten zvuk u dizlu po zhasnuti motoru fakt nezni jako cirkularka.

P.S.: Pardon za tykani..
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od Dallen »

vojtadub píše: (jeste, ze mam alfu :D )
Moje slova, My alfisti jsme na různé zvuky a skřípání už zvyklí a smíření :x
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16775
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od pavproch »

tak.... fčera sem (cvičně... :D ) přesedl z brambora do skautíka a..... R6 je jedním slovem zázrak, kámo, zázrak... ve skautíku sem nejel dýl než rok a byl to docela šok.... on jako 1.8TSI není vůbec špatný (hlavně je neuvěřitelně tichý, to i 2.0TSI v leguánovi je proti tomu lomozící maslostroj), ale..... charakter tam prostě není.... natož něco jako linearita...

takže odvolávám, co sem odvolal a slibuju co sem slíbil, beru N53B30O0B na milost (i se všemi jeho neduhy a pičatým EURO 5 naladěním)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
mentuli
Spolujezdec
Příspěvky: 3
Registrován: ned 28 srp 12:01

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od mentuli »

Sice reaguji asi s velkým zpožděním. Ale aktualizovat motorovou jednotku novým softem bys vyzkoušet nechtěl? Mám zkušenost, že přehráním nic nezkazíš a někdy to řeší i problémy. Udělat ti to mohu klidně i já...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16775
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od pavproch »

zdar, díky za nabídku, nejnovější SW tam mám (teda aspoň ten, který je ofiko z autorizáku BMW)

uvidím, esli a jak to budu řešit, možná asi nebudu, bo snad letos z brambora udělám čistě služební potah.... (bo snad dalipanbu bude pro radost z4)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět