BMW Divize
Re: BMW Divize
A jsme zase u toho. 30i není závodní motor, je to prostě velmi dobrý civilní motor, proč by ho nemohl v autě mít i ten, kdo nechce nic "stříhat", proč by měl být zbytečný? Zkušenosti můžeš mít, ale je třeba se na to umět podívat trošku objektivněji. Na tomto a podobných fórech jsou fanoušci a 30i je oblíbený, o tom žádná, ale tvrzení, že většina majitelů 30i s tím lítá po okreskách, je naprostý nesmysl. Důkazem může být třeba to, že například na mobile.de je na prodej 360 kusů E9x 30i s automatem a 280 s manuálem.
Re: BMW Divize
vykuřburt ted jezdil par tydnu se mnou, takze dokaze objektivne ohodnotit, ze manual ve spravnych rukach je pro automat absolutne nedostiznyvasco píše:A jsme zase u toho. 30i není závodní motor, je to prostě velmi dobrý civilní motor, proč by ho nemohl v autě mít i ten, kdo nechce nic "stříhat", proč by měl být zbytečný? Zkušenosti můžeš mít, ale je třeba se na to umět podívat trošku objektivněji. Na tomto a podobných fórech jsou fanoušci a 30i je oblíbený, o tom žádná, ale tvrzení, že většina majitelů 30i s tím lítá po okreskách, je naprostý nesmysl. Důkazem může být třeba to, že například na mobile.de je na prodej 360 kusů E9x 30i s automatem a 280 s manuálem.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Ale nikdo netvrdí opak...
BTW: Mně začíná docela chybět druhej pár dveří a vážně uvažuju o tomto, jen mě prostě štve, že s manuálem se nedá pohodlně nažrat u McDrivu...
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 89942.html
BTW: Mně začíná docela chybět druhej pár dveří a vážně uvažuju o tomto, jen mě prostě štve, že s manuálem se nedá pohodlně nažrat u McDrivu...
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 89942.html
Naposledy upravil(a) vasco dne pát 26 říj 20:52, celkem upraveno 1 x.
Re: anketa
Nemel jsme doted cas, ale za me:jancsi píše:ahoj majitelia BMW. ANKETA !
zaujimal by ma nazor majitelov BMW na spokojnost so svojim autom. 1az10/10. Komentare len k tomu s cim ste nespokojni a nazor na pomer kedy by uz clovek mal premyslat nad zmenou
takze zacnem ja:
e46 325i FL: 7/10
- vykon (mrzi ma ze som nevybral 330i)
- Mpacket
- nejaka moralna zastaralost - predsa je to auto uz starsie, tu citim ale paradox, novsie 3er ma neoslovili, takze by som rad nieco novsieho ale bohuzial nedokazem si vybrat.
- velkost - momentalne hladam 5er (540i/550i) ale skor koli rodine, 2 deti, u E46 je to na hrane.
pomer ku zmene u mna 6(7)/10
Nebudem vymenuvavat pozitiva, toto nie je sucastou anktety
Budem zvedavy na spokojnost ostatnych, co clovek to rozne preferencie
550i
Spokojenost 8/10:
Moje primarni vyuziti je na presuny na relativne delsi vzdalenosti po okresach nebo dalnicich. Mel jsem trochu strach z velikosti a hmotnosti a z toho plynouci lehke tezkopadnosti a "placavosti' toho auta. Samozrejme to neni zadny milovnik ostre jizdy po alpskych hochalpenstrasse, ale porad me prekvapuje jak maskuje svoje nadbytecna kila a cm na okreskach. Pokud treba specham z Brna do Kosic, nebo Dortmundu, neni problem po nejakych 3,5 resp. 6 hodinach vystoupit vcelku odpocaty z auta. Co me fascinuje asi nejvic, je efektivita provozu. Pri duchodcovske jizde se s tim da jezdit cca za 9/100. Pokud jedete jizdou lehce za hranici akceptovatelnosti bodoveho systemu, rekne si o 14-17 litru podle profilu trati. Pri jizde na hrane BLI si rekne o max 32l/100km (NS). Dalsi veci ktera skvele funguje je podvozek... obcas je citi kila navic, ale zivotnost podvozku na 19" non RFT je neuveritelna, po 150k km je vymeneno pouze par drobnosti, jinak funguje bez jakekoli vetsi investice.
V kratkosti se toho asi vic rict neda, ale pro me se jedna o skvely pomer cena vykon.
Jediny co mi na aute vadi je obcasny vypadavani vykonu motoru se kterym se pere uz treti servis. Pokud dojde ke splneni urcitych kriterii na vstupu (teplota, tlak, rosny bod) zacne se mezi 2500-4000 ztracet 20% vykonu a nikdo nevi proc.
Z4M asi hodnotit nebudu, protoze uz jsem ji tu hodnotil mockrat.
