Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)

Příspěvek od Dallen »

Tenhle motor je sám o sobě v pohodě, ale má svá Ale.
V první řadě to je podle mě, že jich nejezdí tak hodně jako 1.8T, 2.8V6. Když se něco vysype málo kdo poradí, pomůže, to samé z ND z druhé ruky (pokud o ně člověk má zájem).
Osobně bych volil 2.8V6.
Cena, pokud to někdo prodává pod cenou tak ktomu má většinou důvod, 2.3 se dá sehnat i za 70tisíc. Ale co dál...
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27865
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)

Příspěvek od řidičBOB »

2.8V6 ale také nebyl zrovna etalonem kvality ;-) Navíc je potřeba si koupit akcie nějaké olejářské firmy - olejový apetit je opravdu velký. :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4059
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)

Příspěvek od HondaMan »

Myslím že neduhy VR6 se budou týkat i VR5.
Ty motory by měly být dost podobné.
2.9T RWD
Uživatelský avatar
KoPP
Letec
Příspěvky: 1008
Registrován: sob 12 bře 14:14

Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)

Příspěvek od KoPP »

kdysi jsem VR6 nekoupil jen kvůli tomu, že ten motor má 4 lambdy, padesát tlumičů výfuku, je těžký jak fena, dodávany jen s 4motionem (složitější a náchylnější zadní náprava), 4motion nevyužiju (krom dobrého pocitu z vyšší spotřeby a tedy vypuštěných více skleníkových plynů).

VR5 jsem jel, má to hodně zajímavý sound, dělalo se to i jako čistá předokolka. VR5 je podle mě jiný motor než VR6 (páč nejdřív 2V pak 4V zatímco VR6 5V rozvod)

jede to dobře a asi bych si to byl ochoten koupit, rozvod to má řetězem (to VR6 nemá). Všeho všudy to je docela raritní motorizace, ale žádná přetechnizována ludra, kterou by neměl dát do kupy běžný garážmajstr.

a jediný velký český město za 12,5 není žádná trága... normální kombinace je tak 9 +/- přece jen passat něco váží a ten motor má nějaký objem...
Slow and serious
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)

Příspěvek od d1.8t »

Kingu. Verunu z Corrada jsem viděl rozházenou a měla 2V rozvod poháněnej řetězem. A co si tak pamatuju, tak na rozvodu odcházely vodící lišty nebo napínák.
RWD
Uživatelský avatar
KoPP
Letec
Příspěvky: 1008
Registrován: sob 12 bře 14:14

Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)

Příspěvek od KoPP »

já myslel ovšem motor v passat V6 nebo VR6 (co já vím) ten 30V... 142kW
Slow and serious
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)

Příspěvek od d1.8t »

Pokud se nepletu tak B3-B4 měli VR6, B5-B5.5 měli V6. Takže si to auto nekoupil kvůli jinýmu motoru, než je diskutován. ;)

btw ono už ty auta skoro rozdávaj.

http://www.sauto.cz/inzerce/?sorting.or ... .fulltext=
RWD
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)

Příspěvek od Bond007 »

řidičBOB píše:2.8V6 ale také nebyl zrovna etalonem kvality ;-) Navíc je potřeba si koupit akcie nějaké olejářské firmy - olejový apetit je opravdu velký. :D
asi je to o zachazeni, ale dovolil bych si nesouhlasit ;) ja mel B5 2,8 V6, zacalo se to sypat az bylo natocenych 300 tisic km ;) do te doby jen bezna udrzba... pak teda odesel kat, zacalo to zral litr oleje na 1000km atd... ale do 300 tisic to slapalo jak hodinky.. a rekl bych ze ta smrt prisla proto ze sem s tim dal parkrat brnenskej okruh :D
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Otes
Spolujezdec
Příspěvky: 5
Registrován: ned 10 črc 10:53

Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)

Příspěvek od Otes »

2,3 V5 10v a 2,8 V6 24v jsou poslední potomci původní VR6 s rozvody řetězem. Tahle 2,3 20v má řemen, stejně jako 2,8 30v, označujou se sice V6, ale pořád mají malý úhel rozevření řad válců a hlavně to jsou jinak řešené motory, kromě obsahu jsou jiné, mají i jiné vrtání i zdvih přes stejný objem. Jinak 2,3 10v jsem jezdil a bylo to příjemné svezení, spíš jde o ten zvuk, letadlo to není. Jo a ta 20v má třeba už el. plyn a ne klasické lanko jako 10v, takže starší a slabší 10v je jednodušší.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27865
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)

Příspěvek od řidičBOB »

kubeek píše:len v tolede je vr5 a v passate je v5 kedze je pozdlzne :)
Zrovna mi stojí tenhle Passat před barákem a vzádu má označení VR5 :-??
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět