Passat 2.0 TDi 2006
Re: Passat 2.0 TDi 2006
Takže sis už vybral a potřebuješ to jenom od někoho pochválit? Promiň, ale takovýho blázna tady těžko najdeš...
Jak už tady padlo, je tu sice malá pravděpodobnost, že je to opravdu tak dobrá nabídka, na jakou to vypadá, ale na takových 90% je to stejný podraz, jakých je v českých bazarech plno.
Jak už tady padlo, je tu sice malá pravděpodobnost, že je to opravdu tak dobrá nabídka, na jakou to vypadá, ale na takových 90% je to stejný podraz, jakých je v českých bazarech plno.
- Jacík
- Pan Řidič
- Příspěvky: 497
- Registrován: sob 19 úno 11:05
- Bydliště: Svitavy a občas Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 2.0 TDi 2006
Ano, přijde mi to tak, protože auto, o kterém někdo řekne, že 200tis. km by mělo vydržet, může koupit jedině blbec a to ty snad nejsipropeler píše:To Jacik: Prijde ti to tak?! Ze si delam srandu. Nech si to pro nekoho jinyho frajere.
btw: jsme na diskuzním fóru, tak se smiř s tím, že Ti někdo může napsat i to, co se Ti nelíbí. Jestli chceš jen poplácat po rameni, jak sis dobře vybral, musíš jít jinam chytrolíne
Re: Passat 2.0 TDi 2006
to Jacik: V tom pripade mi polib. Myslim, ze z nas dvou pises ty jako chytrolin. Nebo jses snad blbec? To snad ne.
I kdyz pises uplne mimo tema, verim ze jses "fajn" . Jestli ti to prijde stupidni tak do tohoto tematu jednoduse neprispivej. To je taky jedno z pravidel diskuzniho fora a je podle me inteligentnejsi drzet se ho spis nez vyuzivat moznost psat druhym co se jim nelibi. Zvol si podle svyho.
Abych se vratil k tematu, slysel jsem, ze zminovany motoricky probemy u "PD-cek" plati pro vozy s vykonem 103kW. V pripade 125kW to prej neplati. CO je na tom pravdy? Dik.
A jeste, Passaty oznacovany jako CommonRail jsou motoricky lepsi?
I kdyz pises uplne mimo tema, verim ze jses "fajn" . Jestli ti to prijde stupidni tak do tohoto tematu jednoduse neprispivej. To je taky jedno z pravidel diskuzniho fora a je podle me inteligentnejsi drzet se ho spis nez vyuzivat moznost psat druhym co se jim nelibi. Zvol si podle svyho.
Abych se vratil k tematu, slysel jsem, ze zminovany motoricky probemy u "PD-cek" plati pro vozy s vykonem 103kW. V pripade 125kW to prej neplati. CO je na tom pravdy? Dik.
A jeste, Passaty oznacovany jako CommonRail jsou motoricky lepsi?
- Jacík
- Pan Řidič
- Příspěvky: 497
- Registrován: sob 19 úno 11:05
- Bydliště: Svitavy a občas Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 2.0 TDi 2006
Polib si sám Nebo i na tuhle činnost potřebuješ asistenta, stejně jako na výběr auta? Můj první post nebyl mimo téma a potom jsem jen odpovídal na tvůj dotaz
A pokud chceš, abych sem nepřispíval, měl jsi napsat: "Chci si koupit Passata, už mám vybranej i konkrétní kus, tak mě všichni pochvalte a poplácejte po rameni, že jsem si dobře vybral a já si pro něj zajedu, jiné názory mě nazajímají" a nenapsal bych sem ani tečku
A už sem tedy přispívat nebudu, abys byl spokojenej, maximálně Ti napíšu něco zase za půl roku, až se přijdeš vyplakat, jak se Ti ten stočenej zázrak vysypal
A pokud chceš, abych sem nepřispíval, měl jsi napsat: "Chci si koupit Passata, už mám vybranej i konkrétní kus, tak mě všichni pochvalte a poplácejte po rameni, že jsem si dobře vybral a já si pro něj zajedu, jiné názory mě nazajímají" a nenapsal bych sem ani tečku
A už sem tedy přispívat nebudu, abys byl spokojenej, maximálně Ti napíšu něco zase za půl roku, až se přijdeš vyplakat, jak se Ti ten stočenej zázrak vysypal
Re: Passat 2.0 TDi 2006
To jsem nikde nenapsal, ale lidi si kupují dieslové motory proto, že předpokládají nájezd více než 20 000km ročně, tedy v roce 2006 tomu tak ještě bylo, dneska jsou důvody jiné...propeler píše:To Jacik: Prijde ti to tak?! Ze si delam srandu. Nech si to pro nekoho jinyho frajere.
To Slawall: Cili toto je automaticky taky "sluzebak"., vid? Nebo co za konkretni smysl ma tahle informace?
CR je úplně jiná technologie dieslu, CR by měl být kultivovanější a teoreticky lepší...PD by mělo více vydržet. Nejsou náhodou 2,0tdi už jen CR?
2.016V 99kW
Re: Passat 2.0 TDi 2006
to Slawall: Dik za odpoved. Ja tomu absolutne nerozumim. Doufal jsem, ze bych v tomhle mohl dostat radu tady od nekoho kdo tomu rozumi. CO jsem zatim zjistil je, ze Passaty priblizne v letech 2006 a 2007 jsou PD a od 2008 jsou CR. Ja ani nechapu co to znamena. V tomhle bych si urcite nechal poradit, nebo vysvetlit. Podle VIN je vsak toto konkretni auto PD.
Re: Passat 2.0 TDi 2006
PD = Pumpe-Düse (čerpadlo-tryska) = starší technologie naftových motorů Volksvagen = nepřímý vstřik nafty
CR = Common Rail = přímý vstřik nafty
Jakékoli detaily není problém vyhledat. Google pomůže.
CR = Common Rail = přímý vstřik nafty
Jakékoli detaily není problém vyhledat. Google pomůže.
Re: Passat 2.0 TDi 2006
To MiN: Dekuji.
Re: Passat 2.0 TDi 2006
asi bys Google mel pouzit nejdrive sam a overit si, kdy naposled VW vyrabel motor s neprimym vstrikovanim nafty. PD jsou samo motory s primym vstrikem, vizMiN píše:PD = Pumpe-Düse (čerpadlo-tryska) = starší technologie naftových motorů Volksvagen = nepřímý vstřik nafty
Jakékoli detaily není problém vyhledat. Google pomůže.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pumpe-D%C3%BCse
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 2.0 TDi 2006
propeler: na to, že tvrdíš, že nevíš, jaká je rozdíl mezi CR a PD, jsi dosti voprsklý
Chlapče, zapomeň na to, že 125kW 2.0TDI z roku 2006 má 75t km! Ten způsob prověrky by mne fakt zajímal!
BTW: tento motor jsem měl a po 100t km jsem vyměnil postupně všechny vstřiky...odešlo také DPFko. Pak jsem to raději prodal...v cca 160t km. Nechtěl bych to ani za zlatý prase...a se 75t km po 6ti letech už vůbec ne
Chlapče, zapomeň na to, že 125kW 2.0TDI z roku 2006 má 75t km! Ten způsob prověrky by mne fakt zajímal!
BTW: tento motor jsem měl a po 100t km jsem vyměnil postupně všechny vstřiky...odešlo také DPFko. Pak jsem to raději prodal...v cca 160t km. Nechtěl bych to ani za zlatý prase...a se 75t km po 6ti letech už vůbec ne
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time