BMW Divize
Re: BMW Divize
Jj, je to tak - sem v CarTecu (Vitkovice) obcházel, co tam mají vystavené Premium Selection (několik ///M3, M4, 760iL, 2x nová Z4 = ani jeden manuál, fšecko AT). Sem si tam s m4Zlikem (MT) připadal jak dinosarus.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Já v té mmirově jel a přišlo mi to fajn, takové měkoučké - docela se to naklání. 3er má super pozici za volantem, člověk je víc zapadlý než v 1er. Žádný sporťák, ale spíš auto na příjemné ježdění
Re: BMW Divize
BMW is a renowned German automobile manufacturer that specializes in luxury vehicles, motorcycles, and engines. The BMW division encompasses various models and series of cars, including sedans, SUVs, electric vehicles, and sports cars. Known for their performance, innovation, and premium quality, BMW vehicles are sought after by automotive enthusiasts worldwide.
Re: BMW Divize
Jakou můžou mít házivost kotouče? Na levém předním mám -0,04 do +0,05 mm. Na pravém +0,05 mm. Je to ok?
Našel jsem že by to mělo být standardně do 0,20mm. Max 0,40mm což mi příjde už brutálně dost..? Měřil jsem to na středu kotouče. Někdo zase píše, že měřit na vnějším okraji kotouče.
Našel jsem že by to mělo být standardně do 0,20mm. Max 0,40mm což mi příjde už brutálně dost..? Měřil jsem to na středu kotouče. Někdo zase píše, že měřit na vnějším okraji kotouče.
Re: BMW Divize
Jsou 3 míry, které je potřeba správně změřit a oddělit jednu od druhé.
Ty rozměry jsou:
- házivost kotouče (z důvodů pokřivení)
- diference tloušťky kotouče (tloušťka kotouče není po celém obvodu stejná)
- házivost nábojky kola (na ní je namontovaný kotouč)
Tyhle 3 míry se sčítají a mohou být až 0,7mm dohromady.
Ty rozměry jsou:
- házivost kotouče (z důvodů pokřivení)
- diference tloušťky kotouče (tloušťka kotouče není po celém obvodu stejná)
- házivost nábojky kola (na ní je namontovaný kotouč)
Tyhle 3 míry se sčítají a mohou být až 0,7mm dohromady.
Re: BMW Divize
náboj je naprosto OK. Jediné míry jsem naměřil na kotouči. Hmm.. tak v tom případě bych ty vibrace mohlo způsobovat zadní zavěšení předních kol.
Re: BMW Divize
Vypadlo mi tam jedno desetinné místo, správně je 0,07mm. Jinak by to nemohlo fungovat, mezera mezi destičkou a kotoučem je tak max.0,1mm.
Re: BMW Divize
Brambor2 neska dostal nové (všechny čtyři) brzd. kotouče, bohužel se mi ale tentokrát nepodařilo u Cquence v US koupit slotted/dimpled zadní (ani jednou z mých karet nešlo zaplatit, furt to hlásilo chybu - prý rozdíl mezi zadanou adresou a adresou přiřazenou ke kartě, přitom byly stejné) takže přední má slotted/dimpled (S2NHA 340mm) a zadní hladké. A vzhůru do dalších 60-80 tis km.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Kotouče už jsou zajeté (čti fialové) - z Bumbálky dolů sem to opakovaně rozjel na 180+ a plné brzdy do (skoro) zastavení. Tak to bysme měli.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.