BMW 7 E38
Re: BMW 7 E38
ja to spise myslel tak, ze "jaky typ cloveka si bude zapisovat spotrebu na netu" dle meho spise ten, ktery spotrebu nejak resi.
Re: BMW 7 E38
presne tak, a prave proto neni spritmonitor relevantnim zdrojem informaci ale aspon pro predstavu, proc ne...
- Franta Lopata
- Letec
- Příspěvky: 1488
- Registrován: čtv 11 srp 17:38
- Bydliště: venkov
Re: BMW 7 E38
Holt dnes mám slabší den, stane se. Jistě pro orientační a informační hodnotu to má nějaký význam, a je jasné, že se tím nelze řídit do poslední desetiny. Kdo řeší spotřebu, dostane hrubý nástin. Kdo neřeší, takové stránky ani nezná.
Eurolopata - náš vzor! .::. d1.8t: Lopata je magor, jen se nemůžu rozhodnout jestli v dobrém či špatném smyslu toho slova.
Re: BMW 7 E38
Vasco..asi sis dobre neprecetl predchozi prispevky nebo si proste mastak..ja rozhodne nechci auto pro ostatni lidi, ale pro sebe a ze mam vytribenej vkus to si nezazlivam.. a pokud si myslis, ze je to vergl nebo jak si to naz
val prosim, neberu ti tvuj nazor, ale osobne vim, ze tyhle "stary vergly" jsou rozhodne daleko poctivejsi auta, nez to co se vyrabi dneska.)..jinak samozrejme, ze kdybych mel naky ty mice, tak bych si i mezi dnesnima autama taky vybral..
val prosim, neberu ti tvuj nazor, ale osobne vim, ze tyhle "stary vergly" jsou rozhodne daleko poctivejsi auta, nez to co se vyrabi dneska.)..jinak samozrejme, ze kdybych mel naky ty mice, tak bych si i mezi dnesnima autama taky vybral..
Re: BMW 7 E38
e39 540i v manualu bych mel nekolikanásobně radši než e38...
4.0d je volba zbohatlíku, pro které 100k nehraje roli, ale sere je deset minut, co by strávili tankováním při delší cestě, zatímco přes noc to dotankuje Jooohan.
4.0d je volba zbohatlíku, pro které 100k nehraje roli, ale sere je deset minut, co by strávili tankováním při delší cestě, zatímco přes noc to dotankuje Jooohan.
Slow and serious
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 2
- Registrován: pát 18 úno 09:26
Re: BMW 7 E38
Ad spolehlivost e38 - pokud koupíš zachovalý kousek a ne nějakou odpis, tak bys neměl mít problém, mám ji 4. rokem a většina nákladů je prostě běžná údržba. Druhá věc, že ta údržba je dražší než na octu, např. brzdy tuším 15k, tlumiče+věci kolem cca 20k, rozměr gum je taky specifický a origo rozměry jsou 16" a 18" (pro představu si najdi 235/60 R16 a 235/50 R18 + 255/45 R18). Každopádně zcela zásadní je mít v pořádku podvozek, ten dělá podstatnou část toho pohodlného svezení.
Ad motorizace - 4.0d má 2 hlavy, 2 turba, 8 vstřiků.. v kombinaci s českou naftou bych do toho nešel ani za zlatý prase.. se 740i bude největší šance na výběr dobrého kousku, 730 ani 735 nemá moc smysl, žere víceméně stejně a hůř jede.
Jinak kdyby Tě zajímalo něco konkrétního, tak se klidně ptej..
Ad motorizace - 4.0d má 2 hlavy, 2 turba, 8 vstřiků.. v kombinaci s českou naftou bych do toho nešel ani za zlatý prase.. se 740i bude největší šance na výběr dobrého kousku, 730 ani 735 nemá moc smysl, žere víceméně stejně a hůř jede.
Jinak kdyby Tě zajímalo něco konkrétního, tak se klidně ptej..
Re: BMW 7 E38
najlepsi vyber je 4,4i a neboj sa to hodit do plynu. Mne to pri dochadzani do prace cca 40 km denne po Prahe zere 17l plynu, takze po prepocte cca 8l benzinu, coz je na 2 tonovu kravu super
BMW e38 740iA - the true definition of luxury. Yours. No excuse.