Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše: Benzínem to být asi nemůže, liju do toho výhradně 100voltový MaxxMotion nebo Vervu...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od Bond007 »

pavproch píše:
pavproch píše: Benzínem to být asi nemůže, liju do toho výhradně 100voltový MaxxMotion nebo Vervu...
nalij tam nejakou sracku, treba to pomuze :D
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od EL_XEL »

pjanda píše:
Jinak EX_XEL: Jestli to nebude tak, ze prave pri rychlem razeni potrebujete rychle padani otacek a ne maopak, co Vy na to? ;)
No vlastně ano.

(původně jsem tu napsal elaborát, kde jsem odůvodňoval, proč by mohly padat i pomaleji, ale byl to zbytečný konstrukt a došlo mi, že máte v podstatě pravdu a nemá smysl zvažovat "patologické" stavy typu "otáčky padají normálně moc rychle, takže to padání musíme zpomalit")
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od EL_XEL »

Ještě jsem si vzpomněl, že mi kdysi lítaly nahoru otáčky v RS II Octavii (laskavé, když zatáčíte na volnoběh na dvojku a ono to zvýší otáčky o 1000:-)

Problém byl v tom, že nějaký kosočtverec v servisu (nejspíš) při výměně cívky dodrbal ten plastový kryt motoru, který slouží zároveň jako sání a ono si to nějak přisávalo vzduch odjinud a motor z toho byl voľaký zmätený...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od pavproch »

tak neska (jak píšu vedle v threadu o pneumatikách) brambor předvedl nový prvek: po ostré jízdě okolo přehrady jedu z poměrně prudkého kopce (sjezd estakádou okolo hráze šanců směr ostravice) asi kilodvacet, brzdím motorem na vytočenou trojku, nohou se ani nedotýkám plynového pedálu..... poté, co sem minul estakádu, sem se rozhodl, že už brzdit motorem nepotřebuju a chtěl přeřadit na čtyřku.... zdůrazňuju: na plynový pedál sem se ani nepodíval, sešlápl spojku a chtěl zařadit 4 a.... v tu chvíli vyletěly otáčky o dobrých 500 VÝŠ a pak teprve začaly klesat..... tohle přece není normální....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
matej
Spolujezdec
Příspěvky: 6
Registrován: čtv 24 lis 23:36

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od matej »

tak ja nechci byt chytry, ale myslim, ze uz ti to tu nekdo rekl - zpiceny soft > poladit.
to auto evidentne mechanicky funguje. kdyby ne, tak se to sere furt :ymhug:
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od pavproch »

tak po důkladném studiu infernetu (tady, e90posts, bmwklub cz i sk aji inde) sem došel k závěru, že sem k závěru nedošel....

a) může to opravdu být SW featura, jak píše -pj- i matej

b) může to být i HW "malfunction"

Pokud by to byl HW, tak se by to např mohlo být (řadím to bez ladu a skladu i bez hlubších úvah k každé položce):

- CDV ?
- HPFP ?
- 2009 byl v celé EU recall vzduchový filtr N53?!?!
- 2011 byl v Německu recall na vstřiky N53?!
- váznutí škrtící klapky???
- špatně nastavený snímač škrtící klapky
- čidlo rozepnutí spojky?
- netěsnost klapky, výfuku, hadiček
- vadný snímač AAC
- poškozený odvětrávací ventil
- váha vzduchu??
- "zadrhávající" snímač polohy plynu
- vanos solenoidy? (imho N53 vanos nemá)
- EGR ventil?

Takže hledám někoho s mobilním BMW-VAGem, kdo by byl ochoten se mnou jezdit, jezdit, jezdit a za jízdy číst veškeré možné provozní hodnoty (včetně skrytých)....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od Bond007 »

pavproch píše:tak po důkladném studiu infernetu (tady, e90posts, bmwklub cz i sk aji inde) sem došel k závěru, že sem k závěru nedošel....

a) může to opravdu být SW featura, jak píše -pj- i matej

b) může to být i HW "malfunction"

Pokud by to byl HW, tak se by to např mohlo být (řadím to bez ladu a skladu i bez hlubších úvah k každé položce):

- CDV ?
- HPFP ?
- 2009 byl v celé EU recall vzduchový filtr N53?!?!
- 2011 byl v Německu recall na vstřiky N53?!
- váznutí škrtící klapky???
- špatně nastavený snímač škrtící klapky
- čidlo rozepnutí spojky?
- netěsnost klapky, výfuku, hadiček
- vadný snímač AAC
- poškozený odvětrávací ventil
- váha vzduchu??
- "zadrhávající" snímač polohy plynu
- vanos solenoidy? (imho N53 vanos nemá)
- EGR ventil?

Takže hledám někoho s mobilním BMW-VAGem, kdo by byl ochoten se mnou jezdit, jezdit, jezdit a za jízdy číst veškeré možné provozní hodnoty (včetně skrytých)....
to umi muj servisak v brne a prisel tak na vadnou vahu v 550i kterou sem v bmw reklamoval dva roky
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od pavproch »

můžu poprosit o kontakt (SZ)? kuju
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)

Příspěvek od Bond007 »

pavproch píše:můžu poprosit o kontakt (SZ)? kuju
www.morisak.cz
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Odpovědět