vyber Golf VII
Re: vyber Golf VII
MZ - Psal jsem minimální, ne nulový - věřím, že u téhle kombinace to bude 0,25-0,5l/100.
Asi jsem Ti šlápl na kuří oko, ale je mě líto, s tímhle Das auto jsem taky opravdu jezdil a tak vím, že PC podměřoval min. o 0,75l a že OPRAVDOVÁ spotřeba za mých 15tis. km byla cca 7,5l/100.
Asi jsem Ti šlápl na kuří oko, ale je mě líto, s tímhle Das auto jsem taky opravdu jezdil a tak vím, že PC podměřoval min. o 0,75l a že OPRAVDOVÁ spotřeba za mých 15tis. km byla cca 7,5l/100.
MG - radost až na kost.
Re: vyber Golf VII
Tos teda šlápl, Octávku, ani motor 1,6 tdi nevlastním...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: vyber Golf VII
ještě že existuje tolik dobrých duší, které rády pomohou vlastními zkušenostmi s výběrem
Re: vyber Golf VII
presne tak, dakujem za pomoc
Re: vyber Golf VII
akurat tak trochu zvazujem, ci sa nebuchnem po vrecku a nezoberiem 1.4TSI DSG Highline + ACC + nezavisle kurenie - to su veci co by ma fakt potesili + ten rozdiel v cene nie je az taky velky
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27867
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyber Golf VII
S 1.4TSI DSG mám nedávnou zkušenost a mě ta kombinace velmi vyhovuje.
Na ACC jsem zvyklý, ale ovládání u G7 mi přijde nelogické, zmatečné, zbytečně složité - čili hloupé. Nevím, zda se někdo inspiroval u Forda, ale ovládat tempomat pomocí 5 čudlíků (vlastně je to pět čudlíků + stříbrný kolébkový ovladač) je blbost! U ACC a G7 mi také vadí jeho nepraktické umístění...jeden idiot s koulí nebo drobné nedobrzdění a už lítají desítky tisíc. Obdobné je to s Touaregem, kde je navíc v nárazníku i jedna z kamer "area view" - při poškození tempomatu a kamery je tento "nárazník" v bratru za nějakých 180-200t.
Bufík je samozřejmě príma věc - já bych už svoje auto bez toho nechtěl!
Na ACC jsem zvyklý, ale ovládání u G7 mi přijde nelogické, zmatečné, zbytečně složité - čili hloupé. Nevím, zda se někdo inspiroval u Forda, ale ovládat tempomat pomocí 5 čudlíků (vlastně je to pět čudlíků + stříbrný kolébkový ovladač) je blbost! U ACC a G7 mi také vadí jeho nepraktické umístění...jeden idiot s koulí nebo drobné nedobrzdění a už lítají desítky tisíc. Obdobné je to s Touaregem, kde je navíc v nárazníku i jedna z kamer "area view" - při poškození tempomatu a kamery je tento "nárazník" v bratru za nějakých 180-200t.
Bufík je samozřejmě príma věc - já bych už svoje auto bez toho nechtěl!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Andrew Handerson
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 14
- Registrován: pát 15 úno 10:07
Re: vyber Golf VII
Ahoj.
Jako majitel Golfu 6 1.2 TSI (77 kW) ti snad můžu do výběru taky trochu promluvit (pokud již neni rozhodnuto). Jezdíš-li po městě, tak jedině automat! Můj Golf má tak nemožně naladěný elektronický plyn na jedničku, že mě to stále po třech letech přivádí k zoufalství. Dálkové trasy nevadí, ostatní rychlosti jsou ok, ale dostat se mi do ruky člověk, který ladil tu jedničku, tak by se domů asi ve stejném stavu nevrátil. Ad motor jako takový, ve městě ti bude stačit slabší verze TSI (udávaný výkon výrobce u těchto motorů je spíše orientační, skutečný bývá - někdy i výrazně - vyšší), jen nevím jestli se dá spojit s DSG. Rozhodně neber TDI. Nechápej mě špatně, motor to je svým způsobem dobrý, ale tvoje argumenty jsou liché. Jednak spotřeba dieslu ve městě není menší než spotřeba benzínu. Nafta, než se ohřeje, žere úplně stejně, v extrémech může být i žíznivější. A nafta se ohřívá dlouho. Navíc v zimě bys měl kupoval dražší (arktickou) naftu nebo přidávat aditiva, abys vůbec nastaroval, takže pak jsi na provzních nákladech jako s benzínem. Navíc více trpí zimou a starty v mrazech, takže až budeš auto prodávat, bude pravděpodobně motor v horším stavu, což prodejní ceně rozhodně neprospěje. A jestli kupující zjistí, že jsi s naftou jezdil jen město, tak bez rozloučení uteče. A v neposlední řadě se podívej na rozdíl v pořizovací ceně mězi TDI a TSI. Tady bys prostě s naftou prodělal a je v podstatě jedno kolik ročně najezdíš, podstatnější je jakým způsobem to najezdíš. Výbavu moc neřeš, většina důležitých věcí je v základu. Doporučuji připlatit si za vyhřívané čelní sklo a pokud jsi jelito, tak parkovací senzory. Doporučit z příplatkové výbavy snad můžu ještě sportovní sedačky, ale nevím jestli taková možnost u G7 je (ty příplatkové v G6 jsou famózní). Rozhodně nekupovat "sportovní" podvozek, pokud máš na výběr, a kola max 16" (větší už jsou moc tvrdé a uskákané na česko-slovenských tankodromech).
