Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Jsem doma už pár týdnů po operaci kolene a nudím se a vymýšlím. Kdo máte namontovaný spodní ramena? Je to k něčemu?
https://www.babybmw.net/threads/yet-ano ... ad.124692/
I fitted the LCA's on their own first and it was great. Evenly wearing tyres, much better turn in. Reduced understeer, with a bit noticeable difference on roundabouts for example. Firmed up the steering nicely.
Ale někteří píší, že to moc rozdíl není.
Sato
Adept autoškoly
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 19 srp 13:06

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Sato »

Nie je tu niekto náhodou z Brna? Zháňam nejaký schopný servis, kde niečo podobné (m135i) už videli. Prípadne aj širšie okolie
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Spectral »

Sato: KP Motors (dříve KPdesign) https://www.kpmotors.cz
Jezdím tam od roku 2014 a dojíždím skoro 200 km, přesto mi to stojí za to. Nejenže jsou velmi šikovní, ale navíc člověka nenatáhnou, jsou féroví.
:ar!
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Eda »

V tydnu budu davat ale nevim jak moc to budu schopnej rozlisit, pujde toho na auto vic zaraz (podvozek KW v2, M3/4 LCA a TS, pevny silentbloky do subframe a underbody brace).

Vrooom píše: úte 07 úno 14:23 Jsem doma už pár týdnů po operaci kolene a nudím se a vymýšlím. Kdo máte namontovaný spodní ramena? Je to k něčemu?
https://www.babybmw.net/threads/yet-ano ... ad.124692/
I fitted the LCA's on their own first and it was great. Evenly wearing tyres, much better turn in. Reduced understeer, with a bit noticeable difference on roundabouts for example. Firmed up the steering nicely.
Ale někteří píší, že to moc rozdíl není.
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Sato
Adept autoškoly
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 19 srp 13:06

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Sato »

Spectral píše: ned 12 bře 16:31 Sato: KP Motors (dříve KPdesign) https://www.kpmotors.cz
Jezdím tam od roku 2014 a dojíždím skoro 200 km, přesto mi to stojí za to. Nejenže jsou velmi šikovní, ale navíc člověka nenatáhnou, jsou féroví.
Diky moc! mam to 20km, urcite ich skusim
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Eda píše: ned 12 bře 22:04 V tydnu budu davat ale nevim jak moc to budu schopnej rozlisit, pujde toho na auto vic zaraz (podvozek KW v2, M3/4 LCA a TS, pevny silentbloky do subframe a underbody brace).

Vrooom píše: úte 07 úno 14:23 Jsem doma už pár týdnů po operaci kolene a nudím se a vymýšlím. Kdo máte namontovaný spodní ramena? Je to k něčemu?
https://www.babybmw.net/threads/yet-ano ... ad.124692/
I fitted the LCA's on their own first and it was great. Evenly wearing tyres, much better turn in. Reduced understeer, with a bit noticeable difference on roundabouts for example. Firmed up the steering nicely.
Ale někteří píší, že to moc rozdíl není.
Tak dej pak vědět i tak, jaký je rozdíl. Já už v plánu coilovery nemám, po zkušenosti s B12 kdy klesla výška a mělo to negativní vliv na trakci na nerovných cestách si tím tolik jistý nejsem. Ale zase na okruhu a hladké cestě to šlo trošku líp ovládat pod brzdama.
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Eda »

Jasne, ozvu se. Ja sem prave proto vybral to kw ktery je stavitelny jak vyskove tak tuhostne abych tomuto zabranil (bilstein to dela az u b16). Chcu mit vysku jen kousicek pod serii a tuhost na nase cesty...
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Eda »

Tak mam to hotovy a hlasim prvni dojmy - pocasi nebylo nic moc a jeste sem toho najel malo tak to sou fakt jen prvni dojmy a nic vic

