BMW M3 e92

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW M3 e92

Příspěvek od jarka »

A dělají to i po důkladném zahřátí?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
drugster
Pan Řidič
Příspěvky: 295
Registrován: sob 19 úno 19:05

Re: BMW M3 e92

Příspěvek od drugster »

tak jeste jsem je extra neprohral ;) , dyt jsou novy cca350km, takze je trochu setrim, okruh jeste nebyl a extra ostre na okresce jsem taky nejel
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW M3 e92

Příspěvek od jarka »

Zbytečný štráchy, po správných 350km by už měli být dávno zajetý. A extra ostře s M3 snad ani není potřeba, ta hmotnost udělá svoji práci i v menších rychlostech. Já jsem teď vyměnil závodní DS1.11 za trochu civilnější směs a docela mi to pískání studených brzd chybí, dávalo mi to ten správný "rally feeling" :) .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
dan
Adept autoškoly
Příspěvky: 13
Registrován: stř 23 lis 17:05

Re: BMW M3 e92

Příspěvek od dan »

Máš pravdu, pekelně to skřípe, ale jsou to jediné brzdy které nevadnou a u kterých se nezkroutí kotouče při jízdě na okruhu
Všechno to je o destičkách, obsahují hodně kovu takže to vrže a píská, ale na okruhu pod zátěží jsou tiché a účinné
ve městě to píská furt, bez ohledu na to kolik km ve městě najedeš, tyhle brzdy optimálně pracujou až při extrémní zátěži kterou jinde nežli na okruhu nedáš
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16778
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW M3 e92

Příspěvek od pavproch »

nebudu zakládat samostatné vlákno.... až na bramborovi ojedu brzdovou soustavu, zvažuju tam místo běžných desek a kotoučů (autorizák, čili origo BMW) strčit M-performance sadu.... má to smysl?

Podotýkám, že s tím svým autem "s batohem" se na okruh nechystám....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: BMW M3 e92

Příspěvek od beaumont »

A proč zrovna M - Performance, nedá se něco srovnatelného sehnat levněji jako aftermarket, např. u EBC, Bremba...?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16778
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW M3 e92

Příspěvek od pavproch »

já Ti ani nevím....

ne vážně, očumoval sem u prodejce prospekty a tak nějak mi to padlo do voka... ale nijak do hloubky sem to nestudoval.... je ale pravda, že tak nějak (po všelikých, převážně negativních) zkušenostech s aftermarketem (auta, bajky, HW atd) už ničemu jinému než originál (nebo přimo OEM) spotřebáku nevěřím....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW M3 e92

Příspěvek od jarka »

Nedávno jsem sundával EBC Premium kotouče a vzhledem k tomu co si prožily (vícekrát okruh a aktivní ježdění na okresce) tak mě hodně překvapilo, že se nezkroutily. Díky vysokým teplotám se dokonce trochu zmenšila díra na náboji a nešly bez použití násilí sundat, ale kotouče sami o sobě jsou dál v pohodě a kdybych nedával jiný rozměr tak by se mohli dál jezdit. EBC tedy doporučuju. Ale zrovna na mý auto stojí to samé co OEM...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
drugster
Pan Řidič
Příspěvky: 295
Registrován: sob 19 úno 19:05

Re: BMW M3 e92

Příspěvek od drugster »

Ja mam taky tendenci verit origo produktum u Bmw. Brzdy me u nich v podstate nikdy nezklamaly. Az na to piskani a to uz je taky vyresene :D . Jednou jsem na 130i koupil ATe dle specifikace to melo byt presne to, co tam ma davat BMW. a brzdilo to o dost hur, ve vsech aspektech. Pomohly az keramicke desticky. A jelikoz nemam cas a chut neustale laborovat a resit, proto bych bral origo. ;)
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
eMJe
Pan Řidič
Příspěvky: 316
Registrován: ned 13 lis 10:30

Re: BMW M3 e92

Příspěvek od eMJe »

Myslim ze pre BMW OEM, teda aspon pre 130i, robi ATE dosticky a kotuce. Ja som daval na 130i ATE - BMW Performance, boli len o par € drahsie ako normalne, tak som ich vyskusal. Extremne zabrat nedostali ale zatial brzdia dobre, na buduci tyzden dostanu okruh tak uvidim... Kazdopadne mozem odporucit
Odpovědět