VW Golf GTI

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
swenak
Autoškolák
Příspěvky: 42
Registrován: stř 18 kvě 19:53

Re: VW Golf GTI

Příspěvek od swenak »

Nikde jsem nenašel limit DSG 320Nm, i R32 s DSG ma 320Nm. Všude se uvádí opravdu těch 350Nm, limiter 380Nm a na pár místech jsem našel 400Nm.

Jinak, já jsem neměnil zatím nic, vše je myslím původní a DSG pracuje bez problémů, žádny hluk, sekání, nebo něco jiného. Myslel jsem si, že mi po čipu začalo trošku sekat řazení z 1 na 2 při zátěži, ale to je nakonec jen prokluz a ESP reaguje :-) Musím si ale každopádně při rozjezdech a zrychlení dávat pozor, protože i v 50tce, když sešlápnu plyn a podřadí, nebo podřadím ručně a přidám, tak prokluzuju i na suchu :-)
Naposledy upravil(a) swenak dne úte 08 lis 11:50, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Goggy
Řidič začátečník
Příspěvky: 105
Registrován: čtv 17 úno 23:32

Re: VW Golf GTI

Příspěvek od Goggy »

To je dobrá poznámka, už vidím jak v zimě na mokru na 205kách najíždím na dálnici.
swenak
Autoškolák
Příspěvky: 42
Registrován: stř 18 kvě 19:53

Re: VW Golf GTI

Příspěvek od swenak »

No, na mokru lítám na rovince i v 80ti :-)
Uživatelský avatar
Goggy
Řidič začátečník
Příspěvky: 105
Registrován: čtv 17 úno 23:32

Re: VW Golf GTI

Příspěvek od Goggy »

Trošku OT, ale zimní 16" padnou jak ulitý :ymsmug:

Obrázek
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: VW Golf GTI

Příspěvek od goes »

ono tech deklarovanych 320 Nm neni o tom, ze kdyz se toho dosahne, tak DSG umre, ta toho vydrzi o hodne vice, ale proste snizuje se tim zivotnost a riziko poruchy se vyrazne zvysuje. Fakt, ze nekdo bude mit 400 Nm a najezdi 200-300tkm na tom nic nemeni, protoze to opet nebude pravidlo, ze se tak stane u kazdeho. Je to jako s turbem a vstriky u dizlu, nekdo prasi a najezdi mega bez problemu, druhy auto hycka a pri 150tkm meni vse... pouze to riziko se zvysuje
swenak
Autoškolák
Příspěvky: 42
Registrován: stř 18 kvě 19:53

Re: VW Golf GTI

Příspěvek od swenak »

JJ, přesně tak, když máš výkon většinou na předjíždění, trošku na blbnutí a jinak jezdíš piánko, tak nevadí, když se to lehce přežene a parametry. Je jasné, že kontinuálně z toho tahat maximum, tak to moc nevydrží.
swenak
Autoškolák
Příspěvky: 42
Registrován: stř 18 kvě 19:53

Re: VW Golf GTI

Příspěvek od swenak »

Goggy píše:Trošku OT, ale zimní 16" padnou jak ulitý :ymsmug:
Jinak, to je docela brutal :-) Já mám jak zimní sadu, tak letní origo 17", měl jsem i 18", ale ty jsem dal pryč, už to moc drcalo :-(
Uživatelský avatar
Goggy
Řidič začátečník
Příspěvky: 105
Registrován: čtv 17 úno 23:32

Re: VW Golf GTI

Příspěvek od Goggy »

Já mám letní 17", chtěl jsem na léto dokoupit 18" ale když jsem si vzpomněl jak vypadaly v Březnu silnice, tak jsem vzal na zimu 16" a 17" nechám na léto. Šířka pneu je u 17" a 18" stejná, takže by to letnímu ježdění nemělo vadit.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27860
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Golf GTI

Příspěvek od řidičBOB »

Je pravda, že Scirocco je obuto na 18" a i na Comfort je to ukrutně udrncaný :-(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: VW Golf GTI

Příspěvek od Deli »

Goggy píše:Trošku OT, ale zimní 16" padnou jak ulitý :ymsmug:

Obrázek
Dej fotku celého auta a pak něco povídej :D
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Odpovědět