Přeju hezký den a šťastnou volbu!
Jako majitel Golfu 6 1.2 TSI (77 kW) ti snad můžu do výběru taky trochu promluvit (pokud již neni rozhodnuto). Jezdíš-li po městě, tak jedině automat! Můj Golf má tak nemožně naladěný elektronický plyn na jedničku, že mě to stále po třech letech přivádí k zoufalství. Dálkové trasy nevadí, ostatní rychlosti jsou ok, ale dostat se mi do ruky člověk, který ladil tu jedničku, tak by se domů asi ve stejném stavu nevrátil. Ad motor jako takový, ve městě ti bude stačit slabší verze TSI (udávaný výkon výrobce u těchto motorů je spíše orientační, skutečný bývá - někdy i výrazně - vyšší), jen nevím jestli se dá spojit s DSG. Rozhodně neber TDI. Nechápej mě špatně, motor to je svým způsobem dobrý, ale tvoje argumenty jsou liché. Jednak spotřeba dieslu ve městě není menší než spotřeba benzínu. Nafta, než se ohřeje, žere úplně stejně, v extrémech může být i žíznivější. A nafta se ohřívá dlouho. Navíc v zimě bys měl kupoval dražší (arktickou) naftu nebo přidávat aditiva, abys vůbec nastaroval, takže pak jsi na provzních nákladech jako s benzínem. Navíc více trpí zimou a starty v mrazech, takže až budeš auto prodávat, bude pravděpodobně motor v horším stavu, což prodejní ceně rozhodně neprospěje. A jestli kupující zjistí, že jsi s naftou jezdil jen město, tak bez rozloučení uteče. A v neposlední řadě se podívej na rozdíl v pořizovací ceně mězi TDI a TSI. Tady bys prostě s naftou prodělal a je v podstatě jedno kolik ročně najezdíš, podstatnější je jakým způsobem to najezdíš. Výbavu moc neřeš, většina důležitých věcí je v základu. Doporučuji připlatit si za vyhřívané čelní sklo a pokud jsi jelito, tak parkovací senzory. Doporučit z příplatkové výbavy snad můžu ještě sportovní sedačky, ale nevím jestli taková možnost u G7 je (ty příplatkové v G6 jsou famózní). Rozhodně nekupovat "sportovní" podvozek, pokud máš na výběr, a kola max 16" (větší už jsou moc tvrdé a uskákané na česko-slovenských tankodromech).
Přeju hezký den a šťastnou volbu!
Re: vyber Golf VII
Já řídíl Golf V DSG a ten rozjezd na jedničku byl taky šílenej jak ty popisuješ. Taky je to takovy dlouho nic nic nic, tak maličko přidáš plyn a najednou se to vzpamatuje a jede to až tě to skoro zarazí do sedačky? Teda kdyby to na to mělo výkon
https://www.youtube.com/watch?v=i6iSAwLsApM
Moje kolo s Imprezou
Moje kolo s Imprezou
Re: vyber Golf VII
NO jako promin, ale to co to dela by nemelo delat ani na rezim "duchodce".
https://www.youtube.com/watch?v=i6iSAwLsApM
Moje kolo s Imprezou
Moje kolo s Imprezou