Volkswagen obecne
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28144
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
jsem na tom stejně...auto bez 4x4 bych nechtěl.
A iBuzík ve čtyřkole za 2 mio, s dojezdem 350km, ať si nafotí do zasedačky ve Vlkohradu.
Dopadnou jako Nokie.
A iBuzík ve čtyřkole za 2 mio, s dojezdem 350km, ať si nafotí do zasedačky ve Vlkohradu.
Dopadnou jako Nokie.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Jsem si vzdycky rikal jak tahle koncepce (fwd, lehkej motor vpredu, tezka baterka vzadu) asi funguje pri snizeny adhezi? Mame PHEV passaty v praci, jako pujcovaci, ale kombinaci snih + prazdny auto jsem s tim nezazil jeste.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
No mimo sucha velmi nefunguje, aspon co som sa viezol na lynk co 01(vlastne volvo xd40). Na mokrej ceste je bezna vec blikajuca kontrola trakcie v trojcifernych rychlostiach.
Re: Volkswagen obecne
Velmi teoreticky zvažuji, že bych jako druhé auto domů koupil T6 Californii. Zaujalo mě, že se dělaly i v benzinu. To by mi dle starých teorií mělo vyhovovat, protože jako druhé auto by mnohem častěji popojížděla 2km po městě než XYZ km na výlety.
Má smysl si cca 200x snížit výběr aut z důvodu popojíždění po městě? Řeč je o 2.0 TSI 150 Hp vs. 2.0 TDI 150 Hp.
Má to ale smysl u dnešních motorů řešit?
Edit: Teď koukám, že T7 je podobně drahá jako 4 letá T6.1. Má pak vůbec smysl uvažovat nad ojetou T6.1 s "nejasnou" historií?
Má smysl si cca 200x snížit výběr aut z důvodu popojíždění po městě? Řeč je o 2.0 TSI 150 Hp vs. 2.0 TDI 150 Hp.
Má to ale smysl u dnešních motorů řešit?
Edit: Teď koukám, že T7 je podobně drahá jako 4 letá T6.1. Má pak vůbec smysl uvažovat nad ojetou T6.1 s "nejasnou" historií?
2.9T RWD
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5688
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Zakladna otazka bude ako moc potrebujes priestor a kolko sedadiel budes realne vyuzivat. T7 je aj v dlhej verzii vyrazne mensia ako T6.1 a rozdiel je aj vo variabilite.
A ak je plan poskakovanie okolo baraku tak tomu benzinu sa nevyhnes, hlavne ak to ma byt ma dlhsie...ten motor sa v tom nestihne zahriat vobec. A do urciteho roka sa robili tie TSi aj priamy aj nepriamy vstrek co by bolo uplne ideal
A ak je plan poskakovanie okolo baraku tak tomu benzinu sa nevyhnes, hlavne ak to ma byt ma dlhsie...ten motor sa v tom nestihne zahriat vobec. A do urciteho roka sa robili tie TSi aj priamy aj nepriamy vstrek co by bolo uplne ideal
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
Podla mna nafta dava zmysel aj na taketo poskakovanie. Nasa T6 2.0TDI sluzi vpodstate len na prevoz medzi stavbami v meste. Typicka trasa ma tak 1-5km, dlhsia(20km) len vynimocne raz za tyzden/dva... Zatial sa za 150k km a 8 rokov menil len zhavic, spojka, dvojhmota, 2x brzdy a spinacia skrinka.
DPF je v tak 3/5 zivotnosti, nejakym zazrakom mu po stovkach km mestkej jazdy staci 15km aby sa vypalilo, nahrieva sa asi rovnako rychlo ako 1.4TSI v inom aute(kazda T6 ma webasto aktivovane po starte) a oproti TSI to ma o 3l nizsiu spotrebu.
Zvlada to lepsie ako 1.6 nepriamovstrekova atmo ktora po 150k km takejto jazdy mala novu spojku, prevodovku, rozpadnuty kat a kopu karbonovych usadenin
DPF je v tak 3/5 zivotnosti, nejakym zazrakom mu po stovkach km mestkej jazdy staci 15km aby sa vypalilo, nahrieva sa asi rovnako rychlo ako 1.4TSI v inom aute(kazda T6 ma webasto aktivovane po starte) a oproti TSI to ma o 3l nizsiu spotrebu.
Zvlada to lepsie ako 1.6 nepriamovstrekova atmo ktora po 150k km takejto jazdy mala novu spojku, prevodovku, rozpadnuty kat a kopu karbonovych usadenin
Re: Volkswagen obecne
nechcete někdo golf 7R, 2015, šedá metalíza, manuál, najeto 77tkm, nebouraný, péči měl vždy dobrou, olej měněn tak co 5-8tkm. (ex PJ, ex MM). Je to trochu jednorožec: eRko s relativně nízkým nájezdem, manuálem a odpočtem DPH je dost rarita. krátký -5d. hatchback. Výbava asi nic moc extra nad tu R výbavu, ale má to např. DCC. 2 sady 18" kol.
Naposledy upravil(a) Brus dne úte 17 pro 12:57, celkem upraveno 3 x.
