Dříve M135i, nyní ///M2
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Hraju asseto corsa, protoze tam je nejvic street aut. Zavodaky me tolik nebavi, vic me bavi nedrzici seriovky a da se tam skvele natrenovat reflexy a kontrola nad autem . A i maji dobre zpracovane chovani tech aut.
Hraji na PC a volant mam pridelany ke stolu.
Hraji na PC a volant mam pridelany ke stolu.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Zítra chci mimojiné udělat i geometrii a teda vroom, eda i spectral jste mě nahlodali s těmi odklony.. Nevím jestli se na E90 dají nastavit ale asi bych tedy 1° zkusil přidat co to uděla..?
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
S tim bez uprav nepohnes. To nejjjednodussi a nejlevnější co můžeš udělat je camber pin mod ...
https://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=521177
https://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=521177
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
OK, zajímavé
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
To jsem necekal ale pridali nejake fotky z akce
https://eu.zonerama.com/vincero/Album/1 ... VnvVGsoOOA
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Dik, fotky maji hezky. Ja se chystam na dalsi Brno ted ve ctvrtek a zase ma byt 30+ stupnu
Uz se pomalu smiruju s tim ze se dalsi sade nevyhnu. Na normalni jezdeni bych si nechal origo kola a dal treba PS4S (uz byvaji dostupny i v OEM rozmeru) a k tomu sada na okruh. Tam bych sel do neceho o chlup sirsiho, asi 8x18 aby sly dopredu 235. Rozmery pak 235/40 a 245/40, v techto rozmerech sou dostupny snad vsechny semi (A052, CR-S...)
Uz se pomalu smiruju s tim ze se dalsi sade nevyhnu. Na normalni jezdeni bych si nechal origo kola a dal treba PS4S (uz byvaji dostupny i v OEM rozmeru) a k tomu sada na okruh. Tam bych sel do neceho o chlup sirsiho, asi 8x18 aby sly dopredu 235. Rozmery pak 235/40 a 245/40, v techto rozmerech sou dostupny snad vsechny semi (A052, CR-S...)
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
To jedes na drifty nebo okruh? Zas nekde psali ze sirsi gumy odeberou cit. Za me sirka gum staci, spis jen ze se ta zadni hur shani. Zajimalo by me jaky by byl rozdil vzadu 245/40 vs 245/35 nebo pripadne natahnout na ty 8j 255/35??
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Byl to okruh, pul dne s BM racing. Rano par prehanek a bylo docela ok pocasi, kolem poledne se ale vyjasnilo a za chvilku bylo 30 stupnu. Ja sem mel klasicky odpoledni session takze 14-18 a to bylo pres 30 celou dobu. Casy sem teda nejak moc neresil ale par sekund sem zase sundal takze spokojenost. Auto fungovalo dobre, chlazeni motoru v pohode uplne, brzdy trochu vadly po par kolech ale nic strasnyho. Gumy sem prehodil predni mezi sebou, je videt ze ta leva predni trpi proste vic. Odjezdil sem 4 kola na sigme a i kdyz vazi pulku tak 3-4kola a gumy tekly i na tom (ted na tom byly Toyo Proxes) takze s tim asi nic moc delat nejde. Celkove dobrej trackday, BM racing je videt ze borci jezdi a tempo celkove bylo vyrazne vyssi nez kdyz jsou tam pujcovny a zaroven bylo vyrazne min aut na trati. Ted budu mit ruzne dovolenou takze dalsi trackday az na podzim, chtel bych stihnout jeden v zari a jeden v rijnu...tam snad i neco zajedu uz.
Ta zmena z 225/40 na 235/40 vepredu pomuze nedotacivosti, o kolik to ubere citu nedokazu rict, od boku bych rekl ze to nemuze byt moc. Ma to i dalsi ucel - abych mohl dat 245/40 vzadu kvuli dostupnosti pneu tak je potreba mit 235/40 vepredu kvuli rozdilu v obvodu. 225/40 a 245/40 uz je moc velkej rozdil a prej to dela problem na abs a trakci apod. Dopoledne tam byl borec s M135i co mel 235/40 a 255/35, odchytl sem ho jen na chvilicku protoze uz odjizdel, ma tam Braid kola s OEM rozmerem jako vzadu...takze ta 255 tam narvat jde. Zkusim to nejak poskladat, auto bude muset asi i trosku vys at se to tam vejde...zkusim to na podzim poresit
Ta zmena z 225/40 na 235/40 vepredu pomuze nedotacivosti, o kolik to ubere citu nedokazu rict, od boku bych rekl ze to nemuze byt moc. Ma to i dalsi ucel - abych mohl dat 245/40 vzadu kvuli dostupnosti pneu tak je potreba mit 235/40 vepredu kvuli rozdilu v obvodu. 225/40 a 245/40 uz je moc velkej rozdil a prej to dela problem na abs a trakci apod. Dopoledne tam byl borec s M135i co mel 235/40 a 255/35, odchytl sem ho jen na chvilicku protoze uz odjizdel, ma tam Braid kola s OEM rozmerem jako vzadu...takze ta 255 tam narvat jde. Zkusim to nejak poskladat, auto bude muset asi i trosku vys at se to tam vejde...zkusim to na podzim poresit
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
To by bylo fajn kdyz by jsi vyzkoušel ten rozměr 235/40 a 255/35. Rozměr 245/35 vzadu je trochu omezujici s vyběrem gum :-/
Mně by zajímalo jak by to fungovalo na r17, teoreticky lehčí kola ale vyšší guma, tak zda to neubere na pocitu.
Mně by zajímalo jak by to fungovalo na r17, teoreticky lehčí kola ale vyšší guma, tak zda to neubere na pocitu.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Dal sem dalsi trackday, jako obvykle - dopo obhlidnuti vseho co tam jezdi a par kol se sigmou a odpo jizdy se svym autem. Pocasi bylo dopo idealni, odpo zase tepleji ale i ta mala zmena stacila na prodlouzeni stintu o jedno rychly kolo (24 vs 34 stupnu). Snazil sem se vic tlacit takze cas zase dolu ale porad byl docela provoz a gumy uz sou i na pohled za zenitem. Jak sem z nich byl nadsenej tak ted uz su min, prijde me ze grip ztraci rychleji nez vzorek. Nejvic je to poznat paradoxne na normalni silnici, za studena klouzou uz o dost driv nez kdyz byly novy. Jeste letos zkusim jeden chladnej trackday tam nacpat. Pomalu premyslim o pristi sezone, choutky na novy auto me nejak presly takze premyslim jestli zase porusim co sem psal a neco poupravuju na M140i. Na normalni silnici uz autu rychlost urcite nechybi, na okruhu by to jeste par uprav sneslo ale nechtel bych prijit o riditelnost a pouziti na daily...
Tento tyden sem pak trenoval hlavne drifty, na mokru to jde bokem samo, az moc obcas Aspon sem ocistil gumy a stahnul nalepenej bordel z okruhu.
Tento tyden sem pak trenoval hlavne drifty, na mokru to jde bokem samo, az moc obcas Aspon sem ocistil gumy a stahnul nalepenej bordel z okruhu.
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i