neska před setměním: stejný místo (nájezd od čeladné na 4proudovku směr místex), stejný auto (bílá A5, pražská značka, dva laufy)... akorát vedle mně fčíl neseděla drahá.... bylo to ze čtyřky na dvojku, plnej,omezovač, trojka, plnej,omezovač , za čtyři... eeee, ani pružný zrychlení to nemělo lepčí než 316i....goes píše:ono jak 3,0D u BMW tak 3,0TDI jsou krute pruzne motory a ty jejich konkurencni 3litrove benziny na proste v pruznosti nemaji ani nahodou. a ze tech testu uz probehlo na sprintech. samo semafory ci vmax jde ku prospechu benzinu.
Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
taky si říkám.... páč koza má vždy pravdu...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
no právě... Ale z toho si nic nedělej. Já jel včéra Brno-Pha a dovolil jsem si probliknout 530d a pak i A7 3.0TDI. Ani jeden z nich to nepobral, po předjetí se zařadil za mne a metr za prdelí mne problikával... Tak jsem 2x ťuknul do mínusu a oba, nezávisle na sobě pochopili, že to opravdu není 2.0TDI 4motion
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Mně taky zarazilo, že tady někdo mé srovnání uzavřel, aniž bych napsal výsledek...
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
je jen otazkou, co se odehrava vzdy v tech druhych autech, se kterymi mnozi souperi. vidim to na sobe, jak nekdo casto souperi, jedu si porad na sestku, jen dam plyn na podlahu a ej, stejne mi ujede. takze az to bude "souboj" na urovni toho, ze oba chcete a vite jak, pak s tim dosmejdi. protoze taky sem s tou svou herkou nedavno predjel GT3 na semaforechpavproch píše:neska před setměním: stejný místo (nájezd od čeladné na 4proudovku směr místex), stejný auto (bílá A5, pražská značka, dva laufy)... akorát vedle mně fčíl neseděla drahá.... bylo to ze čtyřky na dvojku, plnej,omezovač, trojka, plnej,omezovač , za čtyři... eeee, ani pružný zrychlení to nemělo lepčí než 316i....goes píše:ono jak 3,0D u BMW tak 3,0TDI jsou krute pruzne motory a ty jejich konkurencni 3litrove benziny na proste v pruznosti nemaji ani nahodou. a ze tech testu uz probehlo na sprintech. samo semafory ci vmax jde ku prospechu benzinu.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
samozřejmě máš pravdu, do hlavy toho druhého nevidno....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
goes píše:ono jak 3,0D u BMW tak 3,0TDI jsou krute pruzne motory a ty jejich konkurencni 3litrove benziny na proste v pruznosti nemaji ani nahodou. a ze tech testu uz probehlo na sprintech. samo semafory ci vmax jde ku prospechu benzinu.
Ale maji, jen musis srovnavat srovnatelne. 3,0tdi v.s 3,0tfsi
Pak je jasne ze dehet se nechyta, stejne jako se ale nechyta benzin spotrebou. Ale to uz je stejne o komfortu. A7 trilitr kamna s start stop je pruderni liny, kadla kadla auto kdyz pak sedis v trilitru tfsi.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Můžeš prosím napsat srozumitelně tu poslední větu? Děkuji
2.0i 107kW
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
proc bych musel neco takoveho srovnavat? protoze to chces ty? muzu si klidne srovnavat 1,2 TSI a treba k tomu V8 HEMI. Pokud s tim mas problem, tak s tim zkus neco udelat.Hazos píše:goes píše:ono jak 3,0D u BMW tak 3,0TDI jsou krute pruzne motory a ty jejich konkurencni 3litrove benziny na proste v pruznosti nemaji ani nahodou. a ze tech testu uz probehlo na sprintech. samo semafory ci vmax jde ku prospechu benzinu.
Ale maji, jen musis srovnavat srovnatelne. 3,0tdi v.s 3,0tfsi
Pak je jasne ze dehet se nechyta, stejne jako se ale nechyta benzin spotrebou. Ale to uz je stejne o komfortu. A7 trilitr kamna s start stop je pruderni liny, kadla kadla auto kdyz pak sedis v trilitru tfsi.