BMW 7 E38
Re: BMW 7 E38
Já nemam ani jedno, ale jsem docela chytrej
Takže, když to nebude 750iL, tak to uservisuješ celkem v pohodě, je šumák jestli to bude 35i, 40i - 28i a d doufam neřešíš Záleží, jak starý auto a za kolik koupíš... Problém začně být, pokud někdo koupí auto na spodní hranici cen, pak se občas stávají věci, jako že ti zmizí zrcátka, lišta s park. senzorama apod. (viz ace2 a jeho storky vedle na fóru), ona to je pořád 7ma, tj. vlajková loď, ikdyž je 10+ let stará, takže tuatam jsou věci, co něco stojí a né každej na to pak má... Felda to pořád neni Co stojí 17"/18" gumy asi představu máš, kolik je tam oleje taky, co dáš za kotouč je to samý... Jasně, když budeš dělat repas automatu, tak se trochu prohneš, ale jinak bych se toho nebál. Benzínové motory drží a většina z nich přežije všechny TSI
Kolik za to chceš dát? Jinak se neni čeho bát, jestli máš nějakej rozumnej rozpočet... Je to baworák ze staré školy a je to pořád pěkný auto
Takže, když to nebude 750iL, tak to uservisuješ celkem v pohodě, je šumák jestli to bude 35i, 40i - 28i a d doufam neřešíš Záleží, jak starý auto a za kolik koupíš... Problém začně být, pokud někdo koupí auto na spodní hranici cen, pak se občas stávají věci, jako že ti zmizí zrcátka, lišta s park. senzorama apod. (viz ace2 a jeho storky vedle na fóru), ona to je pořád 7ma, tj. vlajková loď, ikdyž je 10+ let stará, takže tuatam jsou věci, co něco stojí a né každej na to pak má... Felda to pořád neni Co stojí 17"/18" gumy asi představu máš, kolik je tam oleje taky, co dáš za kotouč je to samý... Jasně, když budeš dělat repas automatu, tak se trochu prohneš, ale jinak bych se toho nebál. Benzínové motory drží a většina z nich přežije všechny TSI
Kolik za to chceš dát? Jinak se neni čeho bát, jestli máš nějakej rozumnej rozpočet... Je to baworák ze staré školy a je to pořád pěkný auto
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW 7 E38
Auto je to prave prekrasny, o komfortu, vykonu a stylu se urcite bavit nemusime. Myslim si, ze to bude mit na takovou lod i slusny jizdni vlastnosti, je to bmw i kdyz dvoutunovy..A ze to prezije tsi je uplne jasny, kdyz ten motor nebude zprasenej. Ja byt sem zarytej odpurce dechtu, tak by se mi to nejvic libilo v 4.0d. Zatim sem koukal jen tak zbezne, ale tyhle motorizace sem moc nenasel a chtel bych jen cerny, cerveny nebo stribrny, samozrejme zadnej hrob, ale to stejne neni nikdy 100% zaruceny. No pro shrnuti, to co by se mi libilo, bude jeste docela problem najit, urcite chci auto z nemecka a na porizeni bych chtel vynalozit max 7-8k eur podle kurzu..uprime sedmicka patri mezi nejvetsiho z favoritu, ale o realizaci koupe bohuzel 100% presvedcenej nejsem, mam petici kandidatu celica gt four ctyroko, accord 1999-2002 type-r, peugeot 306 s16, volvo c70 a sedma. Posledni dva jmenovani jsou momentalne na stupnici prvni, protoze sem sice hodne sportovne zalozenej typ, ale zacinam mit trosku strach a to nejde do moc hromady, na druhou stranu vasen je silna, tezko rict jak to dopadne. Dlouhou dobu sem snil o saxu vts, ale jak sem malinko zestarnul, tak sem docela prehodnotil priority a zacal uprednostnovat optimalni pomer zabavy, spolehlivosti, bezpecnosti a komfortu. Kazdy z tehlech aut ma neco z vyse jmenovanyho, ale celica a 306 dost zaostavaj v comfortu a bezpecnosti, u spolehlivosti jsou oba na opacnejch koncich, ale vynikaj nejvic ve sportu. Accord a c70 bych rekl jsou dost srovnatelny u japoncu o komfortu nepochybuju, ale u svedu i kdyz si nejsem uplne jistej, taky myslim, ze nemusej bejt pochybnosti. Sportovnejsi bude urcite honda a bezpecnejsi volvo, comfort bych rekl dost obdobnej. No a bmw je kapitola sama pro sebe, superluxus, brutal motor, nadherny, majestatni, stylovy, zadohrab, bezpecny, nevim, co dodat. Jen u ty spolehlivosti si nejsem tak jistej, ale neco mi rika, ze bmw 7. rady musi bejt spolehlivy! A vsechny se daj poridit snad ve slusnym stavu za podobnou cenu, akorat celica a accord budou omezenejsi, tech tolik neni..No nic..sorry za ten roman, ale je to ho hodne co rict...btw predstavoval bych si ve vysledku neco takovyho
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 7 E38
4.0d V8 nebyly zrovna povedené motory
Pokud je mi známo, tak na těchto autech odcházejí světla/xenony, zrcátka a další drobné elektronické závady. Jelikož je to 7er, tak i drobné závady se mohou prodražit.
Máš ve výběru 5 aut a každé je jiné, takže tady je každá rada drahá...nejdřív si musíš uvědomit, co chceš a pak se z toho dá něco vytlouct.
Nicméně zrovna tahle 7er je podle mne to nejhezčí provedení ze všech sedmiček! Si to ještě pamatuju, když to u nás jezdilo u OS politiků.
