VW Arteon, 110kw FWD vs 176kw 4motion.
Re: Nekdo zkušený na radu o provozních nákladech? VW Arteon, 110kw FWD vs 176kw 4motion. Vyplatí se čtyřkolka?
arteonu slusi ta 2,0tsi 140kw, prip silnejsi. tdi 110 bude o hovne a bitdi o drzku
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5658
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nekdo zkušený na radu o provozních nákladech? VW Arteon, 110kw FWD vs 176kw 4motion. Vyplatí se čtyřkolka?
Len jednu podstatnu...nie je BiTDI ako BiTDI...ten v Passate/Arteone/Tiguane je iny ako v Multaku T5 a zase iny ako v Multaku T6 a zase o trosku iny ako v Multaku T6.1
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Nekdo zkušený na radu o provozních nákladech? VW Arteon, 110kw FWD vs 176kw 4motion. Vyplatí se čtyřkolka?
Samozřejmě nejsou to 100% indentické motory, ale oba jsou stejné koncepce. Jen jsem chtěl dát všeobecný příklad, co může stát oprava TDI. A nechci, aby to vyznělo, že je TDI něco špatného. Ty motory fungují dobře, ale už je to tak složitej stroj, že to hold musí časem něco stát.
Daily 1: Škoda Octavia III, 1.4TSI, CZDA
Daily 2: Škoda Octavia I, 1.9TDI, ASV
Band: VW T4 2.4D, AAB
Garage: BMW E36 2.5i, M50B25TU
Daily 2: Škoda Octavia I, 1.9TDI, ASV
Band: VW T4 2.4D, AAB
Garage: BMW E36 2.5i, M50B25TU
Re: Nekdo zkušený na radu o provozních nákladech? VW Arteon, 110kw FWD vs 176kw 4motion. Vyplatí se čtyřkolka?
Já teď střídám 4 auta, od 90k v dieslu po 340k v benzínu a nikdy jsem neměl pocit, že by mne trápil nedostatek výkonu nebo dokonce nějak ohrožoval. Největší brzdou je provoz. Když jsem přestupoval z naftové Giulie 150k do GSka 340k, tak jsem si představoval jak budu v německu najednou děsně rychlej na dálnici a reálnej rozdíl byl nulanic na mé běžné trase. A jak píšeš, jsou lidi daj svižnej a plynulej přesun se 100k a jsou lidi co to stejné neumí ani s násobně vyšším výkonem..Snowman000 píše: ↑čtv 07 pro 10:28Presne! Vykonu nikdy nie je dost
Tym ani ja netvrdim, ze sa neda bez neho bezpecne predbehnut, a zaroven aj s velkym vykonom byt doslova brzdou a neni to len o tom zadupnut plyn do podlahy a cakat co sa udeje, ale to tu asi vacsina vieme.
110kW TDI mi ale z principu pride ako ideal v Passate ako sluzobak pre pobehaja kedy je priorita TCO a auto sa toci, co 4 roky.
Z tazatela mam dojem, ze mu to auto ma hlavne robit radost a to uz ci len dizajnom ale verim, ze aj jazdne a to mi k 110kW TDI FWD nesedi. Vyhol bych sa aj 2.0 TDI 140kW DSG 4MOT tak ako to tu uz niektori spominali, to auto realne nejde o moc lepsie ako 110ka...
Ak tazatel teda nevyuzije 4MOT tak bych volil medzi 2.0 TSI/TDI 140kW FWD DSG, ak sa mu hodi tak medzi 2.0 TSI/TDI 206kW/176kW. A to vyuzitie nie je len o tom vyliezt na chatu v zime raz za rok...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Nekdo zkušený na radu o provozních nákladech? VW Arteon, 110kw FWD vs 176kw 4motion. Vyplatí se čtyřkolka?
