BMW i
Re: BMW i
Cpát do palivového řetězce vodík v jakékoliv podobě mi připadá jako nesmysl.
Před pár lety mě svezli ve vodíkové 7er. Pravda, ta vodík spaluje přímo, nemá palivový článek, ale většinu problémů s vodíkem máte tak jako tak:
Vodík je v nádrži v kapalném stavu a při teplotě nějakých -250 stupňů celsia. Podle údajů BMW odpovídá izolace nádrže polystyrenu o tloušťce 17 metrů (!!). I tak ale vodík postupně uniká (tuším se mění na vodu, ale nejsem si jist), takže když člověk natankuje a nejezdí, tak za nějaký měsíc už v nádrži nebude nic. Kromě toho zabírá nádrž většinu velkého kufru sedmičky a i tak je dojezd na celý ten objem vodíku nějakých 200 kilometrů...
A to nemluvě o ca. polovičním výkonu motoru oproti benzínu, ale s tím by asi šlo něco dělat.
Mimochodem, Honda CR-Z vypadá na pohled docela hezky. Kdyby měla o 100 koní víc, vážila o 100 kg míň a stála o 200 tis. kč míň, tak bych o ní docela uvažoval.
Před pár lety mě svezli ve vodíkové 7er. Pravda, ta vodík spaluje přímo, nemá palivový článek, ale většinu problémů s vodíkem máte tak jako tak:
Vodík je v nádrži v kapalném stavu a při teplotě nějakých -250 stupňů celsia. Podle údajů BMW odpovídá izolace nádrže polystyrenu o tloušťce 17 metrů (!!). I tak ale vodík postupně uniká (tuším se mění na vodu, ale nejsem si jist), takže když člověk natankuje a nejezdí, tak za nějaký měsíc už v nádrži nebude nic. Kromě toho zabírá nádrž většinu velkého kufru sedmičky a i tak je dojezd na celý ten objem vodíku nějakých 200 kilometrů...
A to nemluvě o ca. polovičním výkonu motoru oproti benzínu, ale s tím by asi šlo něco dělat.
Mimochodem, Honda CR-Z vypadá na pohled docela hezky. Kdyby měla o 100 koní víc, vážila o 100 kg míň a stála o 200 tis. kč míň, tak bych o ní docela uvažoval.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW i
Abychom jen nekritizovali, ten manual je prukopnictvi hodne nasledovani Ale sportovni auto to opravdu neni, pro to co jsem myslel by to chtelo neco prece jen ostrejsiho...Deli píše:ale text na webu má Honda hodně dobrejpjanda píše: (ale Hondu CR-Z jim opravdu nemyslim)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW i
To je pravda, ale myslím, že manuál je tam trochu z nouze... kdyby měli nějaké své DSG, tak už to tam asi nacpou, protože by to mělo papírově lepší výsledky
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW i
Deli: Myslim, ze to neni az tak nouzove. To spise obvykle CVT je pohodlnost, protoze se s ni lepe kombinuje fungovani spalovaciho motoru a elektromotoru.
Ale u Hondy je to stejne hybrid na nic, elektromotor mezi motorem a prevodovkou mnoho neresi, chce to elektromotory v kolech, pak se daji moznosti cele koncepce posunout mnohem dal...
Ale u Hondy je to stejne hybrid na nic, elektromotor mezi motorem a prevodovkou mnoho neresi, chce to elektromotory v kolech, pak se daji moznosti cele koncepce posunout mnohem dal...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW i
Však jsem taky duševně smířen s tím, že si tu Hondu nikdy nekoupímKoubes píše:Beaumont: není to moc kdyby najednou?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW i
Tie motory v kolesach by zvysili neodpruzenu hmotu a bola by potrebna mimoriadne presna regulacia.pjanda píše:chce to elektromotory v kolech, pak se daji moznosti cele koncepce posunout mnohem dal...
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: BMW i
Ono to nebude s vyuzitim palivoveho clanku az tak nerealne, staci si precitat tento clanok
http://automix.atlas.sk/modely/589430/m ... -do-vyroby
http://automix.atlas.sk/modely/589430/m ... -do-vyroby
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: BMW i
Vim, ale tento system je dnes pouzit v rade vozu a nezpusobuje v praxi vetsi problemy. Krom toho, elektromotor nemusi byt primo v kolech, muze by i ve stredu vozu a pouzivat jakousi obdobu poloos a problem s neodpruzenou hmotou zmizi.merlin píše:Tie motory v kolesach by zvysili neodpruzenu hmotu a bola by potrebna mimoriadne presna regulacia.pjanda píše:chce to elektromotory v kolech, pak se daji moznosti cele koncepce posunout mnohem dal...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW i
Po predchozich zaberech porizenych pri podobne prilezitosti se na internetu objevilo jeste jedno video s BMW i3 porizene pri nataceni reklamy. Nevim tedy, o cem ta reklama bude ("toto osklive auto si budete moci koupit jiz za dva roky" nezni nejlepe ), ale to uz je boj BMW...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n