Pokud je mi známo, tak na těchto autech odcházejí světla/xenony, zrcátka a další drobné elektronické závady. Jelikož je to 7er, tak i drobné závady se mohou prodražit.
Máš ve výběru 5 aut a každé je jiné, takže tady je každá rada drahá...nejdřív si musíš uvědomit, co chceš a pak se z toho dá něco vytlouct.
Nicméně zrovna tahle 7er je podle mne to nejhezčí provedení ze všech sedmiček! Si to ještě pamatuju, když to u nás jezdilo u OS politiků.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW 7 E38
Tatík jezdí se 740i E38 už dýl jak dva roky, přesedal z E32. Pro mě je to strašnej tank, já jsem zvyklej na pětky a trojky ale jede se v tom hezky a V8 4.4 má krásně síly i na tak těžký auto a nádhernej zvuk. Jezdí cca 11 litrů na dálku a průměr kolem 14, V12tka o moc líp nejede, žere víc tak o dva tři litry a zvuk podle mě má horší než V8, o životnosti nemluvě, ty německé V12 nějak nevím nevím...
Dělala se náprava, výbojky do xenonu a kompletní revize chladícího systému, tzn. výměna hadic, chladiče, vodní pumpy, expanzky atd. Motor jako takový je věčná záležitost, zničit ho už chce opravdu kokota neboť většinu času v dnešním provozu tráví lehce nad volnoběhem. Já moc automatovej nejsem ale ten Steptronic je dobrá převodovka, řadí opravdu hladce, z kopce umí udržet rychlost když se člověk dotkne brzdy, když se předjíždí na kickdown s podřazenou dvojkou, člověk se zařadí do mezery mezi auty a po projetí dalšího v protisměru pokračuje v předjíždění, automat nechá celou dobu vytočenou dvojku, stačí dupnout a znovu vyrazit
Dělala se náprava, výbojky do xenonu a kompletní revize chladícího systému, tzn. výměna hadic, chladiče, vodní pumpy, expanzky atd. Motor jako takový je věčná záležitost, zničit ho už chce opravdu kokota neboť většinu času v dnešním provozu tráví lehce nad volnoběhem. Já moc automatovej nejsem ale ten Steptronic je dobrá převodovka, řadí opravdu hladce, z kopce umí udržet rychlost když se člověk dotkne brzdy, když se předjíždí na kickdown s podřazenou dvojkou, člověk se zařadí do mezery mezi auty a po projetí dalšího v protisměru pokračuje v předjíždění, automat nechá celou dobu vytočenou dvojku, stačí dupnout a znovu vyrazit
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Re: BMW 7 E38
To je duvod, proc pisu na forum, abych se o tech auteh dozvedel co nejvic pokud mozno z osobnich zkusenosti ostatnich lidi..a pak zvazil, ktera z moznosti je optimalni..mezi temito auty jsou znacne rozdily, ale kazde splnuje cast mojich pozadavku na auto danne hodnoty a uprime ve vysledku bude asi nejvice rozhodovat nakladnost provozu a spolehlivost..nevadilo by mi ani jedno z vyse jmenovanych aut a prave proto je potrebuju vytridit..zacal sem to resit s predstihem, abych ziskal co nejvic informaci o vsech jmenovanych a z nich vybral viteze..nepotrebuju ani tak vedet co ty auta umi, o tom mam svoji myslim vcelku realnou predstavu, ale spis kolik ta sranda bude stat..vim ze sem si nevybral nejlepsi kandidaty pro cloveka, kterej musi koukat na penize, ale ja sem ochoten obetovat tomu hodne, kdyz budu mit jistotu, ze bude slouzit..co se penez tyce vychazi nejlip asi urcite 306, ale zase temer ve vsem ostatnim zaostava, cecila je cistokrevnej sportovec, ale to spis tak do garaze a vyjet jednou za mesic a navic nebude prdel ji poridit..accord je cenove asi na tom nejhur, coz je pro me jeho nejvetsi minus, ale jinak si myslim, ze nabizi nejoptimalnejsi pomer atributu, ktery jsem zminoval..na 7 se mi nejvic libi vzhled, comfort a bezpecnost, ostatni krom vykonu pokulhava..volvo se mi libi moc, je k sehnani zda se, ale nevim, jak se spolehlivosti a nahradnimi dily..zapomel sem se jeste zminit o mercedesu clk, kterej je dle me primej konkurent c70 a myslim si, ze na konci se bude asi rozhodovat mezi temahle dvema autama, pokud nezjistim, ze sou to oba sileny hroby, coz si nemyslim zase..kazdopadne tedka nechci vynaset zadny verdikty.budu sbirat informace a vyrazovat, az si k vanocum nebo na jare udelam radost..
Re: BMW 7 E38
Co se ti tak líbí na tom 40d?
To je nejhorší volba... tuším má to dvě turba, nic moc výkon, čoudí to, chrochtá to Hlavně, tenhle motor je asi největší vražda co se týče servisu... o i nebudeš vědět, ikdyž to bude mít 300tis, jestli tak moc chceš dýzla, tak radši 30d
To je nejhorší volba... tuším má to dvě turba, nic moc výkon, čoudí to, chrochtá to Hlavně, tenhle motor je asi největší vražda co se týče servisu... o i nebudeš vědět, ikdyž to bude mít 300tis, jestli tak moc chceš dýzla, tak radši 30d
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW 7 E38
merlin: jj, moc pěkné
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: BMW 7 E38
ref fotka: jak velký auta nemusím, tak tohle je ta nejkrásnější pětimetrová limuzína, jakou znám.... naprosto nadčasový design... snad ještě (předpřed a předposlední gen) XJ bych vzal na milost
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.