KW V2 - vyskove i tuhostne nastavitelny coilovery, zadani bylo at to funguje v CR. Zatim se to jevi velmi dobre, snizeni decentni a tvrdost me prijemne prekvapila. Zmizely otresy v malych rychlostech ale predevsim kontrola pohybu kastle je uplne nekde jinde. Serie ma dost nestastnou kombinaci tvrdejch pruzin a mekkejch tlumicu a jakmile prisel horizont nebo zmena sklonu silnice apod tak byl seriovej podvozek v koncich a trvalo dlouho dostat auto zas pod kontrolu. Typicky hrb v zatacce nebo prejezd pod plynem pres horizont, nebe a dudy. Uvidime jak bude tepleji a pritlacim na pilu, skoro me prijde ze bude potreba jeste trochu pritvrdit v nastaveni ale pokud to bude fungovat i pri tomto nastaveni tak parada

M3 LCA a TS - tady nechapu jak to muze nekdo nepoznat, ja sem prvni kilometr premyslel jestli me nejak nezmenili prevod rizeni. Reakce na natoceni volantu je vyrazne agresivnejsi, v chuti auta zatacet je to obri zmena. Seriovej odklon by mel byt -1 stupen, ja sem mel -0.8 a -0.7, po instalaci -2 stupne. Dalsi bonus je presnost, silentbloky na ramenach jsou tvrdsi - je to zaroven jak instalace polyurethanu. Zatim nedokazu potvrdit jestli to pomuze v absolutnich cislech co se gripu tyka ale i kdyby ne tak uz jen za ty reakce na volant to stoji

Mam tento set https://performancem.co.uk/choose-your- ... m4-lca-ts/

Subframe bushes - tady serii nechapu, je tam stejna duta guma pro 114i i pro 140i...a M2 tam zadnou gumu nema a ma to v tom miste naprimo privareny ke kastli :) . Davaji se teda bud inserty kde se polyurethan vsouva do existujiciho dilu, pripadne celej polyurethan na vymenu nebo pevnej dil. Pozna se hlavne pod plynem a toho sem moc nemel zatim, na jednom miste bych rekl obri zlepseni ale verdikt si necham az toho najedu vic

Mam toto: https://www.millway.se/rear-subframe-bu ... x-f3x.html

Underbody brace - dil co je origo bmw co se z nejakyho duvodu daval na 3dv model a na 5dv ne. Stoji par korun a vsechno na aute je nachystany na to, jen se to prisroubuje. Stejne jako subframe bushes zvysi tuhost vzadu takze nedokazu zatim posoudit

Toto (ja mam primo od BMW): https://www.mlperformance.co.uk/product ... 135i-m140i

Vsechno nainstalovany vcetne nastaveni vysky, tuhosti, geometrie a vyvazeni rohu u Senkyre
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

To zní super. Odkud jsi? Nechceš jet do Sosnové 7.4.? By mě zajímalo jak to jezdi :)
O tom underbody brace taky uvažuji, přijde mi že zadek té kastle není moc tuhý. A rád slyším, že ramena z M3 jsou tolik cítít. Taky o tom pouvažuji. Nejdou teď nějak víc rázy od předku, nějaké bouchání? Ale super úpravy, to už není co dál, ne? :)
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Eda »

okoli Brna. Sosnovou ted nestiham ale nejaky Myto/Sosnova/Most sou urcite v planu tak se nekde muzem potkat kdyz nam to vyjde. Razy z predku jeste potvrdim jak toho najedu vic, prijde me ze o kousicek jo ale spis hlucnost nez ze by to byla rana. Ale nic hroznyho, malej rozdil.

V planu sou urcite gumy, ted tam mam PSS jeste od novoty ktery uz maji jen zbytek vzorku a hlavne 4 roky. Ted spekuluju co tam dat, v rozmeru pro M140i to co bych chtel moc neni...zatim to vypada na Goodyear Assymetric 6, pokud teda novy Michelin PS5S nebudou i v tom rozmeru (a pripadne kdy).
Jinak asi uz jen samosvor a pokud budu jezdit o neco vic na okruhy tak lepsi desky. Dalsi upravy pak maji smysl jen pokud by se nejak vyrazne zmenil pomer okresky/okruh ve prospech okruhu coz ale neplanuju
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Odpovědět