Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)
Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)
Tenhle motor je sám o sobě v pohodě, ale má svá Ale.
V první řadě to je podle mě, že jich nejezdí tak hodně jako 1.8T, 2.8V6. Když se něco vysype málo kdo poradí, pomůže, to samé z ND z druhé ruky (pokud o ně člověk má zájem).
Osobně bych volil 2.8V6.
Cena, pokud to někdo prodává pod cenou tak ktomu má většinou důvod, 2.3 se dá sehnat i za 70tisíc. Ale co dál...
V první řadě to je podle mě, že jich nejezdí tak hodně jako 1.8T, 2.8V6. Když se něco vysype málo kdo poradí, pomůže, to samé z ND z druhé ruky (pokud o ně člověk má zájem).
Osobně bych volil 2.8V6.
Cena, pokud to někdo prodává pod cenou tak ktomu má většinou důvod, 2.3 se dá sehnat i za 70tisíc. Ale co dál...
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27865
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)
2.8V6 ale také nebyl zrovna etalonem kvality Navíc je potřeba si koupit akcie nějaké olejářské firmy - olejový apetit je opravdu velký.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)
Myslím že neduhy VR6 se budou týkat i VR5.
Ty motory by měly být dost podobné.
Ty motory by měly být dost podobné.
2.9T RWD
Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)
kdysi jsem VR6 nekoupil jen kvůli tomu, že ten motor má 4 lambdy, padesát tlumičů výfuku, je těžký jak fena, dodávany jen s 4motionem (složitější a náchylnější zadní náprava), 4motion nevyužiju (krom dobrého pocitu z vyšší spotřeby a tedy vypuštěných více skleníkových plynů).
VR5 jsem jel, má to hodně zajímavý sound, dělalo se to i jako čistá předokolka. VR5 je podle mě jiný motor než VR6 (páč nejdřív 2V pak 4V zatímco VR6 5V rozvod)
jede to dobře a asi bych si to byl ochoten koupit, rozvod to má řetězem (to VR6 nemá). Všeho všudy to je docela raritní motorizace, ale žádná přetechnizována ludra, kterou by neměl dát do kupy běžný garážmajstr.
a jediný velký český město za 12,5 není žádná trága... normální kombinace je tak 9 +/- přece jen passat něco váží a ten motor má nějaký objem...
VR5 jsem jel, má to hodně zajímavý sound, dělalo se to i jako čistá předokolka. VR5 je podle mě jiný motor než VR6 (páč nejdřív 2V pak 4V zatímco VR6 5V rozvod)
jede to dobře a asi bych si to byl ochoten koupit, rozvod to má řetězem (to VR6 nemá). Všeho všudy to je docela raritní motorizace, ale žádná přetechnizována ludra, kterou by neměl dát do kupy běžný garážmajstr.
a jediný velký český město za 12,5 není žádná trága... normální kombinace je tak 9 +/- přece jen passat něco váží a ten motor má nějaký objem...
Slow and serious
Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)
Kingu. Verunu z Corrada jsem viděl rozházenou a měla 2V rozvod poháněnej řetězem. A co si tak pamatuju, tak na rozvodu odcházely vodící lišty nebo napínák.
RWD
Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)
já myslel ovšem motor v passat V6 nebo VR6 (co já vím) ten 30V... 142kW
Slow and serious
Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)
Pokud se nepletu tak B3-B4 měli VR6, B5-B5.5 měli V6. Takže si to auto nekoupil kvůli jinýmu motoru, než je diskutován.
btw ono už ty auta skoro rozdávaj.
http://www.sauto.cz/inzerce/?sorting.or ... .fulltext=
btw ono už ty auta skoro rozdávaj.
http://www.sauto.cz/inzerce/?sorting.or ... .fulltext=
RWD
Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)
asi je to o zachazeni, ale dovolil bych si nesouhlasit ja mel B5 2,8 V6, zacalo se to sypat az bylo natocenych 300 tisic km do te doby jen bezna udrzba... pak teda odesel kat, zacalo to zral litr oleje na 1000km atd... ale do 300 tisic to slapalo jak hodinky.. a rekl bych ze ta smrt prisla proto ze sem s tim dal parkrat brnenskej okruhřidičBOB píše:2.8V6 ale také nebyl zrovna etalonem kvality Navíc je potřeba si koupit akcie nějaké olejářské firmy - olejový apetit je opravdu velký.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)
2,3 V5 10v a 2,8 V6 24v jsou poslední potomci původní VR6 s rozvody řetězem. Tahle 2,3 20v má řemen, stejně jako 2,8 30v, označujou se sice V6, ale pořád mají malý úhel rozevření řad válců a hlavně to jsou jinak řešené motory, kromě obsahu jsou jiné, mají i jiné vrtání i zdvih přes stejný objem. Jinak 2,3 10v jsem jezdil a bylo to příjemné svezení, spíš jde o ten zvuk, letadlo to není. Jo a ta 20v má třeba už el. plyn a ne klasické lanko jako 10v, takže starší a slabší 10v je jednodušší.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27865
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen Passat 2.3i V5 2003, 125kW (170PS)
Zrovna mi stojí tenhle Passat před barákem a vzádu má označení VR5kubeek píše:len v tolede je vr5 a v passate je v5 kedze je pozdlzne
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time