Pravda vyděsí
Re: Volkswagen obecne
Je to HB alebo combi prosím?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28144
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Lehce k novému Tiguanu. Nebudu mluvit o naftovém 142kW motoru - ten je, ve spojení s DSG hrozný a ještě horší a to ne jenom v tomto voze.
Nebudu mluvit ani o těch fíčurovinách, které nám nutí EU - to je zbytečné. Ale přece jenom se zastavím u ovládací obrazovky, kde SW prošel obměnou a nyní je možné si nahoru na lištu vytáhnout "oblíbené", takže když si tam hodím S/S systém a pak asistenty, tak v asistentech si to pak hezky vše vypnu. Je to sice klikání, ale nemusím to lovit někde v menu systému. Dá se na to zvyknout a než se člověk připoutá, tak je to OFF. Tím to samozřejmě nechci adorovat - je to hrozný voser.
Stejně tak se dá zvyknout na volič převodovky. Logičtější mi sic přijde ten v Mercedesu, kde se pohybuje nahoru a dolu, než je kolíbkový volič, ale...dá se s tím žít. Klasický volič uprostřed je ale THE BEST.
Interiér Rline má hezké provedení. Hezké prošití sedadel a zpracování interiéru taky ok. Tam mi to ladí; stejně tak věnec volantu - šíře i potah kůží/perforovanou kůží.
Jízdní vlastnosti (podvozkově) lepší, než Kodiaq, i když vím, že to není přímý soupeř - to bude až Tayron. Nepříjemně mne ale překvapil hluk od zadní nápravy - objevovalo se nedůstojné bouchání, které šlo částečně eliminovat nastavení Comfort+ režimu na DCC. Kupodivu ani tak to auto nebylo moc houpavé. To třeba můj Passat je v tomto režimu o dost měkčí. Kola 20" v pohodě - jak opticky, tak komfortem.
LED Matrix IQ bych také řekl, že svítí lépe, než u Kodiaqu, kde mi to přijde, že to zase někdo vojebal SW jsem už zažil i rychlejší reakce na protijedoucí vozidla nebo vyřezávání aut před sebou, ale dá se. Svítí to dobře.
Spotřeba souvisí s motorem a ten je známý tím, že není zrovna etalonem úspornosti. Dovolím si kacířské tvrzení, že to, co umí ten Tigoš v naftě, umím i já s 200kW TSI v Passatu. Kolem těch 9l jezdím tu trasu, jak jsem dával foto spotřeby do vedlejšího vlákna, i s ním. A rozdíl v komfortu projevu motoru, je úplně jinde.
Celkově to hodnotím kladně - vybrat jiný motor, tak je to slušný povoz - sice ne úplně pro rodinu, protože je to malé vzadu a kufr je tak na kočárek a nic, ale asi by se dalo.
Nebudu mluvit ani o těch fíčurovinách, které nám nutí EU - to je zbytečné. Ale přece jenom se zastavím u ovládací obrazovky, kde SW prošel obměnou a nyní je možné si nahoru na lištu vytáhnout "oblíbené", takže když si tam hodím S/S systém a pak asistenty, tak v asistentech si to pak hezky vše vypnu. Je to sice klikání, ale nemusím to lovit někde v menu systému. Dá se na to zvyknout a než se člověk připoutá, tak je to OFF. Tím to samozřejmě nechci adorovat - je to hrozný voser.
Stejně tak se dá zvyknout na volič převodovky. Logičtější mi sic přijde ten v Mercedesu, kde se pohybuje nahoru a dolu, než je kolíbkový volič, ale...dá se s tím žít. Klasický volič uprostřed je ale THE BEST.
Interiér Rline má hezké provedení. Hezké prošití sedadel a zpracování interiéru taky ok. Tam mi to ladí; stejně tak věnec volantu - šíře i potah kůží/perforovanou kůží.
Jízdní vlastnosti (podvozkově) lepší, než Kodiaq, i když vím, že to není přímý soupeř - to bude až Tayron. Nepříjemně mne ale překvapil hluk od zadní nápravy - objevovalo se nedůstojné bouchání, které šlo částečně eliminovat nastavení Comfort+ režimu na DCC. Kupodivu ani tak to auto nebylo moc houpavé. To třeba můj Passat je v tomto režimu o dost měkčí. Kola 20" v pohodě - jak opticky, tak komfortem.
LED Matrix IQ bych také řekl, že svítí lépe, než u Kodiaqu, kde mi to přijde, že to zase někdo vojebal SW jsem už zažil i rychlejší reakce na protijedoucí vozidla nebo vyřezávání aut před sebou, ale dá se. Svítí to dobře.
Spotřeba souvisí s motorem a ten je známý tím, že není zrovna etalonem úspornosti. Dovolím si kacířské tvrzení, že to, co umí ten Tigoš v naftě, umím i já s 200kW TSI v Passatu. Kolem těch 9l jezdím tu trasu, jak jsem dával foto spotřeby do vedlejšího vlákna, i s ním. A rozdíl v komfortu projevu motoru, je úplně jinde.
Celkově to hodnotím kladně - vybrat jiný motor, tak je to slušný povoz - sice ne úplně pro rodinu, protože je to malé vzadu a kufr je tak na kočárek a nic, ale asi by se dalo.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time