Asi na to mas jiný názor než my dva (a třeba i mnozí další). Nemám potřebu te přesvědčovat a pokud by ti stačil arteon se 100koni, klidne si ho porid.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27859
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nekdo zkušený na radu o provozních nákladech? VW Arteon, 110kw FWD vs 176kw 4motion. Vyplatí se čtyřkolka?
honziss: no a v tom provozu potřebuješ právě občas něco předjet. Dneska jsem jel za kolegou z Brna do Svitav. Kolega 2.0tdi 110kW, já Passat 2.0tsi 240kW.
Musim tedy říct, že já dal v mezeře kamiony 4, on max 2.
Na dálnici to samé. Pribrzdil nás kamion a on, než to rozjel zpět na 140kmh, tak mě v autě vykvetl kaktus.
Já tedy rozdíl v tom výkonu vnímám.
Musim tedy říct, že já dal v mezeře kamiony 4, on max 2.
Na dálnici to samé. Pribrzdil nás kamion a on, než to rozjel zpět na 140kmh, tak mě v autě vykvetl kaktus.
Já tedy rozdíl v tom výkonu vnímám.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nekdo zkušený na radu o provozních nákladech? VW Arteon, 110kw FWD vs 176kw 4motion. Vyplatí se čtyřkolka?
No tak jasne, 110 vs 240 kw. Ja mam jednoho cloveka v rodine, kterej muze ridit co chce a stejne to vzdycky zrychluje jako 44 kw
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Nekdo zkušený na radu o provozních nákladech? VW Arteon, 110kw FWD vs 176kw 4motion. Vyplatí se čtyřkolka?
honziss: Nikdo přece netvrdí, že výkon je potřeba pro rychlou jízdu samotnou, to je strašné nepochopení.
Na okresce k tempu vyššímu než 99% provozu stačí jednou rukou ležérně řízená Škoda Favorit.
Přesně do doby než dojede zombie vláček "ukázněných" řidičů, nalepených na sebe.
Co se týče exaktně změřených rozdílů když se vyloučí zmíněný vliv, pomůžu si svým oblíbeným rallysportem.
Konkrétně výsledky středoevropské rally, kterou pořádala ČR společně s AT a DE.
https://www.ewrc-results.com/final/8024 ... ally-2023/
Nejrychlejší předokolkař - Timo Schulz s 200 koňovým Opelem Adam R4 dosáhl 83% procent tempa vítěze závodu, Thierryho Neuvilla v 500 koňovém WRCu s brutálním aerem. Rozdíl v tempu je poněkud méně propastný než v parametrech aut.
Na Japonské rally, která se lišila ve 2 zásadních bodech - pomalejší profil trati, méně bláta, které je pro předokolky limitující - bylo tempo obdobné předokolky od Peugeotu přes 90% vítěze ve WRCu.
https://www.ewrc-results.com/final/8024 ... apan-2023/
Na okresce k tempu vyššímu než 99% provozu stačí jednou rukou ležérně řízená Škoda Favorit.
Přesně do doby než dojede zombie vláček "ukázněných" řidičů, nalepených na sebe.
Co se týče exaktně změřených rozdílů když se vyloučí zmíněný vliv, pomůžu si svým oblíbeným rallysportem.
Konkrétně výsledky středoevropské rally, kterou pořádala ČR společně s AT a DE.
https://www.ewrc-results.com/final/8024 ... ally-2023/
Nejrychlejší předokolkař - Timo Schulz s 200 koňovým Opelem Adam R4 dosáhl 83% procent tempa vítěze závodu, Thierryho Neuvilla v 500 koňovém WRCu s brutálním aerem. Rozdíl v tempu je poněkud méně propastný než v parametrech aut.
Na Japonské rally, která se lišila ve 2 zásadních bodech - pomalejší profil trati, méně bláta, které je pro předokolky limitující - bylo tempo obdobné předokolky od Peugeotu přes 90% vítěze ve WRCu.
https://www.ewrc-results.com/final/8024 ... apan-2023/
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27859
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Arteon, 110kw FWD vs 176kw 4motion.
wolfi: biTDI 2015 fakt není tentýž biTDI, jako v roce 2020 nebo 2023.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time