Ve zkratce skvele auto ktere prakticky nema chybu. Vycist lze maximalne to, ze to auto je hrozna mrcha, neodpusti skoro zadnou ridicskou chybu a vesker nepresnosti da strasne sezrat. Casem se ale odmeni enskutecnou rychlosti, hravosti a hlavne schopnosti vtahnout do deje. Bohuzel pokud ji ale clovek chce pouzivat na okruhu, chybi ji dnes vykon
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Vasco: tady nejde o nejakeho fitipaldiho, pro me osobne je momentalne volba manual vs. automat napriklad daleko zasadnejsi nez volba diesel vs. benzin (ano, existuji vyjimky), nicmene pres vsechny obcasne mirne nedostatky v meziplynech, porad me ta jizda bavi. A takto se dokazu zabavit jak v Z4M, tak aktualne ve Fabii. Opravdu jsem jeste nepoznal auto, ve kterem bych si rekl, ze zde je automat proste vhodnejsi (a ze takovych existuji mraky). Je to muj pohled na vec a u 530i bych vzdy volil manual.
Nicmene i tak dokazu pochopit volbu ostatnich, nikomu ten nazor nevnucuju, ostatne ona 530i, pokud je to ta verze 16o kW, bude vydechla tak ci onak. Byl bych moc nerad, kdyby zde byla pridelovana nejaka nalepka "rukozobu" pjandy jen kvuli tomu, ze mam stejny nazor, byt schopnosti me (a spousty jinych) urcite nedosahuji jeho kvalit.
Nicmene i tak dokazu pochopit volbu ostatnich, nikomu ten nazor nevnucuju, ostatne ona 530i, pokud je to ta verze 16o kW, bude vydechla tak ci onak. Byl bych moc nerad, kdyby zde byla pridelovana nejaka nalepka "rukozobu" pjandy jen kvuli tomu, ze mam stejny nazor, byt schopnosti me (a spousty jinych) urcite nedosahuji jeho kvalit.
Re: BMW Divize
Bond: se zas nudis sam s lahvi u notasu, co?
Re: BMW Divize
Co to točíš? Tady vůbec nebyla debata o tom, co je lepší, jestli manuál, nebo automat. Každému dle gusta přeci.kurburt píše:Vasco: tady nejde o nejakeho fitipaldiho, pro me osobne je momentalne volba manual vs. automat napriklad daleko zasadnejsi nez volba diesel vs. benzin (ano, existuji vyjimky), nicmene pres vsechny obcasne mirne nedostatky v meziplynech, porad me ta jizda bavi. A takto se dokazu zabavit jak v Z4M, tak aktualne ve Fabii. Opravdu jsem jeste nepoznal auto, ve kterem bych si rekl, ze zde je automat proste vhodnejsi (a ze takovych existuji mraky). Je to muj pohled na vec a u 530i bych vzdy volil manual.
Nicmene i tak dokazu pochopit volbu ostatnich, nikomu ten nazor nevnucuju, ostatne ona 530i, pokud je to ta verze 16o kW, bude vydechla tak ci onak. Byl bych moc nerad, kdyby zde byla pridelovana nejaka nalepka "rukozobu" pjandy jen kvuli tomu, ze mam stejny nazor, byt schopnosti me (a spousty jinych) urcite nedosahuji jeho kvalit.
Já tady jen odmítám číst nesmysly, jakože automat je šit a každý majitel 30i musí stříhat okresky a když chceš automat, tak si máš koupit dýzl. To jsou prostě omezené názory a o tom je celá debata. Sám jsi uznal, že 30iA je príma potah, to že ty by sis tuto kombinaci nekoupil je naprosto v pořádku a nemám s tím žádný problém, nikomu totiž ten automat necpu a na adresu manuálu jsem neřekl ani půl křivého slova...
A ta "Arnieho" 530i je 190kW verze...
Re: BMW Divize
Asi jako tyBond: se zas nudis sam s lahvi u notasu, co?
kurburt píše:Vasco: tady nejde o nejakeho fitipaldiho, pro me osobne je momentalne volba manual vs. automat napriklad daleko zasadnejsi nez volba diesel vs. benzin (ano, existuji vyjimky), nicmene pres vsechny obcasne mirne nedostatky v meziplynech, porad me ta jizda bavi. A takto se dokazu zabavit jak v Z4M, tak aktualne ve Fabii. Opravdu jsem jeste nepoznal auto, ve kterem bych si rekl, ze zde je automat proste vhodnejsi (a ze takovych existuji mraky). Je to muj pohled na vec a u 530i bych vzdy volil manual.
Nicmene i tak dokazu pochopit volbu ostatnich, nikomu ten nazor nevnucuju, ostatne ona 530i, pokud je to ta verze 16o kW, bude vydechla tak ci onak. Byl bych moc nerad, kdyby zde byla pridelovana nejaka nalepka "rukozobu" pjandy jen kvuli tomu, ze mam stejny nazor, byt schopnosti me (a spousty jinych) urcite nedosahuji jeho kvalit.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
díky chlapi za názory, dost mě to po ránu pobavilo
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
Vasco: A podle me byla, rekl jsem svuj nazor, ze 530i za me cajk, ale nedokazu si ji predstavit s automatem, nacez bylo receno, ze kazdej, kdo se ohradi proti volbe automatu a cpe mu manual, je najednou fitipaldi + (te trochu znam a vim, odkud tahle veta prameni ). Proste nevyvracim skutecnost, ze automat muze pro nekoho znamenat lepsi volbu, za me ale ne - ani do takoveho auta jako je 5er, ani na pohodovou jizdu, proste ne.
Bond: psano na iP po x pivech, vetsinou nez jsem dopsal vetu, tak jsem zapomnel, jak zacala
Bond: psano na iP po x pivech, vetsinou nez jsem dopsal vetu, tak jsem zapomnel, jak zacala