Stepi píše: vidím že se to tu schyluje na válku nafta/benzin. No já jsem hrozně vybíravej a vymyslel jsem si takový kokotiny, že to musí mít m-paket (btw zajímalo by mě jestli by šel dodělat - popř. za kolik), navi professional a nejlíp panorama okno a to se výběr vždycky ztenčí na pár kusů, musim slevit asi...
pak je lepsi vzit si novy auto a nakonfigurovat si ho sam
kompakt píše:Stepi - Bonda neposlouchej, je zaslepenej
ja 330D mel, vim o cem mluvim
Jasně, každý auto se nepovede, měls asi smůlu vo tom žádná, ale já jsem zářnej příklad 3x 150tkm najeto na všech třech a NIC. No a když budu muset něco vyměnit (vstřik..) tak to prostě k tomu patří, po 150 tkm mi to přijde férový... Ale zatím to na to vůbec nevypadá a max spokojenost. Jen jsem si dnes při výjezdu z garáže odřel levý bok na 330D, tak pláču
Stepi píše: vidím že se to tu schyluje na válku nafta/benzin. No já jsem hrozně vybíravej a vymyslel jsem si takový kokotiny, že to musí mít m-paket (btw zajímalo by mě jestli by šel dodělat - popř. za kolik), navi professional a nejlíp panorama okno a to se výběr vždycky ztenčí na pár kusů, musim slevit asi...
Člověče, tak to by se ti líbila ta moje, je v plný palbě se střešním oknem a v m paketu
Naposledy upravil(a) kompakt dne úte 11 zář 20:43, celkem upraveno 1 x.
Stepi píše:TAk se rozpovídej s 330d pls, chci vědět co nejvíc
jo nový bmw to je u mě trochu out a nic jinýho nechci než e91čku
mel jsem E46, ve vysledku to bylo celkem skvely auto, ale za 3 roky me stalo 800 tisic na servisu, spotreba podobna jako u i 10-15 ale snazim se chopnosti auta vyuzivat na max, nekdo jiny to muze mit jinak.. kupodivu mi nikdy neodesly vstriky, ale turbo, pak nejaky remenice, ruzny tesneni, chladic, ramena, chlazeni... atd atd
kompakt píše:Stepi - Bonda neposlouchej, je zaslepenej
ja 330D mel, vim o cem mluvim
Jasně, každý auto se nepovede, měls asi smůlu vo tom žádná, ale já jsem zářnej příklad 3x 150tkm najeto na všech třech a NIC. No a když budu muset něco vyměnit (vstřik..) tak to prostě k tomu patří, po 150 tkm mi to přijde férový... Ale zatím to na to vůbec nevypadá a max spokojenost. Jen jsem si dnes při výjezdu z garáže odřel levý bok na 330D, tak pláču
ja mam ted po sobe dve benzinovy E60 a tam jsou provozni naklady oproti dieselu skoro polovicni, ale mozna s tim souvisi i zmena servisu. Ale za cca 350k km prakticky ani jedina zavada na motoru
Stepi píše:TAk se rozpovídej s 330d pls, chci vědět co nejvíc
jo nový bmw to je u mě trochu out a nic jinýho nechci než e91čku
mel jsem E46, ve vysledku to bylo celkem skvely auto, ale za 3 roky me stalo 800 tisic na servisu, spotreba podobna jako u i 10-15 ale snazim se chopnosti auta vyuzivat na max, nekdo jiny to muze mit jinak.. kupodivu mi nikdy neodesly vstriky, ale turbo, pak nejaky remenice, ruzny tesneni, chladic, ramena, chlazeni... atd atd
Bonde, jestli ty sis nemyslel, že to je závoďák... Ale ta cifra mě překvapuje, tu 320D mám v E46 a nic na ní není měněný, ale třeba máš jiný styl ježdění